Tekee mieli kaljaa, miten kestää kuukauden tipattoman?
Olin myös coca colaan pahasti addiktoitunut. En ole juonut cocista 2 viikkoon. Mutta olut on paha miten kestää ilman olutta.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mää en ainakaan mitään olutta kaipaa, mää kaipaan känniä!
Tajusin itse juuri tänään saman. Olin päättänyt olla juomatta, mutta tuli mieleen että onhan meidän mutsilla varmaan jotain särkylääkkeitä kaapissa. No en ottanut.
Tekee mieli kaljaa, sanoi ärrävikainen sodomiitti.
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä sitä tipattomalla voi muutaman ottaa.
Muutama on tuhlausta, ottaa sitten kännit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin itse juuri tänään saman. Olin päättänyt olla juomatta, mutta tuli mieleen että onhan meidän mutsilla varmaan jotain särkylääkkeitä kaapissa. No en ottanut.
Kunhan et tippaa vedä. Muu on sallittua tipattomalla.
Yritä huijata itseäsi alkoholittomalla kaljalla.
Ei kannata alkaa edes miettimään, että tekee mieli olutta, koska siitä halu vaan lisääntyy.
itsekin olen tipattomalla ja en vielä ole tehnyt mieli juoda mitään, mutta jos jossain vaiheessa tekee lonkeroa mieli, olen huomannut, että kannattaa ajatella jotakin ihan muuta ja lähteä vaikka lenkille.
Tai sitten ottaa, kuten joku tuolla neuvoikin, jonkun toisen (alkoholittoman juoman) jota juo aina silloin, kun tekee mieli vaikka sitä olutta,
Itse juon monesti saunanjälkeen jotakin makuvettä ja se korvaa kyllä lonkeron. Siihen kun tottuu, niin ei aina edes muista, että ennen joi saunan jälkeen lonkeron.
Sinniä vaan, kyllä se onnistuu ja yleensä mitä pitempään on juomatta, sen paremmin menee.
itse aion jatkaa tipatonta ainakin ne 100 päivää ja ehkä ylikin.
Mieliteko on voitettavissa, kun ei vaan juo. Sanoo itselleen, että et varmasti juo ja sillä hyvä.
Helposti johan tota vuoden vietin ilman lasillistakaan. :) kauemman aikaa kun on juomatta helpompaa se on olla juomatta.
Kestin viisi päivää. Ei hyvä, mutta parempi kuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Voi sen aloittaa uudestaan. Jatka vaan tipatonta, niin kuin et olisi välissä juonutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ole sitten kännissä. Niin me muutkin Puliukot ollaan. Tervetuloa tänne meidän joukkoon.
Otathan meillekin muutaman mukaan ?
Juo vaan viiniä, se laihduttaa. Eikä joku valkoviini dieettikin ole olemassa. Kalja lihottaa ja turvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerkeääkö viidessä päivässä olla edes krapula kokonaan ohi? Et edes tiedä, miltä tuntuisi olla oikeasti ilman alkoholin vaikutusta/jälkivaikutusta.
Ei tippaa tapa eikä ämpäriin huku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerkeääkö viidessä päivässä olla edes krapula kokonaan ohi? Et edes tiedä, miltä tuntuisi olla oikeasti ilman alkoholin vaikutusta/jälkivaikutusta.
Tiedän kyllä, sillä olen ollut välillä pari kuukauttakin ilman.
Mutta aivojen palkitsemisjärjestelmä on sekaisin, ja luulee alkoholia ratkaisuksi kaikkeen.
Minä en käytä mitään alkoholia sisältäviä juomia. Mies kyllä juo eikä pidä tipatonta tammikuuta. Joulun oli ottamatta. Mitä hyötyä tuosta raittiista tammikuusta on., jos heti helmikuulle pitää pistää kunnolla ranttaliksi.
Pitäis olla 2-3 kk ilman. Saa nähdä kestääkö.
Humalahakuinen juominen olisi hyvä jättää pois. On vaan hyvin suosittua Suomessa. Usein vielä lääkkeitä kanssa sama meno. Lääkkelista on hyvä pitää lähellä, jos joutuu vaikka ambulanssilla lähtemään.
Alkoholiton olut.