Lasketteko naiset rimaa jos kumppania ei löydy?
Ei kai teidän kannata vuosia etsiä kun ikääkin tule koko ajan lisää. Kyllä ne tavis miehet ovat mukavia ja huolehtivat naisesta myös jos annatte mahdollisuuden.
Kommentit (239)
En laske rimaa. Pyydän samoja ominaisuuksia kuin itsellänikin on, en yhtään sen enempää. Minä en ole mikään hyväntekeväisyyslaitos, joka ottaa kumppanin säälistä tai koska yksin jääminen olisi maailman loppu. Sinkku elämä ei ole mikään sairaus ja se on 100 kertaa parempaa kuin huonon kumppanin kanssa oleminen.
Parisuhteessa oleminen lisää tutkitusti enemmän miehen onnellisuutta kuin naisen.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en etsi miestä, vaan aion keskittyä tekemään itsestäni rikkaan
n33
Paljon kertoo se, että koet noiden olevan poissulkevia asioita.
Naisen on aina voitettava sosioekonomisesti pariutuessa.
Kertoo siitä, että miehestä huolehtiminen vähentää naisen mahdollisuuksia hankkia itselleen hyvät tulot ja omaisuuden.
Mä laskin rimaa siinä kohtaa, kun tajusin että alkaa olla viimeiset hetket saada lapsia.
Ei tulisi mieleenkään. Enemmänkin nostan entisestään. Vain paras on kyllin hyvää.
"Tavallinen" mies on yleensä harmaa, pessimistinen kyhjöttäjä joka haluaa minunkaltaiseni positiivisen naisen elämäänsä sulostuttamaan. Minä en tosin halua mitään mököttävää riippakiveä projektiksi (eivätkä nämä ukot suostu kuuntelemaan mitään elämänsä parannusehdotuksia vaikka niitä kinuaisivatkin).
Ennen aloittajan kaltaiset miehet olivat joko unohdettuja peräkammarinpoikia tai niitä väkivaltaisia perheenisiä ja ihan yhtä tyytymättömiä elämäänsä kuin nämä nykyluuseritkin. Nykyään sinäkin voit lähteä vaimonhakumatkalle köyhempään maahan, se on tehty helpommaksi kuin ikinä.
Rakastavatko nämä rimaihmiset koskaan ketään?
Vierailija kirjoitti:
Typerä kysymys. Otetaan se joka halutaan.
Typerä vastaus. Et sinä voi väkisin ottaa sellaista miestä ketä ei kiinnosta, kai sillä miehelläkin oma mielipide
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en etsi miestä, vaan aion keskittyä tekemään itsestäni rikkaan
n33
Ei vaan siitä ettei kiinnosta hukata aikaani kenenkään mieheen niin kauan kuin voin saada paremman elämän ilman häntä
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, vaikka siinä saattaki vähä kestää 😎
Siis olet piirittänyt jotain miestä vuosia jota ei kiinnosta tai odotat että mies eroaa nykyisestä kumppanista? Ja luulet että mies haluaa seuraavaksi olla JUURI sinun kanssa. Aika saatanan säälittävää ja epätoivoista sanoisinko..
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään. Enemmänkin nostan entisestään. Vain paras on kyllin hyvää.
Saman aikaan kun sun oma taso laskee? Jotenkin huvittaa mutta mikäs siinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te saa ketä haluatte kun ette enää viehätä silmää kun mittariin tulee yli 30 v.
Se on sitten voivoi. Yksin on parempi kuin tyytyä johonkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan kato nousee. Ei kaikkien taso laske, jotkut vain paranee ja kehittyy mitä enemmän ikää. Pitäisi olla sinunkin tavoite, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se huolenpito olis, mitä olis tarjolla?
Tavisnainen ei tarvii miestä huolehtimaan itsestään oikein missään asiassa.
Mutta on myös meitä moniongelmaisia puolisyrjäytyneitä naisia, joille kelpais tavismiehen tarjoama huolenpito esim. kuluihin osallistuminen ja huonon terveyden aikoina kodin hoidossa auttaminen, oikein hyvin. Jostain syystä vaan ei tavismiehiä munkaan elämässä näy palveluksia tarjoamassa. Enkä edes ole ylipainoinen, mikä on kuulemma monien miesten ainoa kriteeri eli senkin täytän.
Sen olen miehenä huomannut, että ellet ole komea, aina pitäisi olla niin, että mies on naista paremmassa sosioekonomisessa asemassa.
Minusta kiinnostuvat vain naiset jotka ovat köyhiä, väsyneitä, sairaalloisen ylipainoisia, ja elämältä on suunta hukassa. Tarvittaisin siis pelastajaa.
Ja nämä ovat samoja naisia jotka eivät kiinnostuneet minusta nuoremp
No sulla ei ole sitä pelastamisen ja huolenpidon tarvetta, joka aloittajalla ilmeisesti on, kun olis sitä huolenpitoa tarjoamassa. Aina ei tarvii olla huolehtimassa.
Tosi moni mies vänisee, että naisille pitää olla aina rahaa, mutta suurimmalle osalle naisista ei tarvii miehellä olla rahaa sen enempää kuin naisilla itsellään on. Ja sitten näille vänisijämiehille ei kuitenkaan kelpaa ne naiset, joille sillä taloudellisella tuella olis jotain arvoa.
Jos miehellä on muuten antaa naiselle henkisellä tai seksuaalisella tasolla jotain, niin sitten löytää tasa-arvoisen naisen. Jos ei tuo naisen elämään henkisesti (emotionaalisesti, älyllisesti) tai fyysisesti (seksuaalisesti), mitään, niin jää vielä se konkreettinen apu ja huolenpito. Mutta jos ei sitäkään halua antaa, niin sitten jää mies yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viihtyy omassa elämässään myös sinkkuna, niin siinä ei häviä mitään, jos ei löydä sitä oikeasti hyvää parisuhdetta. Elämä on hyvää sellaisenaan, mutta oikeasti hyvä suhde tietty on sitten bonusta sen hyvän elämän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan mies tämän palstan naisia huoli edes.
Taas yksi harhainen insel?
Suurin osa tän palstan naisista on jo parisuhteissa ja äitejä. Sun äippäkin saattaa kirjoitella täällä.
En tyydy. Siitä ei tule kuin katkeraksi jos menee jonkun kanssa yhteen jota ei oikeasti haluaa. Moni mies tyytyy, tulee katkeraksi ja lopulta suhteen molemmat osapuolet ovat onnettomia.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä kelpuuta mitään muuta kuin kaunista naista. Ensinnäkin naisen vartalon pitää olla normaalipainoinen ja urheilua pitää harrastaa ettei ole huono kunto ja liho.
heh, ai että ihan vartalon pitää olla normaalipainoinen? eli naisen kädet ja jalat saa olla läskit? onpa sulla outo maku 😁
ps. kuka tahansa urheilua harrastava voi lihoa, kunhan vaan syö liikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mielipide, olen mies, että aivan liian moni nainen laskee silloin rimaa. Ja jakelevat pilluaan helpommin mm. yhden yön jutuille. Vain vahva nainen osaa olla tekemättä niin ja osaa tyydyttää itsensä hyvin, jotta ei tarvitse ketä vain päästää jalkojenväliinsä.
Naiset harrastavat seksiä just niin usein, ja just kenen kanssa haluavat, eikä siihen kysytä sun kaltaisten miesten hyväksyntää. Meillä kun sattuu olemaan täysi itsemääräämisoikeus omasta kropastamme.
Itse olen mies ja harrastan seksiä sen naisen kanssa, joka minulle antaa. En ole varsinaisesti saanut valita seksikumppaneita haluamistani, vaan niistä, jotka antavat.
Mitäs olet niin helppo 😄 Voisit tyytyä runkkaamiseen. Et ole parisuhdematskua kun jakelet tuolla tavalla kullia
Vierailija kirjoitti:
En tyydy. Siitä ei tule kuin katkeraksi jos menee jonkun kanssa yhteen jota ei oikeasti haluaa. Moni mies tyytyy, tulee katkeraksi ja lopulta suhteen molemmat osapuolet ovat onnettomia.
Ja se tulee kyllä rivien välistä esiim, jos ei toiseen ole aidosti ihastunut/rakastunut.
Edellisessä suhteessa kun toiselle taisi oikeasti kelvata kuka vaan, joka hänestä kiinnostuisi, niin kyllä niitä rivien välistä tulevia lipsahduksia riitti.
Parhaimmillaan mietti ääneen minulle, että sitten kun tapaa sen elämänsä kumppanin, niin sitten sitä ja tätä :D
Suhtautui minuun siis niin kaveritasoisesti, että tuntui ajatustasolla välillä unohtavan meidän olevan suhteessa. Toki hätäiset korjausyritykset noiden lipsahduksien jälkeen tuli, mutta eipä se enää auttanut.