Miksei rumat naiset vois seurustella ruman miehen kanssa?
Täälläkin naiset sanoo olevansa rumia joten miksette halua seurustella ruman miehen kanssa? Olen minäkin ruma ja ruma nainen kelpaisi mutta kaikki ovat antaneet pakit.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua seurutsella jonkun kanssa kenen kansssa olla "rumia" yhdessä. Kyllä sille ulkonäölleen voi jotain tehdä.
Ei rumasta saa millään hyvännäköistä.
Ihminen ei omia geenejään muuta.
Veikkaan että "rumien" ihmisten ongelma on siinä että eivät uskalla edes toisilleen jutella. Kun pelkäävät että ei kelpaa niin eivät yritä edes. Ja ei välttämättä ole kyse että se kohtelisi huonosti. Voi olla ujo ja peloissaan kyllä. Ihmisille kuiten myydään sitä mikä pitäisi olla kaunista ja komeaa lapsesta asti. Sitten kun ei kuulu siihen muottiin ja on vuosia jopa vuosi kymmeniä että ei kelpaa kellekkään. Niin kyllä siinä ihmisellä tulee itsestään ruma olo. Siinä ei auta paljoa muiden sanoa että et ole ruma kun tosiaia on että sitä henkilöä ei ole lähestytty tai että se ei ole kelvannut kun yrittänyt lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen mielestä ruma on joku George Clooney ja siitä pitäisi löytää komeampi.
Tuohan on aivan makuasia. Minun mielestäni Clooney tosiaan on ruma.
Komeina pidän esim. Ville Eerikkilää, Ismo Leikolaa ja Seth Rogenia (silloin kun oli vielä pulleampi)
Ulkonäkö on tärkein. Ei saa olla lihava eikä tatuointeja. Paksu lompakkin pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on tärkein. Ei saa olla lihava eikä tatuointeja. Paksu lompakkin pitää olla.
Onhan se... ajattele että sängyssä susiruma mies päällä pomppasi. 🤢
Seurusteleehan ne ruman miehen kanssa, jos rumalla on tarpeeksi paksu lompakko🤑
Minä olin nuorena aika kaunis ja hyväkroppainen. Perustin ihan ok- näköisen (luulin kunnolliseksi) miehen kanssa perheen. Hänpä piti minua pokaalina ja epäili minua jatkuvasti. Erottuani löysin uuden, tosi komean miehen, vaikka olenkin itse jo pudonnut muutaman hyllyrivin alemmaksi. Meillä on yhteistä elämäntyyli ja monet arvot. En kysele mitään, enkä varsinkaan kilpaile kenenkään kanssa. Itse hänen täytyy tietää, miksi minun kanssa haluaa olla. Kuten minunkin, miksi valintani osui häneen.
Sekin on nöhty että esim ujo mies on muuten kaikki kohillaan työpaikat asunto tulee toimeen kavereiden kanssa voi olla hauskaoin jne jne mutta ujo eikä uskalla lähestyä naisia niin naiset samantien laskee sen suurinpiirtein oudoksi sosiopaatiksi tai vaikka miksi koska sitä vain jännittää kun ei tunne kunnolla. "Pitäisi olla itsetunto korkealla jne"
Miehen rumuus ei haittaa jos mihellä on paljon rahaa.
Mies, joka ei viehätä, olisi kämppis enkä todellakaan kaipaa kämppistä. Ihana asua omassa rauhassa.