Miksei rumat naiset vois seurustella ruman miehen kanssa?
Täälläkin naiset sanoo olevansa rumia joten miksette halua seurustella ruman miehen kanssa? Olen minäkin ruma ja ruma nainen kelpaisi mutta kaikki ovat antaneet pakit.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle ole tärkeää miehen ulkonäkö. Mutta se ei riitä että mies haluaa jonkun ja tyytyisi minuun. Ja haluan että miehelläni ja minulla on yhteiset arvot ja meillä on hauskaa yhdessä.
En olisi onnellinen miehen kanssa joka haluaa juoda viiniä usein, matkustella usein tai vaikka käydä tanssimassa naisensa kanssa. En vaan voi sietää viinin makua, enkä tykkää matkustamisesta enkä tanssimisesta jne. Halusin miehen jonka kanssa hankkia lapsia eli oli tärkeää että mieskin halusi lapsia.
jos mies valittaa että on ruma ja rumatkaan naiset eivät huoli häntä niin minusta tuo asenne kuulostaa niin tympeältä etten haluaisi edes tutustua tuollaiseen mieheen. Veikkaan että kyseinen mies ei arvosta naisia eikä kohtele heitä hyvin.
Ihme veikkauksia ilman tietämättä. Muuten ymmärrän kyllä jos ei natsaa esim tuo viini homma.
Vierailija kirjoitti:
En ole kelvannut rumillekaan miehille.
Rumia miehiä on paljon pitäisi olla helppoa löytää sellainen mutta et ole yrittänyt edes.
Minulle vain naisen persoona merkitsee. Minä hyväksyn itseni joten naisenkin pitää hyväksy se miltä näyttää. T: ruma mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ulkonmuoto ei ole parisuhteessa kaikkein tärkein asia. Luonne, elämänarvot, luotettavuus ja kemiat ovat paljon tärkeämpiä asioita.
Miksi sitten kauniit naiset ei seurustele rumien tai edes keskitasoa olevien miesten kanssa?
Mä tiedän montakin kaunista naista, jotka ovat seurustelleet mun silmään ihan karseiden mörköjen kanssa. Vähemmän tiedän komeita miehiä, jotka ovat seurustelleet rumien naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumia miehiä on paljon pitäisi olla helppoa löytää sellainen mutta et ole yrittänyt edes.
Ei se ole rumille edes jutellut. :D "hänen mielestä rumille"
Rumatkaan eivät halua seurustella liian rumien kanssa.
Naisen mielestä ruma on joku George Clooney ja siitä pitäisi löytää komeampi.
Ruma nainen on kuitenkin kivemman näköinen kuin komea mies. Nainen on käytännössä aina kivemman näköinen kuin mies.
Kyllä siihen usein myös vaikuttaa muutkin asiat.
esim. toisella on jo lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ulkonmuoto ei ole parisuhteessa kaikkein tärkein asia. Luonne, elämänarvot, luotettavuus ja kemiat ovat paljon tärkeämpiä asioita.
Miksi sitten kauniit naiset ei seurustele rumien tai edes keskitasoa olevien miesten kanssa?
Kyllä seurustelee. Tuollaisia parejahan näkee jatkuvasti.
Kuka määrittelee rumuuden?
Aika suuret valtuudet ottaa, jos on vara määritellä toisia rumaksi. Minua kiusanneet eivät ole olleet kyllä mitään luomakunnan kruunuja. Silti ei pilkkaa ketään, en heitäkään.
Ei kannata olla nirso naiset. Suomessa asuu yli miljoona ihmistä yksin joten selvää on että naiset on nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Ruma ei välttämättä ole lihava. On normaalipainoisia rumia miehiä ja naisia joten miksei naiset halua sellaisia.
Miten niin eivät halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko siis seurustella ruman miehen kanssa, jos nuo kaikki muut osuu kohdalleen? Kelpaako esim lyhyt, lihava, kalju pallopäinen mies?
Minulla on tuollainen mies, itseäni lyhyempi, lihava, kalju pallopää. 😄
Olen itse todella kaunis nainen yleisurheilijan kropalla varustettuna. Mieheni on hauska, empaattinen ja todella, todella älykäs, en vaihtaisi ikinä. Parempaa miestä ei ole olemassa.
Menkää Thaimaahan niin rumuus ei haittaa koska niille naisille ei ulkonäkö merkkaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seurustelevat. Kauniit naiset harvemmin valitsevat niitä komeita miehiä. Kauniit naiset valitsevat menestyviä ja älykkäitä miehiä.
16v naimisissa ollut nainen sanoi näin. Pelottaa oman pojan puolesta mennyt naisten vaatimukset ihan mahdottomaksi.
Lesbo nainen sanoi näin. "Kuvittele kaksi naista saman katon alle niin tiedät miksi olen sinkku."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä, vaikka ne muuta väittää. Jahtaavat sitä mallibimboa kuitenkin.
No ei kait se bimbous ole pelkästään kauniiden ongelma.
Vierailija kirjoitti:
En halua seurutsella jonkun kanssa kenen kansssa olla "rumia" yhdessä. Kyllä sille ulkonäölleen voi jotain tehdä.
Ei rumasta saa millään hyvännäköistä.
Nähnyt joskus tinderissä naisen jolla on punainen kouvolatukka ja naamasta näyttää että juuri vääntää paskaa housuunsa julkisella paikalla :D