Haluaisin löytää vakipanon tavallisesta naisesta.
Olen 40v terve suomalainen sinkkumies. Olen todennut, että on hyvin vaikeaa löytää naista parisuhteeseen. Ylipäätään on vaikeaa löytää vapaata naista.
Mutta vaikeinta on löytää seksiseuraa. Elämä ilman seksiä ja vastakkaisen sukupuolen kosketusta on ikävää.
Haluaisin aivan tavallista ja perinteistä seksiä edes kolme kertaa kuukaudessa. Maksullisesta seurasta en ole kiinnostunut. Miten ja mistä voin löytää naisen, jota kiinnostaisi tällainen suhde?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelapisi kyllä hyvin sellainen salainen fuck-buddy suhde...eli jos turun suunnalla seksiä kaipaavaa naista niin tääl olisi vastaus toiveenne, terv m60/tku
Sori, löysin jo. N53rso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla ap nyt rahaa on tililläsi?
Miten ihmeessä raha liittyy aiheeseen? Vain luuserit maksaa seksistä.
Mutta miehille on se vaihtoehto. Luuseripropaganda on naisten keksimää. Ei kannata alistua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelapisi kyllä hyvin sellainen salainen fuck-buddy suhde...eli jos turun suunnalla seksiä kaipaavaa naista niin tääl olisi vastaus toiveenne, terv m60/tku
Sori, löysin jo. N53rso.
Harmillista...pitää sit toivoa että joku muu näkee tän
Kannattaa jutella tuttavapiirin naisten kanssa "silleen rennosti ja hieman pilkettä silmäkulmassa". Jos keskustelu etenee siihen suuntaan, että seksiä, himoa ja-tai halua pitäisi elämässä olla, niin sitten vaan rohkeasti ehdottamaan juttelua ensin vaikka pitkän lounaan yhteydessä. Sitten vaan ehdottaa jotain villiä. Esim, haluatko että otetaan takeaway ja mennään hotellin syömään. Monta innostunutta on jo löytynyt. Jotku panosuhteet kestäneet törkeän kauan suhteessa siihen, että ollaan molemmat varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla ap nyt rahaa on tililläsi?
Miten ihmeessä raha liittyy aiheeseen? Vain luuserit maksaa seksistä.
Mutta miehille on se vaihtoehto. Luuseripropaganda on naisten keksimää. Ei kannata alistua siihen.Ei ole tässä tapauksessa naisten keksimää, ihan itte oon tuota mieltä ja oon mies. Pidän seksiä ostavia miehiä luusereina, jotka ei muuten seksiä saa ja joutuu sen vuoksi turvautumaan maksullisen palveluihin. Tottahan maksullisenkin käyttö seksin saantiin on parempi vaihtoehto kuin alkaa väkisin ottamaan ketään, mutta onhan se enemmän maksullisen kehon käyttöä itsetyydytykseen rahaa vastaan kuin oikeaa tasavertaista seksiä. Taidat olla yksi näistä elävää kehoa vuokrattuna itsetyydytysvälineenä käyttävistä elukoista?