Mitä mieltä miehestä joka ei uskalla syödä chiavanukasta?
Kuvittelee että kiveksensä surkastuvat jos sellaista syö. Pelkää kahviloita muutenkin.
Kommentit (75)
Vauvasuut...ei jatkoon. Itse tykkään kokeilla erilaisia ruokia sekä kotona että ravintoloissa. En kestäisi tuollaista ruokarajoitteista tyyppiä yhtään. Hävettäisi sellaisen kanssa mennä ulos syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vauvasuut...ei jatkoon. Itse tykkään kokeilla erilaisia ruokia sekä kotona että ravintoloissa. En kestäisi tuollaista ruokarajoitteista tyyppiä yhtään. Hävettäisi sellaisen kanssa mennä ulos syömään.
Samat fiilikset. Noloahan tuo olisi... Ja vielä homovihaajakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla aika surullinen tapaus jotta joku vanukas voi tuhota miehuuden...
Tosimieskään (alffauros) ei kyllä tarvitse yhtään fytoestrogeenia jota chian siemenissä runsaasti
Chian siemenissä ei juuri ole phytoestrogeenejä.
Miksi valehtelet?
On niissä paljon enemmän kuin esim. soijassa.
Heh, no ei ole. Älä viitsi keksiä valheita omasta päästäsi.
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=2666931810022443&id=10004…
"Näitä fytoestrogeenejä on pellavansiemenissä 100 g: aa kohden 163 mg, chiansiemenissä 61 mg, soijapavuissa 21 mg ja tofussa 8 mg."
En minäkään sammakonkutua syö. Ällöä.
Tuommoiset siemenruuat ei ole kyllä oikeaa ruokaa nähnykkään!
Itte en pelkää kyllä kiveksieni puolesta enkä myrkkyjenkään mutta ei ihminen ole tehty mitää siemeniä syömään,ei se mikää lintu ole!
Kahviloista saa onneksi muutakin kuin chiavanukasta, ei ole ainakaan minulla ykkösenä listalla jos kahvilaan menen. Vai surkastuuko siellä kahvilassa myös paikat?
Vierailija kirjoitti:
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=2666931810022443&id=10004
"Näitä fytoestrogeenejä on pellavansiemenissä 100 g: aa kohden 163 mg, chiansiemenissä 61 mg, soijapavuissa 21 mg ja tofussa 8 mg."
Minusta on jotenkin hieman jopa hellyttävää, kuinka joku valitsee lähteekseensä jonkun Facebook-urpon linkin kun kaikki oikea tieto, jota olisi helposti saatavilla, kertoo ihan jotain muuta.
Tiedoksi muille: Chiansiemenien phytoestrogeenimäärät ovat alhaisia.
Kuulostaa painajaistyypiltä. Ei onneksi tarvi olla minkäänlaisissa tekemisissä tuollaisten kanssa.
Jämähtänyt jonnekin 50-luvulle? En kyllä voi tuollaista ihmistä arvostaa minkään vertaa.
Luuseri. Miksi olet tuollaisten kanssa tekemisissä?
Jos hänellä on divertikkelit niin ei silloin voi syödä siemeniä mitkä jää sinne suolen umpipussukoihin tulehduttamaan suolta enemmän, se on tosi kipeetä. Fiksu kaveri.
Hyvä tekosyy hänellä: chia surkastutti munani! Kyllä se joskus aikoinaan oli komea! 😂
Voi luoja... Mä luulin että tämän sarjan tyypit kuoli sukupuuttoon jo pari vuosikymmentä sitten... Lol. Onko tää jotain 80v?
Ja mitähän oksennusta sekin o ????????????????