Kuljetko sähköpotkulaudalla eli scootilla?
Kerran olen sellaista käyttänyt, mutten osannut jarruttaa vaan posotin suoraan päin seinää. Seuraavaa kertaa ei ole tullut.
Kommentit (14)
Aika usein kuljen. Se on kätevä kulkupeli kaupungissa.
Kuljen satunnaisesti, jos en ole autolla liikkeellä ja on tarve siirtyä sopiva matka. Tämä Helsingissä siis. Viimeksi olin itse keskustassa ja kaveri houkutteli terassille Löylyyn. Scootilla pääsi matkan kätevästi.
En, se on liian homoa mulle. Kaikki homot ajaa sähkövatkaimilla.
En koskaan, mun jalat toimii hyvin.
Nyt kuljen kun auto on rikki. Kaupasta saa vähemmän olutta/lonkeroa kannettua eli joka päivä pitää ajaa sillä kauppaan. Autolla saa 2-3pv ruuat ja juomat.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kuljen, joskus en.
Mikset tutustunut ohjaimiin aluksi? Jarrujen toimivuus pitää testata aina lähtiessä.
Ei ollut aikaa. Oli lauantai-ilta ja kaveri halusi lähteä kaupungille scootia käyttäen. Piti mennä perässä, vaikka oli ihan uusi juttu mulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset tutustunut ohjaimiin aluksi? Jarrujen toimivuus pitää testata aina lähtiessä.
Ei ollut aikaa. Oli lauantai-ilta ja kaveri halusi lähteä kaupungille scootia käyttäen. Piti mennä perässä, vaikka oli ihan uusi juttu mulle.
Ap
XD
Todellakin, ostin oman toissa kesänä, kätevä ja näppärä kulkine
Vierailija kirjoitti:
Aika usein kuljen. Se on kätevä kulkupeli kaupungissa.
Ja sitten kun lopetat, jätät sen kuin koira pas kansa johonkin vinksin vonksin!