Kaverin käytös
Kaverilla on tapana huomautella ikävästi asioistani. Hän tekee sen kiertelemällä, niinkuin asiat tapahtuisivat hänelle ja sitten mollaa niitä. En tiedä miten suhtautuisin? Ehkä jollain täällä on kokemuksia ja osaa neuvoa?
Esimerkiksi sain hiljattain silmälasit. Mielestäni sopivat kivasti mulle. Kaveri aloitti tästä, että olisi ihan kauheaa jos hän saisi silmälasit, että mihin sitä kehtaisi lähteä enää rilleissä. Joo olipa kiva heitto. Tietenkään mitään hyvää ei sanonut laseistani tai siitä miten sopivat mulle.
Vaatteista tulee aina sanomista. Rakastan vaatteita ja muotia, mutta käytän vaatteet loppuun. Mua ei häiritse jos hupparissa on nyppyjä. Kaveri alkoi esittelemään sitten omaa paitaansa, että kato nyt kuin nyppysessä hän on lähteny, ihan kauheeta miten hän nyt kehtaa. Hänen paidassa ei ollut yhtään nyppyä. Se oli taas käännetty näin, et kato hupparias missä SÄ oot oikein lähtenyt.
Olen lihonut viime aikoina. Mulle tulee aina kiloja talvella, koska vihaan liikkua kylmässä. Tiedän että ne siitä lähtee keväällä, niin en stressaa. Kaveri aloitti tästä et, kauhee ku hän on lihonu ihan kauheesti. Ei mahdu enää mihinkään vaatteisiin jne. No mun silmääni ei ollut, kivasti heitetty taas mulle.
Odotetaanko tässä et minä lähden tähän kuoroon mukaan, joo nää mun lasit on kyl kauheet, en kehtaa enää liikkuu ulkona ja joo heitän heti roskiin tän hupparin ja muutan maakuoppaan kun olen niin lihavakin? Vai mitä ihmettä tämä käytös tarkoittaa?
Kommentit (86)
Kannattaa ottaa asia puheeksi kaverisi kanssa. Kertomasi perusteella kaverisi ei välttämättä tarkoituksella loukkaa sinua.
Väliavautuminen: palstan lainaustoiminto on ilmeisesti uudistettu ja on entistä huonompi, asiallisista viesteistä puolet ei mene läpi. Saavutus sekin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä kestäisi tuollaista itsekeskeistä mulkkua kaverina, löisin täysillä nyrkillä naa.......
Sama täällä. Jos kotonani kylässä karåveri nyppii ja arvostelisi niin välittömästi aikasin oven ja käskisin suksia vi, tt.uun..... 😝😝🤣🤣🤣🤣
Törppö tyyppi jos ei osaa muuta kun mollata älä kuluta aikaasi tommosen kanssa, hänellä on ongelma/ ongelmia korvien välissä luota itseesi älä lähde mukaan
Vierailija kirjoitti:
Joo toiset ottaa kyllä kaiken itseensä, sanoit niin tai näin. Asiat ymmärretään väärin mutta on niitä oikeesti myrkyllisiäkin ihmisiä.
Ilkeilijä hätkähtää kun välittömästi menee sen silmien eteen ja kysyy että mitä sinä tarkoitit kun en ymmärtänyt. Uusien siinä kohtaa ilkeilijä menee ihan hytelöpasksi. 🤭
Tiedän tuollaisen kaverityypin, eivät ole tyhmiä vaan katkeria jostain kummasta.
En olisi hetkeäkään ap:n kanssa. Jos taukohuoneessa otan kahvia, niin ap kokisi, että ilkeilen, koska hän juo teetä ja siis haluan kahvillani loukata häntä.
Vierailija kirjoitti:
En olisi hetkeäkään ap:n kanssa. Jos taukohuoneessa otan kahvia, niin ap kokisi, että ilkeilen, koska hän juo teetä ja siis haluan kahvillani loukata häntä.
Otahan iltalääkkeet, lähtee taas niin laukalle!
Vierailija kirjoitti:
Itse sen sijaan vaikutat miellyttävälle ihmiselle 🥰
Juuri noin minun paras kaveri käyttäytyy. Emme ole tekemisissä toistemme kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suomi äidinkielesi? Me suomea puhuvat kirjoitamme "vaikutat miellyttävältä ihmiseltä".
Näille ap:n kaltaisille naureskellaan kaveripiirissä. Minä-minä-minä hohtaa jo kauas ja kaikki asiat peilataan itseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suomi äidinkielesi? Me suomea puhuvat kirjoitamme "vaikutat miellyttävältä ihmiseltä".
Ei vaan ruotsi. Sorry siitä.
Vierailija kirjoitti:
Näille ap:n kaltaisille naureskellaan kaveripiirissä. Minä-minä-minä hohtaa jo kauas ja kaikki asiat peilataan itseen.
Huomaatko kuinka paljon sinun kaltaisille nauretaan? Tässäkin ketjussa suurin osa on ap:n puolella ja moukkamaista muka kaveria vastaan. Ikävää että jäit vähemmistöön, mutta ilkeys ei lyö leiville :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt tuota asiaa, kun sanoit että kaveri oli sanonut omasta lihomisestaan ja sinä ajattelet että hän sanoi sen sinulle??? AP, sinulla on kieroutunut tapa ajatella asiaa, niin että asia koskisi sinua. Voiskohan noita sun juttuja edes uskoa?
Luitko aloitusta ollenkaan? Se kaveri EI ollut lihonut, vaan kuittailee ap lle noin. Sillä kaverilla ei ollut nukkaantunutta paitaa, vaan kuittaili ap n paidalle noin. Get it? Vai oliko liian vaikeaa?
AP kirjoitti seuraavaa...Kaveri aloitti tästä et, kauhee kun HÄN on lihonut ihan kauheesti. Ei mahdu enää vaatteisiin jne. No mun silmääni ei ollut, kivasti heitetty taas mulle.
Mikä tässä on niin vaikee ymmärtää? Kaveri puhui kun HÄN on lihonut.
Miksi kuuntelet tuollaista? En kutsuisi tuota ihmistä kaveriksi. Ihmeellistä passiivis-aggressiivista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuuntelet tuollaista? En kutsuisi tuota ihmistä kaveriksi. Ihmeellistä passiivis-aggressiivista käytöstä.
Olet oikeassa. Tämä keskustelu sai minut nyt vakuuttuneeksi, etten ansaitse tuollaista käytöstä.
Ap
Kahteen tällaiseen naiseen olen ystävystynyt ja toinen heistä on työkaverini. Kumpikaan ei pääse enää ihon alle. Kummallakaan heistä ei ole läheisiä ystäviä, enkä enää ihmettele miksi. :)
No ei todella. Välit heti pokki. Maailma on täynnä kivoja ihmisiä.