Haluaisin löytää vakipanon tavallisesta naisesta.
Olen 40v terve suomalainen sinkkumies. Olen todennut, että on hyvin vaikeaa löytää naista parisuhteeseen. Ylipäätään on vaikeaa löytää vapaata naista.
Mutta vaikeinta on löytää seksiseuraa. Elämä ilman seksiä ja vastakkaisen sukupuolen kosketusta on ikävää.
Haluaisin aivan tavallista ja perinteistä seksiä edes kolme kertaa kuukaudessa. Maksullisesta seurasta en ole kiinnostunut. Miten ja mistä voin löytää naisen, jota kiinnostaisi tällainen suhde?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Olisihan tuo upeaa löytää joku turhautunut rouva, joka ei kotona saa. Vaimoa ei ole kiinnostanut suuremmin sen jälkeen, kun lapset syntyivät.
Jotenkin ei yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla ap nyt rahaa on tililläsi?
Miten ihmeessä raha liittyy aiheeseen? Vain luuserit maksaa seksistä.
Miksi ihmeessä jonkun naisen pitäisi 3 kertaa /kk olla sinun naitavissasi. Sinä saisit tyhjentää kives pussisi ja HASTA PRÓXIMA...Haluat seksipalveluja 3kertaa/ klo; palveluista on oltava valmis maksamaan!
Ei sitten tullut mieleesi naisen saavan kaipaamaansa seksiä samalla itse?
Ai tavallisesta naisesta? Olisiko erikoiseen edes mahdollisuuksia vai miksi rajaat ne pois?
Vierailija kirjoitti:
Olisihan tuo upeaa löytää joku turhautunut rouva, joka ei kotona saa. Vaimoa ei ole kiinnostanut suuremmin sen jälkeen, kun lapset syntyivät.
Uskoisin, että on niitä vapaitakin halukkaita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla ap nyt rahaa on tililläsi?
Miten ihmeessä raha liittyy aiheeseen? Vain luuserit maksaa seksistä.
Miksi ihmeessä jonkun naisen pitäisi 3 kertaa /kk olla sinun naitavissasi. Sinä saisit tyhjentää kives pussisi ja HASTA PRÓXIMA...Haluat seksipalveluja 3kertaa/ klo; palveluista on oltava valmis maksamaan!
Ei sitten tullut mieleesi naisen saavan kaipaamaansa seksiä samalla itse?
Molemmat saavat nautintoa.
Ap, etsipä jotain muualta kuin palstalta vakipanoa.
Eihän ap ole täältä etsinyt vakipanoa vaan tiedustellut miten ja mistä voisi seksisuhteeseen löytää seuraa.
Tosiasia on, että sinkkunaiset on enemmänkin parisuhdetta vailla ja vaikka alkuun olisivatkin sitä mieltä, että vain seksiseura riittäisi, tunteet tulee mukaan ennemmin tai myöhemmin ja alkaa skitsoilu ellei mies ole siihen valmis.
Siksi varatun puutteessa pidetyn naisen kanssa seksisuhteen aloittaminen ja ylläpito on paljon helpompaa. Mikäli tällainen saa hyvää itseään tyydyttävää seksiä, seksisuhde on helppo pitää yllä mutta päättyy mikäli seksi ei tyydytä.
Vierailija kirjoitti:
Ai tavallisesta naisesta? Olisiko erikoiseen edes mahdollisuuksia vai miksi rajaat ne pois?
Sana "tavallinen" esiintyy vain otsakkeessa. Ap kertoo etsivänsä vapaata naista, joka tykkää perinteisestä, aivan tavallisesta seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että on niitä vapaitakin halukkaita naisia.
On varmaan, mutta siinä on suurempi riski, että alkavat haluta oikein parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap ole täältä etsinyt vakipanoa vaan tiedustellut miten ja mistä voisi seksisuhteeseen löytää seuraa.
Tosiasia on, että sinkkunaiset on enemmänkin parisuhdetta vailla ja vaikka alkuun olisivatkin sitä mieltä, että vain seksiseura riittäisi, tunteet tulee mukaan ennemmin tai myöhemmin ja alkaa skitsoilu ellei mies ole siihen valmis.
Siksi varatun puutteessa pidetyn naisen kanssa seksisuhteen aloittaminen ja ylläpito on paljon helpompaa. Mikäli tällainen saa hyvää itseään tyydyttävää seksiä, seksisuhde on helppo pitää yllä mutta päättyy mikäli seksi ei tyydytä.
Ei olisi helppoa minulle, sillä ihastun ja rakastun naiseen helposti, jos meillä on ollut fyysisyyttä ja seksiä. Olin yhden eronneen naisen sunnuntaipoikaystävä lähes vuoden, mutta homma piti pistää poikki, koska rakastuin häneen ja hän olisi halunnut minusta vain toyboyn.
M53 (melkein)
Minullakin kyllä kokemus, että mies haluaa enemmän kun on säännöllinen seksisuhde. Toisen seksisuhteen kanssa oli melkko myrskyisää on off hommaa koko opiskeluajat ja vähän päälle. Mies ei ollut sitoutumishaluinen eikä kykyinen, eikä kyvykäs uskollisuuteen tai rehellisyyteen, mutta ei kestänyt että minulla olisi ollut vapaus mennä. Alkoi änkyröimään myös kun minun oli aika muuttaa. :D hänen mielestään siis olisin voinut asua hänen lähettyvillään ilmeisesti loppuikäni koska seksi, lol. No okei se seksi oli kyllä ihan parasta ja se olikin ainoa mitä itse siitä halusin.
Kun jätin hänet ja etsin uutta seksisuhdetta niin sain lähinnä avioliittotarjouksia. Nyt olen seksisuhdemies numero kahden kanssa naimisissa. Hän ei ole mikään huikaiseva panomies (seksiä saisi olla paljon enemmän) kylläkään mutta parhaansa tekee.
Uskoisin siis että kumpi tahansa voi kehittää tunteita. Itse pidin useampaa miestä siihen vakipanopestiin haastateltuani ongelmallisena, että aika moni haki lopulta itselleen uskollista tyttistä jolle voi kertoa myös huolet ja katsella elokuvia ja käydä keikalla (ei kiinnostele) ja joidenkin mielestä tutustua ystäviin!? mutta ei sitouduta koska siihen ei olla valmiita. Kyllä vakipano on vain vakipano, hänen ei tarvitse eikä häntä tarvitse saada kiinni edes useamman päivän viiveellä eikä hän ole tilivelvollinen kesälomasuunnitelmista saati vaadi tapaamaan lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa siirtyä varattuihin kotona puutteessa pidettyihin, jotka ovat aivan parasta seksiseuraa, eivät väsy seksiin, ovat kokeiluhaluisia seksissä, useimmat näistä ottaa suihin ja antaa panna pyllyynkin kun kerrankin on kullia tarjolla.
Varatun kanssa tuskin onnistuu 3krt/kk
Kyllä mulla sinkkunaisella onnistuu seksi varatun miehen kanssa 2-5krt/kk.
Naisena ihan vastaava ongelma. Haluaisin löytää seksikumppanin, johon tunnen fyysistä vetoa. En minä pysty seksiin sellaisen miehen kanssa, joka ei miellytä minua ja on jonkinlainen pervoilija, näitä kyllä on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Naistenkin on vaikea löytää miestä seksisuhteeseen nykypäivänä. On toki kaikenlaisia deittiappeja ja maksullisia palstoja, mutta niissäkin on omat ongelmansa, jotka karkottavat monia naisia. Ennen oli ehkä paremmin.
Itse käytän hyväksi kaveri- ja tuttavapiiriä ja live-elämän kautta joskus onnistaa. Opinpahan samalla sosiaalisia taitoja.
Yksi kaverini etsii ensiin yhdenillan suhteita viikonloppuisin ja sitten jos joku mies alkaa vaikuttaa hyvätä sen yhden illan aikana, hän pyytää miestä toistamiseen luokseen ja jos vieläkin tuntuu tarpeeksi hyvältä, niin ehdottaa jotain järjestelyä, joka hälle sopii (ja miehelle toki myös). Tosinaan hän etsii s24:n chatista seuransa. Itse en jaksa chatteja.
En ole kuullut tuttavapiirini naisilta muita tapoja löytää miehiä seksisuhteeseen.
Saako sieltä S24:sta muutakin kuin seksiseuraa? Mistä sivustolta tai sovelluksesta löytäisi parhaiten seurustelusuhteen? Periaatteessa seksisuhdekin käy.
Mitä muita kirjoittamattomia sääntöjä tähän kuvioon kuuluu?