Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin löytää vakipanon tavallisesta naisesta.

Vierailija
10.01.2026 |

Olen 40v terve suomalainen sinkkumies. Olen todennut, että on hyvin vaikeaa löytää naista parisuhteeseen. Ylipäätään on vaikeaa löytää vapaata naista. 

Mutta vaikeinta on löytää seksiseuraa. Elämä ilman seksiä ja vastakkaisen sukupuolen kosketusta on ikävää. 

Haluaisin aivan tavallista ja perinteistä seksiä edes kolme kertaa kuukaudessa. Maksullisesta seurasta en ole kiinnostunut. Miten ja mistä voin löytää naisen, jota kiinnostaisi tällainen suhde? 

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla ap nyt rahaa on tililläsi?

Miten ihmeessä raha liittyy aiheeseen? Vain luuserit maksaa seksistä.

Ai? Onko sun saama seksi ilmaista? Oletko naimisissa tai muuten suhteessa? Onko lapsia? Mietipä uudelleen. Ilmaistako? Kaukana siitä.

Mulla mies ei kyllä maksa seksistä. Tienataam lähes sentilleen saman verran eli hyvin vähän :3

Lapsia eip ole ei tule. 

Eli sinä maksat omat menosi ja asumiskulusi ja elämisesi sentilleen? No hyvä, silloin elätte tasa-arvoisessa parisuhteessa. Muutenhan useimmiten avioliitto tai muu suhde perustuu vaihdantatalouteen ihan niinkuin maksullinen seksikin.

Vierailija
62/86 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sivistynyt urheilullinen mieskään saa seksiseuraa. En tiedä kuka nappaa naiset esimerkiksi Tinderissä. Ehkä alkoholiton elämäntapa karkoittaa. 

Kiinnostaisi myös suhde jossa pääsisi toisen ihmisen luo lähelle. Toki seksiäkin, jos myös naisesta siltä tuntuu. Munakuvien laittaminen heti kättelyssä kertoo kyllä miehestä paljon. Jos nainen laittaisi heti kuvan elimestään ehkäpä sekin olisi showstopper minulle.

No sivistymättämiä ihmisiä tuntuu miehissä riittävän. Ehkäpä liian kiltin ja sivistyneen miehen olemus karkottaa, myös fyysistä suhdetta etsivät naiset. Puuttuu luolamiesmäinen eläimellisyys siltä oli pinnan alla miten pervo seksieläin tahansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä sivistynyt urheilullinen mieskään saa seksiseuraa. En tiedä kuka nappaa naiset esimerkiksi Tinderissä. Ehkä alkoholiton elämäntapa karkoittaa. 

Kiinnostaisi myös suhde jossa pääsisi toisen ihmisen luo lähelle. Toki seksiäkin, jos myös naisesta siltä tuntuu. Munakuvien laittaminen heti kättelyssä kertoo kyllä miehestä paljon. Jos nainen laittaisi heti kuvan elimestään ehkäpä sekin olisi showstopper minulle.

No sivistymättämiä ihmisiä tuntuu miehissä riittävän. Ehkäpä liian kiltin ja sivistyneen miehen olemus karkottaa, myös fyysistä suhdetta etsivät naiset. Puuttuu luolamiesmäinen eläimellisyys siltä oli pinnan alla miten pervo seksieläin tahansa. 

Kyllä se on kuule ihan itsestäsi kiinni, jos et tosiaan noilla eväillä naisia löydä. Ai hyvää päivää näitä peräkammarin poika, jotka syyttelee naisia siitä etteivät tule repimään sohvan pohjalta nussimaan itseään.

Vierailija
64/86 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi seksi/fwb-suhde, suhde, jossa seksi olisi keskiössä, mutta ei ainoa asia. Vaikka parisuhde ei olekaan kiikarissa, tarvitsen silti hyvään ja oikeasti tyydyttävään seksiin myös tunneyhteyttä ja aidon kiinnostuksen toiseen ihmiseen. Toki vastavuoroisesti tunteen, että myös se toinen on kiinnostunut minusta ihmisenä eikä vain pillun perässä. Haluan suhteen, jossa seksi on ihanaa, kepeää aikuisten leikkiä, jossa voi olla oma itsensä ja vähän hullutellakin jos siltä tuntuu. Jutella, olla sylikkäin, ehkä joskus käydä jopa kävelyllä tai syömässä. 

Minulla oli joskus ilmoitus/profiili Suomi24:ssä, mutta ei siitä tullut mitään. Viestejä tuli ovista ja ikkunoista, mutta suurin osa ei ymmärtänyt ollenkaan mitä etsin. Vähintään joka toinen viesti oli kuvottava "törkyviesti". Älyllisen, fiksun, sivistyneen miehen löytäminen edes seksiin on toivoton tehtävä. Aivot on tärkein elin seksissäkin ja jos mies on lähellä aivokuollutta älykkyyden ja henkisten ominaisuuksien suhteen, on siitä hyvin vaikea kiinnostua tai edes kiihottua. 

Pitkän liiton ja raastavan eron jälkeen (josta jo useampi vuosi nyt), sitä haluaa vain jotain ihanaa, kevyttä, kutkuttavaa yhdessäoloa jonkun fiksun tyypin kanssa, ilman sitoumuksia. Se olisi hieno lisä arkeen, joka kyllä tällaisenaankin on erittäin jees. 

N44

Vierailija
65/86 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi seksi/fwb-suhde, suhde, jossa seksi olisi keskiössä, mutta ei ainoa asia. Vaikka parisuhde ei olekaan kiikarissa, tarvitsen silti hyvään ja oikeasti tyydyttävään seksiin myös tunneyhteyttä ja aidon kiinnostuksen toiseen ihmiseen. Toki vastavuoroisesti tunteen, että myös se toinen on kiinnostunut minusta ihmisenä eikä vain pillun perässä. Haluan suhteen, jossa seksi on ihanaa, kepeää aikuisten leikkiä, jossa voi olla oma itsensä ja vähän hullutellakin jos siltä tuntuu. Jutella, olla sylikkäin, ehkä joskus käydä jopa kävelyllä tai syömässä. 

Minulla oli joskus ilmoitus/profiili Suomi24:ssä, mutta ei siitä tullut mitään. Viestejä tuli ovista ja ikkunoista, mutta suurin osa ei ymmärtänyt ollenkaan mitä etsin. Vähintään joka toinen viesti oli kuvottava "törkyviesti". Älyllisen, fiksun, sivistyneen miehen löytäminen edes seksiin on toivoton tehtävä. Aivot on tärkein elin seksissäkin ja jo

Pitääkö älyllisen fwb olla kohdallasi sinkku vai onko myös varatut käypäisiä? Sinkkuna oleva vapaa fwb suhteeseen haluava mies voi olla tosiaan aikamoisen etsinnän takana, mikäli älyllisyys ja henkiset valmiudet on osa toivelistaasi, koska niillä ominaisuuksilla sinkkuus ei kestä kovin pitkään ellei se ole oma valinta. Varatuista voi löytyä tällaisia, mutta ellei sellainen elä avoimessa suhteessa, joudut samalla petoskumppaniksi.

Vierailija
66/86 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku totta kai oltava. Ajattelen, että ehkä joku voi olla samassa "välitilassa" kuin itsekin olen, ero takana eikä kiinnostusta "oikeaan" parisuhteeseen tässä kohtaa elämää.  

Mutta ei se maailma kaadu, eikä ole kaatunut, vaikka ei tällaista etsimääni löydykään. Uusia profiileita en ole laittamassa. Sen verran karu kokemus oli tuo yksikin.

Vierailija
67/86 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku totta kai oltava. Ajattelen, että ehkä joku voi olla samassa "välitilassa" kuin itsekin olen, ero takana eikä kiinnostusta "oikeaan" parisuhteeseen tässä kohtaa elämää.  

Mutta ei se maailma kaadu, eikä ole kaatunut, vaikka ei tällaista etsimääni löydykään. Uusia profiileita en ole laittamassa. Sen verran karu kokemus oli tuo yksikin.

Profiiliin kannattaa laittaa tiukat rajaukset ja jättää viestitulva omaan arvoonsa, sekä hoitaa itse sopivan uroksen etsintää laittaen fiksumpiin profiileihin tunnusteluviestejä.

Vierailija
68/86 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla sellaiseen enää motivaatiota. Halusin lähinnä kertoa aloittajalle, että myös niillä hyvillä, fiksuilla, "tavallisilla" naisilla on ihan samanlaisia haasteita löytää seksisuhdetta. Etsivät eivät kohtaa sitä mitä toivoisivat. Naiset kohtaavat lähinnä niitä "törkyäijiä" ja miehille ehkä ylipäätään tarjontaa on vähemmän, moni nainen etsii suoraan oikeaa parisuhdetta ja sitten kriteereitä onkin jo huomattavasti enemmän kuin pelkkään seksisuhteeseen. Mutta toki meitä seksisuhdettakin etsiviä on, mutta se onkin tuurissaan, että vastaparit toisensa kohtaavat.

Vierailija
69/86 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla ap nyt rahaa on tililläsi?

Miten ihmeessä raha liittyy aiheeseen? Vain luuserit maksaa seksistä.

Ja koska et ole luuseri, et saa seksiä lainkaan?

Vierailija
70/86 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus ilmoitus/profiili Suomi24:ssä, mutta ei siitä tullut mitään. Viestejä tuli ovista ja ikkunoista, mutta suurin osa ei ymmärtänyt ollenkaan mitä etsin. Vähintään joka toinen viesti oli kuvottava "törkyviesti". Älyllisen, fiksun, sivistyneen miehen löytäminen edes seksiin on toivoton tehtävä. Aivot on tärkein elin seksissäkin ja jo

Hybin sanottu, N44.

T. M52

Vierailija
71/86 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli profiili Suomi24-treffipalstalla ja kyllä vaan tuli viestejä ovista ja ikkunoista. Varmaan 95% jotain ihme pervoja tai ainakin aivot olivat valahtaneet jalkoväliin. Jos sieltä fiksun tyypin löytää, on todella onnekas. 

Vierailija
72/86 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli profiili Suomi24-treffipalstalla ja kyllä vaan tuli viestejä ovista ja ikkunoista. Varmaan 95% jotain ihme pervoja tai ainakin aivot olivat valahtaneet jalkoväliin. Jos sieltä fiksun tyypin löytää, on todella onnekas. 

Eikös panokaveriksi haeta juurikin jotain riittävän pervoa, jota kiinnostaa vain pervoilu ja nussiminen eikä parisuhde yhtään? Itse olen löytänyt just sopian pervoja naisia nussittavaksi just tuosta paikasta, parissa viikossa on yleensä tärpännyt ja huomionarvoista on sekin, että nimenomaan nämä seksihullut naiset on bonganneet mun ilmoituksen sieltä ja ottaneet yhteyttä eikä ole mennyt viikkoakaan kun on oltu jo seksipuuhissa. Kyllä meitä suht fiksujakin pervoja sieltä löytyy kunhan naiset jaksatte vain seuloa profiileista älyllisempiä.

Vierailija
73/86 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi kaikille..Tavalliset naiset ei syty pervoista. Ei edes fiksuista pervoista.

Vierailija
74/86 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös panokaveriksi haeta juurikin jotain riittävän pervoa, jota kiinnostaa vain pervoilu ja nussiminen eikä parisuhde yhtään? Itse olen löytänyt just sopian pervoja naisia nussittavaksi just tuosta paikasta, parissa viikossa on yleensä tärpännyt ja huomionarvoista on sekin, että nimenomaan nämä seksihullut naiset on bonganneet mun ilmoituksen sieltä ja ottaneet yhteyttä eikä ole mennyt viikkoakaan kun on oltu jo seksipuuhissa. Kyllä meitä suht fiksujakin pervoja sieltä löytyy kunhan naiset jaksatte vain seuloa profiileista älyllisempiä.

Mikä ihme saa sut kuvittelemaan, että panoseuraa etsivä nainen etsii jotakin pervoa? Mulla on seksisuhde tavallisen miehen kanssa eikä hän mikään pervo ole. Ei mua kiinnosta jotkut ällöt pervot. 

Vierailija
75/86 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakipanoa ilman sitoomusta, sopisi minulle. Tosin harva nainen sellaseen suostu...mutta seksi on kivaa niin miksei voi vainb seksin merkeis tavata? M59 Tku 

Vierailija
76/86 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme saa sut kuv

Kokemus.

Vierailija
77/86 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus.

Vai, että kokemus. Et sitten sen vertaa ymmärrä naisia, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Äly hoi taas. 

Vierailija
78/86 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemus.

Vai, että kokemus. Et sitten sen vertaa ymmärrä naisia, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Äly hoi taas. 

Väitinkö jossain kohtaa kaikkien naisten olevan samanlaisia? Opettelehan lukemaan ennen kuin alat höpistä älystä mitään ja harrasta just niin tylsää seksiä kuin osaatkaan keksiä.

Vierailija
79/86 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemus.

Väitinkö jossain kohtaa kaikkien naisten olevan samanlaisia? Opettelehan lukemaan ennen kuin alat höpistä älystä mitään ja harrasta just niin tylsää seksiä kuin osaatkaan keksiä.

Voi luoja. Et kyllä käy täysillä valoilla. Se, että ei halua pervoa ällöttävää seksikumppania ei tarkoita sitä, että harrastaa tylsää seksiä. 

Vierailija
80/86 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin taannoin sellainen nainen.. homma kesti reilun vuoden. Mies oli ihana, ja tunsin suurta vetoa häntä kohtaan. Olimme molemmat tahoillamme varattuja, ja tapasimme sattumalta tosielämässä. Jossain vaiheessa aloin epäillä, että miehellä oli jonkinlainen seksiriippuuvuus, mutta ei se itseä haitannut. Kai sitten olin se "kipeästi kosketusta kaipaava kotirouva". Oli ihanaa olla se haluttu edes hetken. En ollut aikaisemmin kokenut tai tehnyt mitään vastaavaa. Jotenkin tuntui, että mies tiesi ihan täydellisesti kuinka koskettaa. Ei mulla ollut kauhean korkealla odotukset, ihan riitti jos olisi joskus ollut aikaa. Sitä ei koskaan kunnolla tullut, tuli vain mitä ihmeellisempiä selityksiä ja peruutuksia. Alkoi tuntumaan siltä, että olen maailman viimeisen naisen varasijalla, enkä kelvannut tai riittänyt. Ymmärsin lopulta, että jos kaipaan sellaista sisältöä elämääni (mitä en ollut aikaisemmin osannut kaivata), tajusin että sitä saattaa saada muualtakin ja

Toisin sanoen: petit itse ja lopulta tulit myös itse petetyksi. Paradoksaalista, jopa vähän huvittavaa 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme