Mitä mieltä miehestä joka ei uskalla syödä chiavanukasta?
Kuvittelee että kiveksensä surkastuvat jos sellaista syö. Pelkää kahviloita muutenkin.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelättävää on chiassa? En nyt ymmärrä, miksi sitä kukaan pelkäisi? Onko jotain jugurttipelkoisiakin?
Vege. Läskit kaappihomot pelkää vegeä. Ne luulee että lihaöyhötys tekee niistä miehekkäitä 😂
Resepti, kiitos.
Jos tuolla karkottaa luuserit, alan harrastaa sitä.
Ihan tervettä jättää siansiemenet syömättä. Epäterveellinen ulkomailta rahdattu epäruoka.
Pallit surkastuu lihan sisältämästä eläinestrogeenista. Ja miästissit kasvaa.
Vanukkaat tuntuu olevan miekkosille aika kova juttu, hyvässä ja pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelättävää on chiassa? En nyt ymmärrä, miksi sitä kukaan pelkäisi? Onko jotain jugurttipelkoisiakin?
Vege. Läskit kaappihomot pelkää vegeä. Ne luulee että lihaöyhötys tekee niistä miehekkäitä 😂
Kyllä se yleensä on se vegaani se läski:
https://www.youtube.com/shorts/2RAn4KcJpro
Lihansyöjä on toista maata:
https://www.youtube.com/shorts/A92ZAEzSnbc
Chiavanukas on kuin sammakonkutua, syö vaan itteksesi
Mieluummin tuontiruokaa ihmisille kuin tuontiruokaa sioille.
"Chia on salvioiden sukuun kuuluva siemenkasvi, joka on kotoisin Pohjois- ja Keski-Amerikasta. Sen pienet siemenet ovat kuuluneet jo muinaisten atsteekkien tärkeimpiin ravintokasveihin. Chiansiemenet ovat omiaan rikastuttamaan ruokavaliota, sillä ne ovat todellista superfoodia. Siemenet sisältävät reilusti proteiinia ja kuitua, kasviperäisiä omega-3-rasvahappoja ja hivenaineita. Suositeltava vuorokausiannos on 1-2 rkl (8-15 g)."
Vierailija kirjoitti:
Vanukkaat tuntuu olevan miekkosille aika kova juttu, hyvässä ja pahassa.
Ja siemenet. Niillä on pakkomielle siemenistä. Tyrkyttävät koko ajan siemeniään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se yleensä on se vegaani se läski.
Lihansyöjä on toista maata.
Laita vaan oma kuvasi näkyville niin arvioidaan, miestissi.
Läskipenttiä ahdistaa. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Resepti, kiitos.
Ostat chiansiemeniä, ja luet paketista suhteen jossa laitetaan nestettä ja siemeniä. Sitten odotat 15-30min. Alussa kannattaa sekoittaa.
Suosittelen nesteeksi jotain kasvijuomaa. Kookosjuoma toimii minun mielestäni parhaiten, mutta esim. mantelimaidon kanssa on herkullista myös.
Annostele lasiin puolet lasin tilavuudesta. Sitten päälle omia herkkuja. Esim mustikoita tai vaikka persikkaa ja hieman tummaa suklaata.
Nauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Resepti, kiitos.
Ostat chiansiemeniä, ja luet paketista suhteen jossa laitetaan nestettä ja siemeniä. Sitten odotat 15-30min. Alussa kannattaa sekoittaa.
Suosittelen nesteeksi jotain kasvijuomaa. Kookosjuoma toimii minun mielestäni parhaiten, mutta esim. mantelimaidon kanssa on herkullista myös.
Annostele lasiin puolet lasin tilavuudesta. Sitten päälle omia herkkuja. Esim mustikoita tai vaikka persikkaa ja hieman tummaa suklaata.
Nauti.
Mä teen omenamehuun. 😋
Ap. Aloituksestasi pääsen sun aivot on kutistuneet,
Vierailija kirjoitti:
Ap. Aloituksestasi pääsen sun aivot on kutistuneet,
Sun kirjoitus vaikuttaa aivosurkastumadiagnoosilta erityisesti. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Resepti, kiitos.
Nauti.
Mä teen omenamehuun. 😋
Mä tein joulukinkun valumisliemistä sellaisen suolaisen version. Oli ihan kiva ruisleivän päällä...
Itse pelkään myös koska kaikki tuotteet joissa chiansiemieniä tai pellavansiemeniä aiheuttavat niin hirveet vatsakivut ja -väänteet et meinaa taju lähteä. Niitä kun syö niin vessassa saa istua vuorokauden tuskissaan. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Resepti, kiitos.
Nauti.
Mä käytän nesteenä mehua tai jääteetä ja annan tekeytyä yön yli.
Luuseri on jos joku tuollainen pelottaa. 😂