Ottaa päähän isän salaperhe
Isä kuoli ja kävi ilmi, että hänellä onkin jonkun homssantuutan kanssa kaksi alaikäistä lasta, joista ei koskaan eläissään kertonut. Nyt nainen uhriutuu, että hän olisi kovasti halunnut kertoa, mutta isä ei antanut.
Haluan kuulla teidän mielipiteen! Eikö aikuinen nainen olisi voinut ihan itse ilmoittaa ja eikö tämä nyt ole vähän säälin kerjäämistä, että hänkin on ikäänkuin tilanteen uhri?
Kuvottavaa, että koko tämän ajan nainen on tiennyt minut ja sisareni mutta isä on vain kerjännyt sääliä ja huomiota minulta, tyttäreltään vuosikaudet kun on niin yksin vaikka on vähintään kerran kuussa käynyt näidenkin luona.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, isäsi on nyt kuollut eikä ole enää salailemassa asioita. Nyt sitten päätät, haluatko pitää heihin yhteyttä ja luoda jonkinlaisen suhteen. Nuo lehtolapset on aika yleisiä Kalevi-ikäisillä. Niistä on ollut tapana vaieta, että kulissit pysyy kunnossa.
En halua olla missään tekemisissä, miksi minä loisin suhteen joihin tuntemattomiin teinipoikiin kun olen itse neljäkymmentä? Ei se olisi jotenkin todella outoa.
Isäsi taisi tietää sinut eikä halunnut lapsiensa tapaavat sinua
Vierailija kirjoitti:
Jotkut haluaa tutustua sisarpuoliinsa, jotkut ei. Noin se yleensä menee, riippuu luonteista.
Kyllä ne on ihan täysiä sisaria eikä sisäpuolia, kun ovat samasta isästä.
Oli tiedossa että näitä saattaa olla, mutta olisin toivonut, että he olisivat olleet sivistyneempiä, älykkäämmän oloisia, paremmista oloista, kaikenkaikkiaan jotain muuta kuin mitä ilmeisesti ovat. En halua nähdä mitään lihavaa epähygieenistä köyhää homssantuuttaa ja alkaa tehdä tuttavuutta että niin, mites noi sun teinilapset, meissä onkin varmaan tosi paljon yhteistä ja olisi ihana tutustua.
Yksikään isän naisista ei ole ollut näin luokaton kuin tämä kuvan perusteella. Miksi ne lapset oli juuri tämän kanssa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, isäsi on nyt kuollut eikä ole enää salailemassa asioita. Nyt sitten päätät, haluatko pitää heihin yhteyttä ja luoda jonkinlaisen suhteen. Nuo lehtolapset on aika yleisiä Kalevi-ikäisillä. Niistä on ollut tapana vaieta, että kulissit pysyy kunnossa.
En halua olla missään tekemisissä, miksi minä loisin suhteen joihin tuntemattomiin teinipoikiin kun olen itse neljäkymmentä? Ei se olisi jotenkin todella outoa.
Jep, veikkaan että häpesi koko asiaa. Hänhän sai vihdoin itselleen poikia, mitä sitä salaamaan!
AI-yhteenveto
Lapset, joilla on sama isä mutta eri äiti, ovat sisarpuolia (tai velipuolia), vaikka joskus heitä kutsutaan myös "täyssisaruksiksi" isän puolelta, koska heillä on yhteinen isä. Virallisesti ja biologisesti sisarpuolilla on vain osa yhteistä perimää (noin neljäsosa), kun taas täyssisaruksilla (sama isä ja sama äiti) on noin puolet, mutta kielellisesti ja juridisesti "sisarussuhde" on sama, ja yhteinen vanhempi määrittää usein sisaruksen.
Isäsi oli siis eronnut vähintään kahteen kertaan? Isäsi homma oli kertoa, että teillä on sisaruksia.
Jos voisin tähän luetella minkälaisten naisten kanssa isä oli, kunnianhimoisten, kauniiden tai vähintään nättien ja älykkäiden, menestyneiden ja sitten siellä on tämä yksi.
Se tässä on vaikeinta. Se rikkoo täysin sen käsityksen mikä itsellä oli isän tasosta naisten suhteen.
Ja siellä se on käynyt sitä panem assa samalla kun niitä kaikkia muita naisia.
Mikä olisi muuttunut, jos olisit tiennyt?
Me tiesimme, että isällä oli ollut perhe ennen liittoa äidin kanssa ja myös tuo toinen perhe tiesi meistä. Ei oltu missään tekemisissä.
Isän perunkirjoituksessa selvisi, että isä ei omistanut oikeastaan mitään, kaikki oli äidin. Täytyy tunnustaa, että isä oli hurmaava mies, mutta talousasioissa täysin toistaitoinen, joten äiti vastasi kaikesta. Ja äidin saamalla perinnöllä ja hänen työllään me elimme.
Joka tapauksessa isän ensimmäinen perhe joutui toteamaan, että perintöä oli hautajaiskulujen verran. Perunkirjoitus on ollut ainoa tilaisuus, jossa olemme kaikki sisarukset olleet paikalla. Ei ole tarvetta sukuloida puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Isäsi oli siis eronnut vähintään kahteen kertaan? Isäsi homma oli kertoa, että teillä on sisaruksia.
Siltä ajalta kun itse tiedän isä oli kaksi kertaa naimisissa, kerran kihloissa - tai kahdesti saman kanssa, kahdessa avoliitossa, kahdessa etäsuhteessa, useiden maksullisten naisten kanssa ja ihan maksuttomienkin hyvin lukuisten. Kyllä olisi ollut, kiitos sinulle.
Ap, minusta sinun ei kannata suunnata vihaasi tuota naista kohtaan. Hän on varmasti naiivina uskonut kaiken, mitä isäsi on hänelle syöttänyt. Et edes tiedä, mitä kaikkea isäsi on valehdellut kenellekin.
Isäsi on oikea syyllinen. Täysin käsittämätöntä toimintaa häneltä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että isäsi pani päänsä pensaaseen, tuollaisiakin miehiä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja se nainen voi olla ihan minkälainen vain, en halua kuulla sanaakaan heidän suhteestaan. Eikö se jo kerro aika paljon, että suostuu tuollaiseen kaksoiselämään. Asuvat vielä samalla paikkakunnalla kuin sisareni.
Isä on käynyt kerran kaksi kuussa katsomassa näitä lapsia, mutta ei ole poikennut sisaren lapsia katsomassa edes kerran vuodessa.
Kovasti arvostelet naista vaikka ISÄS on petturi.
Eihän tämä nainen välttämättä ole alussa edes tietänyt ISÄS olevan varattu.
On voinut mennä pitkäänkin ja lapset jo syntyäkin ennen kuin on saanut tietää.
Ällöttävää tällaiset ukot. Vähän niin kuin Kari Tapio.
Hyi
En arvosta - yhtään!
Petturi mikä petturi.
Pettää kaikki ympärillään.
Isässäs on vika ei lapsissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisitpa kitkettyä katkeruuden elämästäsi.Ehkä olet joutunut kokemaan liian paljon vääryyttä.Omat vanhemmatkin voivat olla väärin toimivia.Mikään ei ole koskaan lapsen vika näissä tilanteissa.
Tsemppiä ja voimia.
Olet oikeassa, olen tällä hetkellä todella katkera, koska olo on voimaton. Olen sisaren kanssa ilmiriidoissa ollut monta vuotta ja silti olemme onnistuneet hoitamaan vaikean ja monialaisen, luultavasti miinusmerkkisen kuolinpesän siihen kuntoon, että lakimiesten voimin päästään selvittämään sitä ja nyt tämä eukko ilmestyy kuvioihin kun kaikki on pedattu ja voi vain istua ja lausua mitä haluaa. Sisarta en tule näkemään enää koskaan, koska tämä on jo aivan liikaa käsiteltäväksi enää.
Vainajasta tilataan heti sukuselvitys, josta näkyy hänen kaikki lapsensa.
Kiitti Kaffebulla. <3 Mutta kun hän ei ole enää täällä huudettavana.
Katkaisin välit häneen jokin aika ennen hänen kuolemaansa koska hän oli niin raskasta seuraa ja sätti minua vähän väliä kaikesta ihan kummallisesta ja vaati uskomaan kaiken maailman kummallisia salaliiittoja mitä kehitteli. Nyt en kadu yhtään, itsenäistyin vaativasta ja todella kontrolloivasta isästä lopullisesti ja kuoleman hetkellä olin lopulta helpottunut, ei se ollut vaikeaa. Nyt on se, että hän silti onnistui valehtelemaankin velä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se nainen voi olla ihan minkälainen vain, en halua kuulla sanaakaan heidän suhteestaan. Eikö se jo kerro aika paljon, että suostuu tuollaiseen kaksoiselämään. Asuvat vielä samalla paikkakunnalla kuin sisareni.
Isä on käynyt kerran kaksi kuussa katsomassa näitä lapsia, mutta ei ole poikennut sisaren lapsia katsomassa edes kerran vuodessa.
Kovasti arvostelet naista vaikka ISÄS on petturi.
Eihän tämä nainen välttämättä ole alussa edes tietänyt ISÄS olevan varattu.
On voinut mennä pitkäänkin ja lapset jo syntyäkin ennen kuin on saanut tietää.
Ällöttävää tällaiset ukot. Vähän niin kuin Kari Tapio.
Hyi
En arvosta - yhtään!
Petturi mikä petturi.
Pettää kaikki ympärillään.
Isässäs on
Kusinen hùöŕa voi olla hyi mikä lehmä.
Vierailija kirjoitti:
Kun ku lli ja pilu vie siitä on moraali kaukana.
Näinhän se miehillä yleensä. 🙄🙄
Ap, ei sinun tarvitse tehdä yhtään mitään mitä et halua. Anteeksi sinun ei tarvitse isällesi antaa, mutta yritä unohtaa. Parempi niin, kaikille.
Naiset ajattelevat vain itseään ja omia tarpeitaan. Minä minä minä!