Tipaton Tammikuu 2026
Kuluvaa vuotta on enää muutama päivä jäljellä, ketkä lähtee mukaan tipattoman tammikuun viettoon?
Tilannepäivitykset ja tsemppaukset tähän ketjuun!
Kommentit (36)
Minä lähden tipattomaan tammikuuhun. Viime vuonna jäi välistä mutta nyt taas skarpataan.
Mutsi
Vaikka viime vuoden tipaton tammikuu jäi ns. päälle niin osallistun tänökin vuonna!
- Try Dry
Ulkomailla 2 ekaa viikkoa, joten ei. Sitten kun palaa suomeen voi pitää tipatonta.
Tammikuulle osuu kahdet synttärijuhlat ja yksi muu illanvietto ystävien kesken, joten mahdollisesti alkaa tipaton vasta tammikuun puolivälin jälkeen. Mutta sitähän voi sitten jatkaa pitkälle helmikuulle ja vaikka siitäkin eteenpäin,.
MIKSI ei voi myöntää että on ongelma alkoholin kanssa kun täytyy pitää tipatonta!
Itsehuijausta mokoma tipaton!
Vierailija kirjoitti:
MIKSI ei voi myöntää että on ongelma alkoholin kanssa kun täytyy pitää tipatonta!
Miten nii ei voi myöntää? Kyllä voin myöntää että alkoholia kuluu ihan liikaa ja siksi tipaton on paikallaan.
Olen absolutisti, mutta en raivoraitis. Muut saavat vetää ihan mitä lystäävät, kunhan heillä on kivaa. Itse pidän hauskaa selvin päin ja hymysuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nii ei voi myöntää? Kyllä voin myöntää että alkoholia kuluu ihan liikaa ja siksi tipaton on paikallaan.
MITÄ apua kun kerran helmikuussa jatkuu sama meno!
Itse ajattelin pitää tipattoman vuosi kaksnollakakskutosen.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin pitää tipattoman vuosi kaksnollakakskutosen.
Kuulostaa hyvältä!
Tipaton alkoi 27.12 ja nyt 5. päivä ilman sitä myrkkyä. Oloni on niin hyvä.
Mukana!
Hyvää Uutta Vuotta Juhlin 0% mango-passion radleria hörpiskellen 🍹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mulle on iso apu olla kuukausi juomatta.
Minä lähden ainakin mukaan just mietin että ei siinä ryyppäämises ole mitään järkeä ja tänä vuonna sitä on tullut tehtyä varmaan ainakin 1/3, joten tammikuu tipatonta ja toivottavasti saisi kipinän jatkaakin sitä lisää. Olin joskus 7 vuotta ryyppäämättä pisaraakaan ja jengi aina kyseli olenko uskovainen tai luulenko olevani jotenkin parempi ihminen kun en juo... :D
Tsemppiä kaikille tipattomaan jos lähdette siihen ja mukavaa uutta vuotta kaikille. Koitan myös röökilakkoa puolilta öin ja on nikotiinipussit sitä varten hankittu.
Hei vanhat ja uudet tutut! Mukana ollaan taas! -Tomsku
Vierailija kirjoitti:
Ei tipattoman pitäminen tarkoita alkoholiongelmaa, myös kohtuukäyttäjä tai silloin tällöin yhden annoksen nauttiva voi osallistua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei jatku. Minä esimerkiksijätin alkoholin käytön kokonaan edellisen tipattoman tammikuun jälkeen.
- Try Dry
Vierailija kirjoitti:
Tipaton alkoi 27.12 ja nyt 5. päivä ilman sitä myrkkyä. Oloni on niin hyvä.
Mukana!
Ja olosi vain paranee, odotahan vaan kun on kuukausi tai kaksi tapatonta takana!
Ajattelin juhlia uutta vuotta vasta uudenvuodenpäivänä, joten tällä kertaa en ole mukana.