Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin löytää vakipanon tavallisesta naisesta.

Vierailija
10.01.2026 |

Olen 40v terve suomalainen sinkkumies. Olen todennut, että on hyvin vaikeaa löytää naista parisuhteeseen. Ylipäätään on vaikeaa löytää vapaata naista. 

Mutta vaikeinta on löytää seksiseuraa. Elämä ilman seksiä ja vastakkaisen sukupuolen kosketusta on ikävää. 

Haluaisin aivan tavallista ja perinteistä seksiä edes kolme kertaa kuukaudessa. Maksullisesta seurasta en ole kiinnostunut. Miten ja mistä voin löytää naisen, jota kiinnostaisi tällainen suhde? 

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena ihan vastaava ongelma. Haluaisin löytää seksikumppanin, johon tunnen fyysistä vetoa. En minä pysty seksiin sellaisen miehen kanssa, joka ei miellytä minua ja on jonkinlainen pervoilija, näitä kyllä on tarjolla. 

Ongelmana voi olla myös se, ettei olla päästy irti exästä. Kukaan ei kelpaa, koska verrataan koko ajan exään. Haetaan uutta, jonka pitäisi olla exän kopio. 

Kyllä. Tapailin viime kesänä naista, johon tutustuin deittipalvelun kautta. Ihan kiva ja kaunis nainen, mutta ajatuksiltaan mielestäni kovin eksyksissä. Hän muisteli aina kaiholla exäänsä, harmitteli minkälaisen virheen teki jättäessään tämän ja kertoi, miten hyvin kemiat, ajatukset ja kaikki sopivat yhteen exän kanssa. Ja ettei pysty ihastumaan helposti, koska kandidaatit ovat niin erilaisia kuin exä.

M52

Vierailija
42/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45 Mistäpäin olet?

T.M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N45 Mistäpäin olet?

T.M49

Kuvitteletko tosissasi jonkun täältä tarttuvan vonkaukseesi, onnea projektillesi ja kerrohan meillekin jos jollakin vuosikymmenellä onnistut.

Vierailija
44/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ihan vastaava ongelma. Haluaisin löytää seksikumppanin, johon tunnen fyysistä vetoa. En minä pysty seksiin sellaisen miehen kanssa, joka ei miellytä minua ja on jonkinlainen pervoilija, näitä kyllä on tarjolla. 

Tämä kyllä... :( 

Kun sanotaan, että nainen kyllä aina saa seksiä niin ei siinä oteta huomioon, että ihan kuka tahansa saa seksiä jos kelpuuttaa pervoilevan ja ties miten ongelmaisen ja kummallisen miehen. Kun yritin joku aika sitten etsiä seksiseuraa netistä niin tuntui että puolet jotain alkkiksia jotka vuodattivat koko elämäntarinan sillä välin kun itse olin nukkumassa ja miten kaikki naiset käärmeitä ja huor... Ja puolet jotain pikkupöksy, karvat, rintojen koko, anaali- kyselijöitä. Siis ei tervehdystä edes ensin, jotkut peniksen mitat tai yhtäkkinen seksifantasia läväytetään tiskiin?

Sitten kun lopulta löytyi asiallinen 60v tyyppi jonka kanssa oli luonteva kirjoitella ja samat toiveet niin hän olikin puhelun aikana selvästi yhä enemmän humalassa kunnes aivan sammalsi. Ilmeisesti jännitti. Huoh. 

En siis todellakaan nirsoillut iän tai ulkonäön kanssa. Käytös oli se mikä jätti toivomisen varaa ja ne vihamieliset ja oikeasti oksettavat viestit teki koko profiilin pitämisen lopulta liian raskaaksi. 

N35

Vierailija
45/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa siirtyä varattuihin kotona puutteessa pidettyihin, jotka ovat aivan parasta seksiseuraa, eivät väsy seksiin, ovat kokeiluhaluisia seksissä, useimmat näistä ottaa suihin ja antaa panna pyllyynkin kun kerrankin on kullia tarjolla.

Ja mikä parasta jos tiinehtyy, niin kulut js hankaluudet menee sille viralliselle miehelle

Vierailija
46/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä huonot "syötit".

Mulle tulee naapurin rouvat yleesä jollakin tekosyyllä ihan itse tarjolle.

Vierailija
47/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin taannoin sellainen nainen.. homma kesti reilun vuoden. Mies oli ihana, ja tunsin suurta vetoa häntä kohtaan. Olimme molemmat tahoillamme varattuja, ja tapasimme sattumalta tosielämässä. Jossain vaiheessa aloin epäillä, että miehellä oli jonkinlainen seksiriippuuvuus, mutta ei se itseä haitannut. Kai sitten olin se "kipeästi kosketusta kaipaava kotirouva". Oli ihanaa olla se haluttu edes hetken. En ollut aikaisemmin kokenut tai tehnyt mitään vastaavaa. Jotenkin tuntui, että mies tiesi ihan täydellisesti kuinka koskettaa. Ei mulla ollut kauhean korkealla odotukset, ihan riitti jos olisi joskus ollut aikaa. Sitä ei koskaan kunnolla tullut, tuli vain mitä ihmeellisempiä selityksiä ja peruutuksia. Alkoi tuntumaan siltä, että olen maailman viimeisen naisen varasijalla, enkä kelvannut tai riittänyt. Ymmärsin lopulta, että jos kaipaan sellaista sisältöä elämääni (mitä en ollut aikaisemmin osannut kaivata), tajusin että sitä saattaa saada muualtakin ja

Et ollut sellainen nainen, koska sähläys se ei ollutkaan kannaltasi seksiseuraa, kuten epäsuorasti paljastat.

Vierailija
48/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä... :( 

Kun sanotaan, että nainen kyllä aina saa seksiä niin ei siinä oteta huomioon, että ihan kuka tahansa saa seksiä jos kelpuuttaa pervoilevan ja ties miten ongelmaisen ja kummallisen miehen. Kun yritin joku aika sitten etsiä seksiseuraa netistä niin tuntui että puolet jotain alkkiksia jotka vuodattivat koko elämäntarinan sillä välin kun itse olin nukkumassa ja miten kaikki naiset käärmeitä ja huor... Ja puolet jotain pikkupöksy, karvat, rintojen koko, anaali- kyselijöitä. Siis ei tervehdystä edes ensin, jotkut peniksen mitat tai yhtäkkinen seksifantasia läväytetään tiskiin?

<

Kyllä mä aina esittäydyn ennen sitomis- ja pissaleikeistä keskustelemista.

Vierailija
49/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemminpuolista seksisuhdetta ei ole olemassa. Suhde voi vaikuttaa miehen käsityksen tai havaintojen mukaan olevan seksisuhde, mutta nainen ei koskaan antaudu miehelle puhtaasti seksin itsensä takia, ilmaiseksi, nainen käyttää seksiä vain syöttinä tai korvauksena, joskus harvoin lahjana. 

Jos naiset jakaisivat tavaraansa ilmaiseksi, niin ei olisi lainkaan ilokaunottaria.

Vierailija
50/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset jakaisivat tavaraansa ilmaiseksi, niin ei olisi lainkaan ilokaunottaria.

Minä (nainen) ainakin haluaisin vain löytää sellaisen täyspäisen ja Kaikella tapaa fiksun ja siistin miehen, jonka kanssa olisi seksisuhde. Mutta en todellakaan kelpuuta mitään rähjäistä pervoilijaa, joita tuntuu olevan palstat pullollaan. Jos ensimmäinen viesti on jo täynnä mulkkukuvia ja kirjoitustaito puuttuu täysin, niin en minä tiedä kuka nainen moisesta innostuu?! 

Vierailija
51/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä (nainen) ainakin haluaisin vain löytää sellaisen täyspäisen ja Kaikella tapaa fiksun ja siistin miehen, jonka kanssa olisi seksisuhde. Mutta en todellakaan kelpuuta mitään rähjäistä pervoilijaa, joita tuntuu olevan palstat pullollaan. Jos ensimmäinen viesti on jo täynnä mulkkukuvia ja kirjoitustaito puuttuu täysin, niin en minä tiedä kuka nainen moisesta innostuu?! 

Mistäpäin Suomea olet? 

Vierailija
52/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, sehän on täysin loogista, että seksisuhdetta kaipaavaa himokasta naista iljettää genitaalikuvat.

Vierailija
53/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla ap nyt rahaa on tililläsi?

Miten ihmeessä raha liittyy aiheeseen? Vain luuserit maksaa seksistä.

Ai? Onko sun saama seksi ilmaista? Oletko naimisissa tai muuten suhteessa? Onko lapsia? Mietipä uudelleen. Ilmaistako? Kaukana siitä.

Vierailija
54/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietenkin, sehän on täysin loogista, että seksisuhdetta kaipaavaa himokasta naista iljettää genitaalikuvat."

Eri, mutta ei minua ainakaan iljetä peniskuvat, mutta ei niiden lähettelijät kyllä jatkoon mene. En tiedä onko mieltymykseni biologian vai kulttuurin sanelema, mutta minulle on todella tärkeää, että mies osaa olla asiallinen ja hänellä on sen verran tilannetajua, että kullikuvia ei läväytellä tiskiin tutustumisvaiheessa. Minulla on myös kokemusteni perusteella voimakas tunne, että peniksenkuvien lähettelyn on lähinnä tarkoitus kiihotella miestä itseään, samoin kuin suurimman osan sekstailusta silloin kun siinä ei edes pyritä vuorovaikutukseen naisen kanssa. Nainen on vain kohde jolle tykittää niitä omia juttujaan. Oletan että tällaisen miehen kanssa seksi on myös tunarointia jossa minua ei edes yritetä tyydyttää tai huomioida. 

Vierailija
55/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Onko sun saama seksi ilmaista? Oletko naimisissa tai muuten suhteessa? Onko lapsia? Mietipä uudelleen. Ilmaistako? Kaukana siitä.

Vaimo tienaa minua enemmän, joten taidan olla minä se vähemmän ilmainen kuin seksille perso vaimoni. Onneksi jaksaa minua kun hoidan suuret tarpeensa petihommissa. 😁 

Vierailija
56/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla mies ei kyllä maksa seksistä. Tienataam lähes sentilleen saman verran eli hyvin vähän :3

Lapsia eip ole ei tule. 

Vierailija
57/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen nainen samoilla linjoilla! 

Saisimpa olla hetken kainalossa, halia ja pussailla, mieluiten selvin päin, niin että tuntuu turvalliselta.. Sen jälkeen voisi molempien päivä jatkua tahoillaan. Valitettavan nopeasti tunnelma vaan voi latistua, kun alkaa pelottamaan jonkun uuden tuttavuuden äkillinen kuristaminen, läpsiminen, tukasta vetäminen jne. En myöskään syty genitaalikuvista, ehkä olen outo. 

Vierailija
58/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä toinen nainen samoilla linjoilla! 

Saisimpa olla hetken kainalossa, halia ja pussailla, mieluiten selvin päin, niin että tuntuu turvalliselta.. Sen jälkeen voisi molempien päivä jatkua tahoillaan. Valitettavan nopeasti tunnelma vaan voi latistua, kun alkaa pelottamaan jonkun uuden tuttavuuden äkillinen kuristaminen, läpsiminen, tukasta vetäminen jne. En myöskään syty genitaalikuvista, ehkä olen outo. 

Kannattaa tiedustella uudelta tuttavalta, että millaisesta seksimeiningistä hän pitää. Siis ennen kuin hyppää sänkyyn. Ja kerrot myös hänelle mistä itse pidät.

Vierailija
59/86 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä jonkun naisen pitäisi 3 kertaa /kk olla sinun naitavissasi. Sinä saisit tyhjentää kives pussisi ja HASTA PRÓXIMA...Haluat seksipalveluja 3kertaa/ klo; palveluista on oltava valmis maksamaan!

Ei sitten tullut mieleesi naisen saavan kaipaamaansa seksiä samalla itse? 

Molemmat saavat nautintoa.

Ainakin itselläni ns nautintoon tarvitaan muutakin kuin pelkkä fyysinen pano. 

Vierailija
60/86 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä maksat omat menosi ja asumiskulusi ja elämisesi sentilleen? No hyvä, silloin elätte tasa-arvoisessa parisuhteessa. Muutenhan useimmiten avioliitto tai muu suhde perustuu vaihdantatalouteen ihan niinkuin maksullinen seksikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme