Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dysforia tappaa mut

Vierailija
08.01.2026 |

Jippii no ehkä se tänä vuonna jo loppuu joskus

Keskustelulla ei varsinaisesti ole muuta pointtia kuin kevyt valitus

Kommentit (389)

Vierailija
81/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetän sinulla helpon läsnäoloharjoiteuksen näin etänä. Sitoudu siihen ja esitä minulle kirjallisesti kuvailemalla kuinka tavaat ääneen tai mielessäsi numeron yksi. Painotatko jotain kirjainta sanoessasi sen, mitä kirjainta? Miten näet mielessäsi, kun ajattelet ykköstä? Mitä mielikuvia numero yksi sinussa herättää ?

Vai helpon? Kaukana helposta. En tiedä. Jos tavaan kirjain kerrallaan y k s i niin mielestäni painotan kaikkia samalla tavalla. Ehkä. Ei juuri mitään mielikuvia. Jostain syystä tulee ehkä mieleen punainen väri ykkösestä. Toisaalta mustakin. Ajattelen jotain urheilukilpailua tyyliin siitä, niinkun palkintosijoja.

Eli SINÄ OSAAT tehdä läsnäoloharjoituksia, todistit sen juuri itsellesi, onneksi olkoon :)

Kun keskityit miettimään painotusta ja mielikuvia ja kirjoittamaan niistä, niin ne sekunnit ajattelit muuta, kuin sukupuoliasioita. Eivät läsnäoloharjoitukset ole sen vaikeampia. Ykköstä pidetään tärkeänä meditaatioharjoituksissa, koska sitä käytetään karkaavien ajatusten stopparina. Kun yrität -tyhjentää mielesi- niin sinne alkaa pyrkiä ajatuksia kuitenkin. Pysäytät ne ykkösellä, kun lausut tai ajattelet ykköstä, olet sinä hetkenä katkaissut esille pyrkineen ajatuksesi. Jos numerot ovat sinulle mieleisiä, niin voit käyttää numeroita. Jos et pidä numeroista, niin voit valita toisen sanan tai kuvan mielessäsi (aina sama kuva). Niiden tarkoitus on vain katkaista alkava ajatuskierre. Läsnäoloharjoitusten ja meditaation tekniikat ovat erilaiset, mutta molemmilla on sama hyöty: Et ole ainakaan hetkeen ajatellut ongelmiasi. Joillekin sopii luonnon havainnointiharjoitukset ja joillekin sopii mielikuvaharjoitukset. Itse tykkään "kuunnella tuulta". Menen luontoon ja keskityn vain siihen, mille tuuli kuulostaa. Huom. Toimii vain tuulisina päivinä, hih

Vierailija
82/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän sanoisin tämän niin että ei jäis m...

Vastauksena tuonne ku mietittiin miten hyväksyminen vois toimia, niin ehkä sitä ei tajua kunnolla jos ei ole sitä kokemusta. Eikä siinä tarvi ajatella erityisesti mitään. Molemmat, tunteet ja ajatukset hyväksys sellaisenaan, antas olla sellaisia niinkö ne on. Jos jo muutenkin joutuu kokemaan mitä ikinä kokee niin eikö se kannattais hyväksyä? Ja joo tiiän mitä hirveyksiä ihminen voi kokea ja ajatella, missä olotilassa ihminen voi olla: ei varmaan kukaan haluais kokea sellaista! Mutta siinä se sen hyväksymisen pointti onkin

Mut enkö mä tavallaan hyväksy? En muutakaan voi kun ne ei lähde mun päästäkään. En oikein tiedä mitä muuta voin tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pimppi ja nainen on miehensä arvostuksen veroinen. Jättäkää ne itsekkäät siat ja sydämestään vajaat typerykset, ketkä teitä ja naiseuttanne loukkaavat.

Vierailija
84/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset opetetaan tuohon pelastusteoriaan. Se on samaa aivopesushittiä, kuin lasten sadut, joissa prinssi pelastaa prinsessan. Tätä samaa kaavaa on koko tyttölapsen elämä täynnä. Nainen "Tarvitsee" jonkun. Nainen ei missään nimessä voi pärjätä yksin... Haluatko nyt olla se nainen, joka ei pärjää yksin? Todistaa, että kaikki vähättelevä kakka naisista on totta? Eipä sitten ihme, että et halua olla nainen... 

No sama se mulle. Totta, kukaan ei pelasta mua, koska tämä ei tule loppumaan oli mulla poikaystävä tai ei. Tai mitä tahansa muuta sitten tapahtuukaan. Tällä mennään loppuelämä, eikä se tunne lopu, koskaan, joten tulen todennäköisesti vielä yrittämään itsemurhaa jossain kohtaa.

Aivan turhaa energian ja yhteiskunnan resurssien tuhlaamista tuollainen. Ikävä kyllä itsetuhoisia on niin paljon, että kaikille ei riitä apua. Tää kuuluisa ketään ei tosiaan kiinnosta on valitettavasti totta. Koska jonossa on tuhansia muita, joilla on myös sama mielessä. Itsetuhoinen massa velloo holtittomana, koska ei ole resursseja. Olet itsesi paras ystävä, pidä huoli siitä, että olet itsellesi ihana ja lämmin ystävä. Kuten huomaat, moni on ketjussasi välittänyt, vastannut ja yrittänyt auttaa eli tuntemattomistakin osa välittää, vaikka yhteiskunta ei auta. Mutta mikään, ei yhteiskunta, jo saamasi terapia, tuntemattomat, tutut, poikaystävä, ei kukaan, eikä mikään voi pelastaa sinua. Sinä itse vain voit pelastaa itsesi. Ainoastaan sinä olet paikalla 24/7 pelastamassa itseäsi.

Vierailija
85/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetän sinulla helpon läsnäoloharjoiteuksen näin etänä. Sitoudu siihen ja esitä minulle kirjallisesti kuvailemalla kuinka tavaat ääneen tai mielessäsi numeron yksi. Painotatko jotain kirjainta sanoessasi sen, mitä kirjainta? Miten näet mielessäsi, kun ajattelet ykköstä? Mitä mielikuvia numero yksi sinussa herättää ?

Vai helpon? Kaukana helposta. En tiedä. Jos tavaan kirjain kerrallaan y k s i niin mielestäni painotan kaikkia samalla tavalla. Ehkä. Ei juuri mitään mielikuvia. Jostain syystä tulee ehkä mieleen punainen väri ykkösestä. Toisaalta mustakin. Ajattelen jotain urheilukilpailua tyyliin siitä, niinkun palkintosijoja.

Eli SINÄ OSAAT tehdä läsnäoloharjoituksia, todistit sen juuri itsellesi, onneksi olkoon :)

Kun keskityit miettimään painotusta ja mielikuvia ja kirjoittamaan niistä, niin

En minä niitä koko ajan ajattelekaan. Esim viime päivät olen ajatellut paljon ihastustani joten en aivan koko ajan ajattele asiaa. Ja muitakin asioita joutuu ajattelemaan totta kai normaalisti arjessa. Mut joo okei kiitos. Eli samaa hommaa tuo periaatteessa on kuin videoiden katselu YouTubessa, ei siis poista mitään kuitenkaan. Samaa mitä tähänkin asti.

Vierailija
86/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa rinta-, klitoris- tai emätinorgasmeja? En kyllä vaihtaisi niitä...

Vierailija
87/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema parantaa harhakuvitelmat.

Vierailija
88/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danderemonk_Tomi kirjoitti:

Jokainen pimppi ja nainen on miehensä arvostuksen veroinen. Jättäkää ne itsekkäät siat ja sydämestään vajaat typerykset, ketkä teitä ja naiseuttanne loukkaavat.

Hyi................. Pimppi on jotain niin oksettavaa että edes penis ei vedä vertoja. Vaikkakin en pidä kaikkia peniksiä oksettavina, ainoastaan suurinta osaa, jos en ole rakastunut mieheen. Eli melkein kaikkia. Ja ne on kyllä yleisesti oksettavan näköisiä. Pimppi on kuitenkin moninkertaisesti pahempi.

Vierailija
89/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun keskityit miettimään painotusta ja mielikuvia ja kirjoittamaan niistä, niin

Psilosybiini on helpompi tie.

Vierailija
90/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän sanoisin tämän niin että ei jäis m...

Vastauksena tuonne ku mietittiin miten hyväksyminen vois toimia, niin ehkä sitä ei tajua kunnolla jos ei ole sitä kokemusta. Eikä siinä tarvi ajatella erityisesti mitään. Molemmat, tunteet ja ajatukset hyväksys sellaisenaan, antas olla sellaisia niinkö ne on. Jos jo muutenkin joutuu kokemaan mitä ikinä kokee niin eikö se kannattais hyväksyä? Ja joo tiiän mitä hirveyksiä ihminen voi kokea ja ajatella, missä olotilassa ihminen voi olla: ei varmaan kukaan haluais kokea sellaista! Mutta siinä se sen hyväksymisen pointti onkin

Mut enkö mä tavallaan hyväksy? En muutakaan voi kun ne ei lähde mun päästäkään. En oikein tiedä mitä muuta voin tehdä.

Joo, kyllä jollain tavalla ja tasolla hyväksyt.

Vierailija
91/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi................. Pimppi on jotain niin oksettavaa että edes penis ei vedä vertoja. Vaikkakin en pidä kaikkia peniksiä oksettavina, ainoastaan suurinta osaa, jos en ole rakastunut mieheen. Eli melkein kaikkia. Ja ne on kyllä yleisesti oksettavan näköisiä. Pimppi on kuitenkin moninkertaisesti pahempi.

Mun pimppi on ihana. Se antaa minulle ihanan lämpimiä kokovartaloaaltoja, joista tulee niin mahtavan rentoutunut ja ihana olo :)

Vierailija
92/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinua kielletty masturboimasta, kun olit lapsi? Onko pimppiäsi sheimattu? Oletko nähnyt tai lukenut pimppejä sheimattavan?

Vierailija
93/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset opetetaan tuohon pelastusteoriaan. Se on samaa aivopesushittiä, kuin lasten sadut, joissa prinssi pelastaa prinsessan. Tätä samaa kaavaa on koko tyttölapsen elämä täynnä. Nainen "Tarvitsee" jonkun. Nainen ei missään nimessä voi pärjätä yksin... Haluatko nyt olla se nainen, joka ei pärjää yksin? Todistaa, että kaikki vähättelevä kakka naisista on totta? Eipä sitten ihme, että et halua olla nainen... 

No sama se mulle. Totta, kukaan ei pelasta mua, koska tämä ei tule loppumaan oli mulla poikaystävä tai ei. Tai mitä tahansa muuta sitten tapahtuukaan. Tällä mennään loppuelämä, eikä se tunne lopu, koskaan, joten tulen todennäköisesti vielä yrittämään itsemurhaa jossain kohtaa.

Aivan turhaa energian ja yhteiskunnan resurssien tuhlaamista tuollainen. Ikävä kyllä itsetuhoisia on niin paljon, että kaikille ei riitä apua. Tää kuulu

No, joko pelastan itseni itsemurhalta tai en. Ei väliä minulle. Kuoleman ja kivun pelko kylläkin yleensä pelastaa tehokkaasti, oon sen omalla kohdalla huomannut. Ei tule käveltyä sillalle.

Vierailija
94/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan orgasmeja juu mutta eivät ole mitään upeita kokemuksia. Varmaan henkisen puolen takia. Mun on mahdotonta nauttia täysin ja aidosti itsetyydytyksestä juuri tämän jutun takia. Ei sillä että sitä kovasti kaipaisinkaan.

Vierailija
95/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikin kuolema.. toisaalta on myös kova kuolemanpelko 

Vierailija
96/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pimppi on ihana. Se antaa minulle ihanan lämpimiä kokovartaloaaltoja, joista tulee niin mahtavan rentoutunut ja ihana olo :)

Olet sitten varmaan aika onnellinen. Hyvä sulle.

Vierailija
97/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinua kielletty masturboimasta, kun olit lapsi? Onko pimppiäsi sheimattu? Oletko nähnyt tai lukenut pimppejä sheimattavan?

No en kyllä muista vastausta yhteenkään kysymyksistä. Viimeiseen kysymykseen vastaus on todennäköisesti kyllä oon. Muuten en muista mitään. Hyi vttu.

Vierailija
98/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää arvostella ruumiinosia? Etkö jossain aiemmassa kohtaa sanonu miten sen miettimisestä tulee vaan paskempi olo, just sen jälkeen ku olit eka vuodattanu siitä. 

Vierailija
99/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin kuolema.. toisaalta on myös kova kuolemanpelko 

Eli elämänpelko sillä kuolemasta emme voi tietää mitään.

Vierailija
100/389 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan orgasmeja juu mutta eivät ole mitään upeita kokemuksia. Varmaan henkisen puolen takia. Mun on mahdotonta nauttia täysin ja aidosti itsetyydytyksestä juuri tämän jutun takia. Ei sillä että sitä kovasti kaipaisinkaan.

Ei kannata menettää yhtään orgasmia, elämä on liian lyhyt sellaiseen. Läsnäoloharjoitukset ja meditaatio auttavat sinua keskittymään pelkkään tuntumiseen. Ei itseään hiplatessa kannata suoda ajatuksia muille, eikä varsinkaan ongelmille. Kehosi kuitenkin toimii ja vieläpä hyödyllisesti, ei siitä kannata luopua. Kehität vaan taitojasi omaksi hyödyksesi.