Dysforia tappaa mut
Jippii no ehkä se tänä vuonna jo loppuu joskus
Keskustelulla ei varsinaisesti ole muuta pointtia kuin kevyt valitus
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippeli = mies
Pimppi = nainen
Noin, nyt sinun ei enää tarvitse kärsiä dysforiasta
Niin, siksi juuri kärsinkin dysforiasta kun tiedän olevani nainen. Jos en tietäisi, niin en kokisikaan dysforiaa.
Mene transhoitoihin hyvä ihminen. Turhaan kärsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippeli = mies
Pimppi = nainen
Sukupuolen korjausleikkaukset tulee kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta.
Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on munaton mies ja mielenterveyspotilas. Mies joka naamioituu naiseksi ei ole nainen.
Sukupuoli pitää korjata pään sisältä koska kehon silpominen ei korjaa sukupuolta. Sukupuolen korjausleikkaukset pitää kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta, mutta pilaavat terveyden ja ovat peruuttamattomia.
Niiden sijaan täytyy suosia eheytyshoitoja, koska ongelma on pään sisällä. Jokaisen pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Niin me muutkin teemme.
Nyt laitetaan pöytään faktaaå ja tutkimista: eheytyshoidot ovat haitallisia ja satuttavia. Sukupuolta vahvistavat hoidot parantavat potilaiden elämänlaatua. Sukupuolta vahvistavien leikkausten tyytyväisyysprosentti on suurempi kuin lonkan tekonivelleikkausten, joihin ollaan yleisesti myös hyvin tyytyväisiä.
Älä levitä valheita ja propagandaa.
Ap tarvitset myös terapiaa mielenterveytesi hoitamiseen.
Pois somesta ja vaikka Internetistä jotta et altistu tolle aatteelle. Fyysisiä harjoitteita kuten vaikka joogaa, jotta jostain syystä heikentynyt kehon ja mielen yhteys vahvistuisi ja ymmärtäisit kokonaisvaltaisesti, että olet kehosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippeli = mies
Pimppi = nainen
Niin, siksi juuri kärsinkin dysforiasta kun tiedän olevani nainen. Jos en tietäisi, niin en kokisikaan dysforiaa.
Ei auttaisi, hoidot ei vie muistoja ja ajatuksia. Sama tunne vaivaisi edelleen vaikka keho muuttuukin jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippeli = mies
Pimppi = nainen
Sukupuolen korjausleikkaukset tulee kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta.
Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on munaton mies ja mielenterveyspotilas. Mies joka naamioituu naiseksi ei ole nainen.
Sukupuoli pitää korjata pään sisältä koska kehon silpominen ei korjaa sukupuolta. Sukupuolen korjausleikkaukset pitää kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta, mutta pilaavat terveyden ja ovat peruuttamattomia.
Niiden sijaan täytyy suosia eheytyshoitoja, koska ongelma on pään sisällä. Jokaisen pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Niin me muutkin teemme.
Nyt laitetaan pöytään faktaaå ja tutkimista: eheytyshoidot ovat haita
Kiitti, mutta en saa terapiaa nyt julkiselta puolelta ollenkaan. Enkä oo varma onko mulla varaa yksityiseen? Ehkä saattais olla mut en tiiä.
Vierailija kirjoitti:
Pois somesta ja vaikka Internetistä jotta et altistu tolle aatteelle. Fyysisiä harjoitteita kuten vaikka joogaa, jotta jostain syystä heikentynyt kehon ja mielen yhteys vahvistuisi ja ymmärtäisit kokonaisvaltaisesti, että olet kehosi.
No en pysty lopettaa kokonaan netin käyttöä vaikka oon yrittänytkin. Oon liian heikko.
Vierailija kirjoitti:
Ja jooga vois ollakin ihan ok mutta pelkään tehdä mitään fyysistä ja en oikein osaa aloittaa sitä muutenkaan mutta tätä voi kokeilla ehkä. Toisaalta ei jooga varmaan ole sen pahenpaa kuin normaalissa arkielämässä vaikka kumartuminen joten samaa tuskaa se on, eli ei kannata pelätä varmaan siin mieles.
Tosta terapiasta vielä: tai sitten mun täytyy kysyä joltai toiselta tyypiltä kuin lääkäriltäni. Hän ei ainakaan pystynyt mulle mitään tarjoamaan (ainoastaan lääkityksen nyt kun lyhyt terapia on jo käyty ja palse terapiaakaan ei mulle myönnetty).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippeli = mies
Pimppi = nainen
Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Niin me muutkin tehdään.
Minä haluan olla rikas ja komea. Mutta näillä mennään. Tee perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippeli = mies
Pimppi = nainen
Ei auttaisi, hoidot ei vie muistoja ja ajatuksia. Sama tunne vaivaisi edelleen vaikka keho muuttuukin jonkin verran.
Ymmärrätkö sä että voit ohjata itse ajatuksiasi? Ja että muistikin on muokkautuva. Harkitse aidosti terapiaa ja perehdy mielenhallintataitoihin, kuten meditaatioon. Ihmiset on edelleen aika pihalla tietoisuustaidoista ja niihin tutustuminen voi oikeasti muuttaa elämän. Sulla on tällä hetkellä huono mielentila johon oot jumiutunut. Ei sen vaarallisempaa. Hölmöä olisi lopettaa elämä tuollaisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippeli = mies
Pimppi = nainen
Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Niin me muutkin tehdään.
Minä haluan olla rikas ja komea. Mutta näillä mennään. Tee perässä.
Niin siis miten? Mikään muu mun elämässä ei oo vielä tähän mennessä tuntunut näin kauhealta. Vaikka jos katon tätä emojia edes 🤰🏻, esimerkiksi, tai ajattelen vähänkin näitä juttuja, niin se tunne on paha. Mikään ei tunnu pahemmalta mulle. Ei mikään. Ei edes sydänsurut. Ei edes syömishäiriö. Vaikka pahoja nekin on olleet mulle. En tiedä mitä se on, mutta siitä tuleva tunne on itse saatanasta peräisin ja mikään koskaan ei oo saanut mua suunnittelemaan itsemurhaa yhtä vakavasti. Ei mikään muu. Tänään juuri tein harjoituksen missä yritin kaikkeni ajatella esim jotain gynekäyntiä niin, ettei siitä tule yhtään henkistä tuskaa. Tein kaikkeni, yritin niin kovasti etten ole ikinä yrittänyt. Ja ei mitään tuloksia. Halusin vain kuolla. Ei mitään mahdollisuutta saada tätä pois vaikka yritän kaikkeni. Teen vaikka mitä harjoituksia. Oon yrittänyt ottaa itsetyydytyksenkin harjoituksena, että altistan itseni sille ja oikein yritän eläytyä siihen ja nauttia kehosta ja naiseudesta (hyi vit) ja siis ihan kaikkea tollasta. Oon jopa yrittänyt katsoa seksuaalista sisältöä jos se jotenkin voimaannuttaisi. Mikään ei tunnu toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Ei dysforia ole sinulle ongelma. Sä haluat vaan huomiota.
Juu ei ole kun minkään muun syyn takia en ole enemmän suunnitellut itsemurhaa kuin sen.
Vierailija kirjoitti:
Taas sama viesti? Miksi kaksi kertaa? Luimme sen jo ensimmäisellä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippeli = mies
Pimppi = nainen
Ymmärrätkö sä että voit ohjata itse ajatuksiasi? Ja että muistikin on muokkautuva. Harkitse aidosti terapiaa ja perehdy mielenhallintataitoihin, kuten meditaatioon. Ihmiset on edelleen aika pihalla tietoisuustaidoista ja niihin tutustuminen voi oikeasti muuttaa el
Etkö ymmärrä etten v*ttu OSAA?? Kultapieni, kävin terapiassa vuosina 2017-2019 (silloin ongelma ei ollut vielä lähellekään näin jatkuva, oli vain joitain hetkiä joskus jolloin tuli pahoja tuntemuksia mutta se ei ollu vielä verrattavissa tähän). Tämän jälkeen, kävin lyhyen terapian viime vuonna. Näiden lisäksi olen vielä ollut erinäisissä muissa keskustelukontaktijutuissa kuten koulupsykologilla, psyk polilla ainakin vuosina 2019-2020. Oon käyny puhumassa papinkin kanssa ja muutamia yksittäisiä kertoja walk in terapiassa, yhteensä ehkä joku 5 kertaa tms. Joo okei, meditaatio voi olla sellainen myös mitä voin kokeilla, mutta en vain ole pystynyt vielä. Yritin myös kokeilla butterfly tappingiä ja se ei auttanut mua yhtään, mutta kokeilin sitä vain muutamia kertoja tai ainakin alle 10 krt. Meditaatiosta olen vain täysin pihalla en tajua yhtään miten sitä tehdään jne.
Vaikea mun on asettua sun saappaisiin,en silti pilkkaa. Mut mieti tällaisen epäviehättävän naisen elämää. Tämä on oikeastaan miehen elämää. Joudun ponnistelemaan fyysisesti ja älyllisesti äärirajoilla ihan vain selviytyäkseni arjesta. Isä toivoi poikaa maatilalle,miesystävä toivoo miestä hoitamaan ikävät hommat. Ja tässä mä yritän toimia sekä isäntänä,että emäntänä ja silti nuo kaksi heikkoa "miestä" vaativat koko ajan lisää " Etkö sä tuotakaan ole saanut tehtyä?"
Näetkö,mulla olis tuhansia syitä pohtia,mikä mä olen. Miksi mua ei auteta,suojella,kannatella. Mikä mä olen,robottiko? Viimeksi olen muistanut olevani nainen joskus 2001.
Väittäisin,että mulla menee paskemmin. Sen pitäis helpottaa sun oloa. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea mun on asettua sun saappaisiin,en silti pilkkaa. Mut mieti tällaisen epäviehättävän naisen elämää. Tämä on oikeastaan miehen elämää. Joudun ponnistelemaan fyysisesti ja älyllisesti äärirajoilla ihan vain selviytyäkseni arjesta. Isä toivoi poikaa maatilalle,miesystävä toivoo miestä hoitamaan ikävät hommat. Ja tässä mä yritän toimia sekä isäntänä,että emäntänä ja silti nuo kaksi heikkoa "miestä" vaativat koko ajan lisää " Etkö sä tuotakaan ole saanut tehtyä?"
Näetkö,mulla olis tuhansia syitä pohtia,mikä mä olen. Miksi mua ei auteta,suojella,kannatella. Mikä mä olen,robottiko? Viimeksi olen muistanut olevani nainen joskus 2001.
Ei helpottanut. Ja olen minäkin epäviehättävä valitettavasti. Toivoisin laihtumistakin mutta sitäkään ei ole tapahtunut. Paras mihin pääsin oli 60 kg, ja siitä olen lihonut uudestaan. Joo ikävältä kuulostaa sinunkin tilanteesi. Mutta ei se mun oloa kyllä mitenkään valitettavasti helpottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helpottanut. Ja olen minäkin epäviehättävä valitettavasti. Toivoisin laihtumistakin mutta sitäkään ei ole tapahtu
Harmi. Ilmaisen itseäni aina huonosti. Sulla tulee tuo sukupuolivaatimus sisältä,eikö? Mulla taas ulkopuolelta. Mä olen ratkaissut asian keskittymällä aivan muihin ajatuksiin,naisen varustus ja keho yleensäkin on mulle jo kauan ollut merkityksetön kuori,sitä täytyy enimmäkseen pestä,kosteuttaa ja venytellä. Mitään nautintoa siltä on turha odottaa,se särkee,vihloo ja hidastuu koko ajan. Mut henkinen minä,se tutkii,oivaltaa,oppii,nauttii,kaipaa yhteyttä johonkin. Toivoo ja heikosti vielä uskookin. Kehon unohduksen rauha,yritä pyrkiä sitä kohti,se on vain keho. Olet paljon enemmän.
Joo mä tiedän, mut kun mua ei auttais eded transitioituminen. Vai viekö se myös muistin? Ei vie. Sä tiedät että sä oot yhä sama ihminen vaikka olisitkin miehen näköinen. Miten se vie muistot ja ajatukset pois asioista joita et kestä edes ajatella? Se muuttaa tän hetkisen ulkonäön joo. Ei enää rintoja. Miehen ulkonäkö. Kivoja juttuja, mut ei lopulta muuta paljon mitään mun päässä. Ajatukset ja muistot on yhä. Ne on sitä samaa silloinkin. Mä en osaa kuvitellakaan sen auttavan riittävästi. En mä tule ikinä selviämään tästä. Oon "yrittänyt" itsemurhaa jo kerran ja tulen yrittämään sitä vielä uudestaan joskus ja kuka tietää jos onnistunkin. Ei tän kanssa voi elää. Ei edes transitioituneena. Joo, totta en ole kokeillut, mutta mä tiedän sen. Itsestäni. Muilla voi toimia vaikka suoraan sanottuna en ymmärrä miksi se teille joillekin on toiminut.