Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyokkarista tuli lappu " koulutukseen osoituksesta" ja lukee etta " osallistumatta jattaminen SAATTAA johtaa ansiosidonnaisen paivarahan evaamiseen" . Mika ihmeen sanamuoto tuo SAATTA

Vierailija
25.04.2007 |

A on? Joko raha evätään tai sitten ei. Osaatteko sanoa mistä on kyse???

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos välillä on karenssilla.

Vierailija
22/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kieltäytyy koulutuksesta tai työstä ilman syytä.

31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tukityöllistetty sairastaa.

Vierailija
24/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne lapset tarvitsisivat hoitopaikan molemmissa tapauksissa.

Luulen, että on pakko mennä kurssille, mutta voihan sen heti lopettaakin jos ja kun työpaikan saa ja siellä aloittaa.

Vierailija
25/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raadan töissä ja kotona ja maksan veroja 46 prossaa tuloistani. Sitten joku vain makaa niilläkin rahoilla kotona. Se pankolla makoilija tässä sadistinen on.

31

Vierailija
26/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vittu nyt menee koulutukseen ja saa siitä jonku kälysen päivärahan ja 8 euroo päälle päivässä (mihin se riittää? ei ainakaan esim. bensaan) ja sit vie lapset hoitoon ja maksaa siitä omaisuuden?

Kai nyt TÖIHIN sentään kaikki menee ku siitä katsos saa PALKKAA!

Vierailija
27/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut, että Suomessa joku menisi vararikkoon lasten hoidon takia. Palkkaakaan et tule saamaan kuin ehkä aikaisintaan 2 vkoa töiden aloittamisesta.

Vierailija
28/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitään ei olla valmiita tekemään itse. kyllä noilla kurssituksilla erotetaan ne jotka oikeesti haluaa vaan lusmuilla ja jotka ei.

juu, ja itse olen TAYSIN samassa tilanteessa ollut. menin kurssille ja kohta napsahti työpaikkakin. uskomatonta että kurssilta oppi pari niksiä tällänen akateeminenkin.

jos haluaa olla hoitovapaalla eikä suostu pelaamaan yhteisten sääntöjen mukaan työkkäriä saadakseen, niin olis parempi olla vaan ja katsella niitä paikkoja ihan itse. ja mennä siihen mihin itse sattuu sopimaan.

Vierailija
29/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen yksilön oma panostus (jota yhteiskunta muuten tukee paremmin kuin normaalia opiskelua) siihen, että hän pääsee takaisin työelämään loisen asemasta.

Vierailija
30/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luuletko että päiväraha tulee jotenkin päivittäin vai? Sitä kuule pitää hakee kalenterikuukausi kerrallaan ja odotella sitten suurinpiirtein kaksi viikkoa päätöstä, että millon se raha sitten sinne tilille kilahtaa.

Vierailija
31/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta mitään ei olla valmiita tekemään itse. kyllä noilla kurssituksilla erotetaan ne jotka oikeesti haluaa vaan lusmuilla ja jotka ei.

juu, ja itse olen TAYSIN samassa tilanteessa ollut. menin kurssille ja kohta napsahti työpaikkakin. uskomatonta että kurssilta oppi pari niksiä tällänen akateeminenkin.

jos haluaa olla hoitovapaalla eikä suostu pelaamaan yhteisten sääntöjen mukaan työkkäriä saadakseen, niin olis parempi olla vaan ja katsella niitä paikkoja ihan itse. ja mennä siihen mihin itse sattuu sopimaan.

Niillä kursseilla EI OPI MITÄÄN. Ovat vaan tilastojen kaunistamista varten järjestetty.

Työpaikkoja ei noin vaan napsahda, paitsi jos ovat mitättömällä palkalla orjatyötä, kahvinkeittoa, postitusta ja kopioimista.

Keskiluokalla EI OLE VARAA OLLA HOITOVAPAALLA. Ei tarvitse olla miehen tulot kummoisetkaan, kun ei saa MITÄÄN TUKIA LISÄÄ.

Töiden saaminen ei ole ihan niin yksinkertaista. Samaan paikkaan on usein satoja hakijoita! Se, että nykyään pääsee edes haastatteluun on jo voitto sinänsä.

Vierailija
32/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikansa elänyt keskitysleiri. Itse kokenut pelkkää paskaa k. o. viraston taholta. Haen töitä ilman työkkäriä nykyään,eikä ole ikävä.

Vierailija
33/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielä lässytetään niin typeriä että huh huh. Saadaan vaan porukkaa pois vähäksi aikaa tilastoista. Sitä se vaan on. Ymmärrän täysin Ap sinun kantasi tähän asiaan. Olen itse käynyt vastaavan kurssin ja kyllä meni sekin aika ja rahat ihan hukkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
34/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se on sen yksilön oma panostus (jota yhteiskunta muuten tukee paremmin kuin normaalia opiskelua) siihen, että hän pääsee takaisin työelämään loisen asemasta.

Vierailija
35/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka selittää - kuten täälläkin on taas käynyt ilmi - että se ja tää ei huvita, sitä ja tätä en halua.

Ja mulla on maksajan oikeus.

31

Vierailija
36/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niillä kursseilla EI OPI MITÄÄN. Ovat vaan tilastojen kaunistamista varten järjestetty.

Työpaikkoja ei noin vaan napsahda, paitsi jos ovat mitättömällä palkalla orjatyötä, kahvinkeittoa, postitusta ja kopioimista.

Keskiluokalla EI OLE VARAA OLLA HOITOVAPAALLA. Ei tarvitse olla miehen tulot kummoisetkaan, kun ei saa MITÄÄN TUKIA LISÄÄ.

Töiden saaminen ei ole ihan niin yksinkertaista. Samaan paikkaan on usein satoja hakijoita! Se, että nykyään pääsee edes haastatteluun on jo voitto sinänsä.

ja keskiluokkaan kuulun minäkin. se on kuule myös omasta asenteesta kiinni mitä oppii. työpaikan sain ihan itse, mutta kurssilla sain pari jippoa..

no joo. mulla on kyllä aina ollut se asenne että mulla on myös velvollisuuksia kanssaihmisiä sekä sille yhteiskunnalle, joka on minun kalliit kouluni kustantanut!

moraali ei tietysti ole sisäänrakennettu.

Vierailija
37/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein lapset hoitoon sen takia, että kuuntelin tunnin kuinka työttömien suurin huolenaihe oli se, että joutuuko ilmoittamaan ulkomaanmatkan työkkäriin ja menettääkö siitä päivärahat ?!?!

Sitten jo sanoin, että perkele jos teillä on varaa käydä ulkomailla niin mitä helvettiä te täällä teette???

Vierailija
38/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joka selittää - kuten täälläkin on taas käynyt ilmi - että se ja tää ei huvita, sitä ja tätä en halua.

Ja mulla on maksajan oikeus.

31

Vierailija
39/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli ainakin näin!

Vierailija
40/77 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

ja keskiluokkaan kuulun minäkin. se on kuule myös omasta asenteesta kiinni mitä oppii. työpaikan sain ihan itse, mutta kurssilla sain pari jippoa..

no

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme