Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka kokevat olevansa aseksuaaleja?

Vierailija
02.09.2023 |

Olen 45v. nainen ja vasta näin yli nelikymppisenä olen tajunnut, että taidan olla jossain määrin ns. aseksuaali (tai ehkä demiseksuaali). Onneksi tämä asia on puolisolleni ok, sillä hänkään ei ole mikään seksipeto. 😊

Alla olevassa linkissä aseksuaalisuuden määritelmistä lisätietoa:

https://seta.fi/sateenkaaritieto/seksuaalinen-suuntautuminen/aseksuaali…

Onko muita, jotka kokevat olevansa aseksuaaleja? Jos olette parisuhteessa, miten asia on vaikuttanut siihen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olet ainoa maailmassa.

Vierailija
2/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, vaihdevuodet !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin näin jo 2-kymppisenä. Joten vaihdevuosista ei voi johtua, vaikka sitten olisivatkin jo käsillä.

ap

4/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin aseksuaali olen. 54vee nainen. Olin kyllä ennen vaihdevuosiakin. N 15 vuotta tiedostanut täysin tämän.

Vierailija
5/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aseksuaali. En ole edes ikinä seurustellut. Lapsesta asti olen tämän tiennyt.

Vierailija
6/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali nainen olet.

Vierailija
7/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aseksuaali. Ikää 54. En ole koskaan nauttinut seksistä, se on ollut aina vastenmielistä. Aseksuaalisuudesta ei nuoruudessani tiedetty mitään. Jos et tykännyt seksistä, olit " frigidi", tai outo. Onneksi nykyään asioista tiedetään. SETA:sta olen saanut vertaistukea, joka on auttanut minua tiedostamaan, että aseksuaalisuus on täysin normaalia,se kuuluu seksuaalisuuden monimuotoisuuteen. AP, ota yhteyttä Setaan. Halauksia

Vierailija
8/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aseksuaali. Ikää 54. En ole koskaan nauttinut seksistä, se on ollut aina vastenmielistä. Aseksuaalisuudesta ei nuoruudessani tiedetty mitään. Jos et tykännyt seksistä, olit " frigidi", tai outo. Onneksi nykyään asioista tiedetään. SETA:sta olen saanut vertaistukea, joka on auttanut minua tiedostamaan, että aseksuaalisuus on täysin normaalia,se kuuluu seksuaalisuuden monimuotoisuuteen. AP, ota yhteyttä Setaan. Halauksia

Kiitos kauniista sanoista! Halauksia myös Sinulle! =)

Vierailija
9/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi edes kuvitella millaista ois olla. En varsinkaan nyt kun super horny ollut koko viikonlopun

N.30

Vierailija
10/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseksuaali ja elelen tyytyväisenä yksikseni, nuorempana yritin miellyttää miehiä ja suostuin seksiin vastentahtoisesti. Onneksi nykyään olen tajunnut, ettei sitä ole mikään pakko tehdä vaan sinkkunakin voi elää.

N33

Vierailija
11/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuus on normaalia. Itse olen aseksuaali, joka inhoaa seksiä, mutta kaipaan romantiikkaa. Meitä on paljon, onneksi yhteiskunta vihdoinkin avautuu erilaisuudelle. Kauan se kestikin. Olen 50v nainen ja vanhempani ihmettelivät, kun minua ei kiinnostanut seurustelut nuorena. Heidän mielestään olin outo lintu, kun en halunnut poikaystävää. Äitini varsinkin piti minua epänormaalina, kun en halunnut seurustella. Nuoruudessani aseksuaalisuudesta ei kuultukaan. Olit vain outo ja omituinen, jos seurustelu ei kiinnostanut.

Vierailija
12/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä oikein olen. Masturboin joka päivä, mutta minkäänlaista kumppania en ole koskaan kaivannut.

Vierailija
13/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 30 vuotias ja mulla ei oo mitää hajua mitä noi ees tarkottaa, jotain iltalehden villityksiä?

Vierailija
14/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuus on täysin normaalia. Se on yksi seksuaalisuuden kirjo, muiden seassa. Ei kaikilla ole seksuaaliviettiä. Itse olen aseksuaali, joka inhoaa seksiä, mutta pidän romantiikasta. Tykkään kävellä käsi kädessä kumppanin kanssa, halailla, mutta se jää siihen. Onneksi olen löytänyt samankaltaisen kumppanin.

Vierailija
15/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju. Me 50+ ihmiset olemme joutuneet elämään konservatiivisessä maailmassa, jossa erilaisuutta ei hyväksytty tai ymmärretty. Itse 55 vuotiaana, ymmärsin, että seksin inhoaminen ei ole epänormaalia, vaan normaalia. Pitkässä avioliitossa, inhosin seksiä. Se oli pelkkä velvollisuus, jonka täytin, luullen sen ķuuluvan avioliittoon. Avioeron jälkeen ymmärsin, että on muitakin tapoja elää. Ei tarvitse antaa velvollisuusseksiä. Voi myöntää itselleen, että seksi on ällöttävää. 10 vuotta eron jälkeen, olen onnellinen, kun saa olla rauhassa, eikä tarvitse naida väkinäisesti enää.

Vierailija
16/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuus on normaalia. Vihdoin ja viimein, täällä peräkylälläkin aletaan ymmärtämään, että on ihmisiä, joita seksi ei kiinnosta, vaikka seksiä tuputetaan joka paikassa. Aseksuaalius on yksi muoto erilaisuudessa. Se on ymmärrettävä.

Vierailija
17/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ketjusta. Olen saanut neuvoja ja tukea.

Vierailija
18/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuus on täysin normaalia. Se on yksi seksuaalisuuden kirjo, muiden seassa. Ei kaikilla ole seksuaaliviettiä. Itse olen aseksuaali, joka inhoaa seksiä, mutta pidän romantiikasta. Tykkään kävellä käsi kädessä kumppanin kanssa, halailla, mutta se jää siihen. Onneksi olen löytänyt samankaltaisen kumppanin.

Mistä olet löytänyt?

Vierailija
19/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin hyvä ketju.

Vierailija
20/20 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet löytänyt?

Minä tapasin kumppanin SETAN tapaamisesta, kun uskalsin vihdoinkin mennä. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän