Miksei vihervasemmisto osoita mieltään Iranin mielenosoittajien puolesta samalla tavalla kuin gazalaisten puolesta?
Ei näy taideperformansseja, boikotteja, miekkareita tai muutakaan vastaavaa.
Kommentit (300)
Maksettuja "mielenosoittajia"
t. PS/Maga
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vi*un vihervasemmisto? Tämä on kummallinen hokema persuilta.
Kaikki muut paitsi persustanilaiset ja persumieliset kokkarit = vihervasemmisto. Ainakin tämmöinen käsitys on tullut näiden palstapellejen ulostuloista.
Vihreät, Vasemmistoliitto ja SDP. Siis se porukka joka järjestään tsemppaa ajatollahia.
Olisitko hyvä ja antaisit esimerkin ajatollahin tsemppaamisesta?
Ok, en ajatellutkaan että pystyisit.
Miksi sinä aloittaja et järjestä mielenosoitusta itse?
Kerron: koska olet elämäntapatyötön, mielenterveysongelmainen persu, joka ei pysty kuin öyhöttämään netissä
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmiston hiljaisuus on mykistävää. Koko suomalainen vihervasemmisto tukee ajatollahia, ja eivät nakkaa p* skaakaan niistä rohkeista iranilaisnaisista jotka polttavat huiveja ja ajatollahin kuvia kaduilla. Jos vihervasemmisto pystyisi doxxaamaan niitä naisia vallankumouskaartille, se tekisi niin.
Missä on meidän voimaantuneet ja rohkeat "Future is feminist" huutelijat ja Greta Thunberg?
Istuvat kotona kuin mykkä p* skalla ja toivovat että mielenosoittajat saataisiin ajatollahin toimesta ammuttua kaikki. Vihervasemmistolainen ideologia ei voi kestää sitä että parin viikon sisään sekä kommunistinen utopia luhistui Venezuelassa ja että utopistinen islamilainen teokratinen fasismi luhistuu Iranissa.
Sanat eivät riitä kuvailemaan miten paljon halveksun suomalaista vihervasemmistolaista p* skasakkipelkureita. Kun Iran tuosta nousee ja naiset saavat siellä oikeuksia ja maa lähestyy ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa, tulee sinne tehdä selväksi ett
Kuinka tiukasti niitä silmiä ja korvia täytyy puristaa kiinni, ettei vahingossa näe vasemmistolaisten Iranin kansaa puoltavia kannanottoja asiasta? Ihan on tännekin niitä postattu, mutta ne vain sivuutetaan ja jatketaan ölisemistä.
Vierailija kirjoitti:
Olkaamme nyt siis kaikki iranilaisten puolella, täysillä.
Unohdetaan tässä asiassa riita ym vastakkainasettelu.
Vastakkainasettelu keksitään kun sitä ei ole. Samalla iloitaan kerrankin Trumpin perässä oikealla puolella demokratiaa ja ihmisoikeuksia olemisesta. Nyt saa nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon muslimeja ketkä ovat mukana vasemmiston toiminnassa. Vasemmisto myös kosiskelee tästä ryhmästä koostuvia äänestäjiä.
Islamistisen hallinnon kaatuminen olisi heille katastrofi.
Minkä ihmeen vuoksi kuvittelet, että kaikki muslimit kannattavat Iranin nykyistä hallintoa? Suurimmalla osalla Suomen muslimeista ei edes ole sama uskonto kuin heillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä vi*un vihervasemmisto? Tämä on kummallinen hokema persuilta.
Vihervasemmistolainen on toimittajien käyttämä termi. Esim. Ylellä Li Andersonia on näin kuvattu edellisen presidentinvaalivaalikampanjan henkilökuvasarjassa "punavihreä marxilainen". Samoissa vaaleissa Jutta Urpilainen kuvasi itseään punavihreäksi. Joten turha huudella naisen elintä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Arman Alizad:
"Meidän perhe pakeni Iranista vuonna 1979 vallankumousta. Lännessä ja nimenomaan Suomessa me saimme takaisin sen, minkä meiltä riistettiin: vapauden, itsemääräämisoikeuden ja turvan. Nää ei ollu abstrakteja arvoja, vaan konkreettisia asioita: oikeus elää ilman pakkoa, ilman pelkoa, ilman ideologista valvontaa. Nyt 45v myöhemmin näen lännessä ilmiön, joka herättää raivoa ja surua: länsimaisen feministisen ja progressiivisen liikkeen kaksinaismoralismi.
Lännessä puhutaan hijabin vapaudesta, samalla kun Iranissa kymmenet miljoonat naiset elävät järjestelmässä, jossa huivi on pakko. He ovat menettäneet henkensä, vapautensa ja tulevaisuutensa vastustaessaan tätä pakkoa. He polttavat huivejaan tietäen, että vastauksena voi olla vankila, kidutus tai kuolema. Tässä ei ole kyse kulttuurisesta moninaisuudesta, vaan väkivallasta. Silti lännessä tätä väkivaltaa vaan selitetään pois ja usein just niiden toimesta, jotka
Hyviä syitä, miksi vassarius ei kiehdo. Ei Gaza-miekkarit tai mikään vassarikavereiden kanssa mouhotus, koska ovat älyllisen epärehellisyyden vallassa ja valikoivat täysin, mistä asioista saa puhua ja mitä mieltä pitää olla. Itselläni on paljon vassarikavereita, ja heissä on se ero vaikkapa kokoomuskavereihin, että vaikka olen enimmäkseen vassarikavereiden kanssa samaa mieltä monista asioista, niin heille en uskalla puhua ollenkaan yhtä vapautuneesti kuin muille kavereille. Aina pieni pelko, että jotenkin mokaa, sanoo väärän mielipiteen, ei tajua jotain yhteistä konsensusta tai ole kiinnostunut menemään vain sellaisten perässä, vaan haluaa ajatella itse. Jne.
Lisäksi on muitakin syitä, mutta ne on liian henkilökohtaisia tänne kerrottavaksi. Sinänsä harmillista, kun perusajatus tasa-arvosta ja ihmisoikeuksista on minulle tosi tärkeä ja oikeastaan kaiken perusta. En kuitenkaan koe, että vasemmalla olisi minkäänlaista tilaa ajatella ja keskustella. Ja sellaista samanmielistä nyökyttelyä en pidä varsinaisena keskusteluna.
Uskovan kristityn arvio: länsimaiden vasurit/liberaalit ovat usein kaiken uuden perässä.
Joulunäytelmien paimenet ja ussantuntien tarinat fariseuksista ja publikaaneista....nääähh, tylsää ja niin nähty, tuumaavat he.
Tai joku perusjenkki stetson päässä ratsastaa naisensa kanssa auringonlaskuun ja hienon Dallas-tyylisen talon eteen...näähhh, tylsää, niin nähty.
"Mutta hei! Mitäs noi rätit päässä olevat abdullah-al-mullahit on jotka? Jänskää. Ihanaa värinää. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon muslimeja ketkä ovat mukana vasemmiston toiminnassa. Vasemmisto myös kosiskelee tästä ryhmästä koostuvia äänestäjiä.
Islamistisen hallinnon kaatuminen olisi heille katastrofi.
Minkä ihmeen vuoksi kuvittelet, että kaikki muslimit kannattavat Iranin nykyistä hallintoa? Suurimmalla osalla Suomen muslimeista ei edes ole sama uskonto kuin heillä.
Joo, tämä perinteinen "eivät ole monoliitti". Kunnes siis kyse Israelista tai islamin vaikutuksen levittämisen suhteen. Suomessa olevat muslimit eivät edes ole erityisen sekulaarisia.
Miksei Trump ole pommittanut iranilaisia mielenosoittajia tappavaa hallintoa?
"Kuinka tiukasti niitä silmiä ja korvia täytyy puristaa kiinni, ettei vahingossa näe vasemmistolaisten Iranin kansaa puoltavia kannanottoja asiasta? Ihan on tännekin niitä postattu, mutta ne vain sivuutetaan ja jatketaan ölisemistä."
Tasan nolla uskottavaa kannanottoa. Pyöreä v* tun nolla. Mene Iraniin ja käytä loppuikäsi siihen että pyydät vastaantulijoilta anteeksi pelkuruuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Koska Iran on ydinasevaltio.
Vierailija kirjoitti:
"Kuinka tiukasti niitä silmiä ja korvia täytyy puristaa kiinni, ettei vahingossa näe vasemmistolaisten Iranin kansaa puoltavia kannanottoja asiasta? Ihan on tännekin niitä postattu, mutta ne vain sivuutetaan ja jatketaan ölisemistä."
Tasan nolla uskottavaa kannanottoa. Pyöreä v* tun nolla. Mene Iraniin ja käytä loppuikäsi siihen että pyydät vastaantulijoilta anteeksi pelkuruuttasi.
Miksi mun pitäisi pyytää pelkuruuttani anteeksi ja sinun ei? Oletko sinä nyt Iranissa taistelemassa ajatollahia vastaan? Ei, sinä olet mukavasti kotona netin ääressä öyhöttämässä siitä, mitä MUIDEN olisi pitänyt tehdä, vaikka itsekään et ole tehnyt yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Iran on ydinasevaltio.
Kenen mielestä?
Eiköhän tämäkin ketju kohta poisteta. Vihervasemmiston hurskastelusta puhuminen on liian kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi pyytää pelkuruuttani anteeksi ja sinun ei? Oletko sinä nyt Iranissa taistelemassa ajatollahia vastaan? Ei, sinä olet mukavasti kotona netin ääressä öyhöttämässä siitä, mitä MUIDEN olisi pitänyt tehdä, vaikka itsekään et ole tehnyt yhtään mitään.
Olen aktiivisesti tukenut hunnutettuja naisia uskonnollisen vainon ja sorron edessä. Olen aktiivisesti tukenut r
Sinun harhainen kuvitelmasi ei minun päivääni pilaa. Sinä et tiedä mitään siitä, mitä minä olen tehnyt ja mitä en ole tehnyt.
Nytkään sinä et tee MITÄÄN edistääksesi iranilaisten asiaa. Et yhtään mitään.
Niin missä oikeiston ja öyhälistön pöyristyminen aiheesta? Yleensä iislami koetaan vihollisena mutta kun ei tykätä oikein kenestäkään muustakaan....
"Sinun harhainen kuvitelmasi ei minun päivääni pilaa. Sinä et tiedä mitään siitä, mitä minä olen tehnyt ja mitä en ole tehnyt.
Nytkään sinä et tee MITÄÄN edistääksesi iranilaisten asiaa. Et yhtään mitään."
Aivan turhaa "ite oot"-loksutusta. Vihervasemmiston hiljaisuuden voi kuka hyvänsä tarkistaa. Koko vihervasemmiston historiasta ei löydy muuta kuin rasistisyytöksiä niitä kohtaan jotka ovat edes koittaneet puhua iranilaisnaisten ahdingosta ajatollahin alla, joten aivan turha koittaa nyt teeskennellä yhtään mitään muuta.
tapelkoot keskenään, mitä se meille kuuluu!