GALUUPI: Kuinka monta osumaa tulee omalla nimelläsi googleen?
Kommentit (28)
Mutta onneksi kaikki koskee kaimoja.
olen toimittaja, eli aika paljonhan sieltä kaikenlaista löytyy :)
Mun nimellä tulee noin 103 000 osumaa. Mulla on paljon kaimoja ;-)
viittaavat suoraan minuun, eli työhön liittyviä juttuja ja lehtijuttuja (ammattiin liittyviä, en ole julkkis, todellakaan).
Sitten tuli monta sivua sellaisia, että olen ollut esim. opinäytetyön ohjaajana tai jossain yliopistoaikaisten töiden yhtenä kirjoittajana jossain julkaisussa. Ja omaan graduun tulee osumia myös.
Mutta lasken että 15.
Tämä riippuu kauheasti siitä, miten julkista työtä tekee.
Muuten hakee sekä nimiyhdisetlmä että pelkät etunimet ja pelkät sukunimet.
Molemmista osa on mun ja osa jonkun toisen eli näyttäis löytyvän 1 kaima tyttönimellä ja 1 nykyisellä.
Ei kaimoja, kun sukunimi on aika erikoinen. Tyttönimellä tulee yli 400, joista suurin osa näyttää olevan muita kuin minua koskevia, mutta aika paljon oikeitakin.
Mulla ei ole mitään tarvetta olla julkisesti esillä yhtään missään.
Mulla ei ole mitään tarvetta olla julkisesti esillä yhtään missään.
Joka ei pidä tuosta yhtän, saatikka siitä, että kuvahaullakin osumia tulee. Musta on ikävää, että joku tollo saa ongittua minusta kuvaa myöten työpaikkani, asemani siellä, koulutukseni, graduni, ja jopa yhden sattuman takia myös lapseni (olimme yhdessä lehtijutussa yhdessä ja kuvatekstissä oli meidän kaikkien nimet).
Sama sukunimi on kymmenellä suomalaisella ja etunimi massaa........
suurin osa koskee minua (nimi ei ole kovin yleinen). Olen ollut kymmenisen vuotta julkisissa viroissa, julkaissut nimelläni raportteja ja netti on myös ollut työskentely-ympäristöni yhdessä viheessa. Mutta en todellakaan ole mikään julkkis!
ja sekin facebookkiin, ennen oli muutamia työhön liittyviä juttuja.
jos meitä kuvataan vaikka jossain kaupunginosatempauksessa kirpparipöydän takana kaupunginosan omaan lehteen. Olen sanonut että kuvateksti tyyppiä "Tiina Virtanen tyttärineen" saa riittää
Itselläni ei ole nimi ainoa laatuaan (ei kuitenkaan Tiina Virtanen), mutta lapsilla, joilla isänsä sukunimi, ei ole kaimoja
yli 100