Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketteko naiset rimaa jos kumppania ei löydy?

Vierailija
04.01.2026 |

Ei kai teidän kannata vuosia etsiä kun ikääkin tule koko ajan lisää. Kyllä ne tavis miehet ovat mukavia ja huolehtivat naisesta myös jos annatte mahdollisuuden.

Kommentit (239)

Vierailija
61/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41 ja rima on pilvissä. Liian monta kertaa tuli nuorena kelpuutettua joku pölvästi vain siksi että se oli muka tyhjää parempi. Ei ollut. Parempi yksin kuin kädenlämpöisessä suhteessa. 

Kyllä ne pölvästi miehet vaan kummasti kelpaa naisille joten rimanne ei ole korkealla. Sinunkin eksäsi siis ollut varmaan monen naisen kanssa.

Vierailija
62/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mielipide, olen mies, että aivan liian moni nainen laskee silloin rimaa. Ja jakelevat pilluaan helpommin mm. yhden yön jutuille. Vain vahva nainen osaa olla tekemättä niin ja osaa tyydyttää itsensä hyvin, jotta ei tarvitse ketä vain päästää jalkojenväliinsä. 

Naiset harrastavat seksiä just niin usein, ja just kenen kanssa haluavat, eikä siihen kysytä sun kaltaisten miesten hyväksyntää. Meillä kun sattuu olemaan täysi itsemääräämisoikeus omasta kropastamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mielipide, olen mies, että aivan liian moni nainen laskee silloin rimaa. Ja jakelevat pilluaan helpommin mm. yhden yön jutuille. Vain vahva nainen osaa olla tekemättä niin ja osaa tyydyttää itsensä hyvin, jotta ei tarvitse ketä vain päästää jalkojenväliinsä. 

Naiset harrastavat seksiä just niin usein, ja just kenen kanssa haluavat, eikä siihen kysytä sun kaltaisten miesten hyväksyntää. Meillä kun sattuu olemaan täysi itsemääräämisoikeus omasta kropastamme.

Itse olen mies ja harrastan seksiä sen naisen kanssa, joka minulle antaa. En ole varsinaisesti saanut valita seksikumppaneita haluamistani, vaan niistä, jotka antavat.

Vierailija
64/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille yksin jääminen ei ole mikään kuolemaa kamalampi kohtalo, elämä on hyvää niinkin.

Niinpä, ja naiset voi lisääntyäkin yksin hedelmöityshoidoilla. Mies ei voi.

Vierailija
65/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitää olla parempia tai he muuttuvat hiljalleen täysin turhiksi.

Karua mutta totta. 

Ennen sai mies ja isä juopotella, v...a ja hakata vaimoa ja perhettään kunhan vain kävi töissä. Se maailma on täysin mennyttä eikä ole tulossa takaisin. 

Pitäisi sopeutua nykyaikaan ja olla naisille ja myöhemmin lapsilleenkin hyvä. (Voisi saada sen perheenkin siten kun pääsisi alkua pidemmälle.)

Ei ole rakettitiedettä. Edelleen kaikenlaiset miehet pariutuvat - ja hyviä miehiä ei jätetä vieläkään.

Naiset eivät ole enää miehestä riippuvaisia elåtettäviä kotiorjia ja talon hyötyelukoita. Ottaa inceleillä koville, mutta ei voi mitään.

Vierailija
66/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä kelpuuta mitään muuta kuin kaunista naista. Ensinnäkin naisen vartalon pitää olla normaalipainoinen ja urheilua pitää harrastaa ettei ole huono kunto ja liho.

Vierailija
67/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies enkä kelpuuta mitään muuta kuin kaunista naista. Ensinnäkin naisen vartalon pitää olla normaalipainoinen ja urheilua pitää harrastaa ettei ole huono kunto ja liho.

Ihan rauhassa,  tuskin on  keltään pois :D 

Vierailija
68/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kemiaa ja kipinää on oltava ja sillä selvä. En kaipaa mitään kädenlämpöistä tai "tyytymistä". 

Vierailija
69/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä kysymys. Otetaan se joka halutaan.

Ette te saa ketä haluatte kun ette enää viehätä silmää kun mittariin tulee yli 30 v. 

Kuka saa, kuka ei. Ihan taviksen halusin ja sain, niin nuorempana kuin nyt toisella kierroksella. 

Mikä siinä niin harmittaa?

N46

Vierailija
70/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Miksi ihmeessä ottaisin enää tässä vaiheessa miehen vaivoikseni?

Vierailija
71/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja harrastan seksiä sen naisen kanssa, joka minulle antaa. En ole varsinaisesti saanut valita seksikumppaneita haluamistani, vaan niistä, jotka antavat.

Jos sinut on raískattu, se on poliisiasia.

Jos olit aktissa vapaaehtoisesti, halusit kumppaniasi kyllä. 

Yritähän päättää. 

Vierailija
72/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastaus on useiden naisten tapauksessa kyllä.
Ensin annetaan pakit keskivertomiehille ja alle keskivertomiehille. Komeammilta saadaan seksiä tai kenties lyhyitä suhteita joissa mies tekee mitä huvittaa.
Kun hää-, ja vauvakuume iskee, rima ulkonäön suhteen laskee. Usein myös soidinmenotaitojen suhteen.
Joku voisi väittää, ettei rima laske vaan kriteerit muuttuvat, mutta tosiasiassa ne +-20v aikojen miehet olivat suositumpia naisten keskuudessa, ja enemmistö on +-30v sitä yhä.
Kärkipään naisten ei välttämättä tarvitse laskea rimaa. 

Vierailija
73/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitää olla parempia tai he muuttuvat hiljalleen täysin turhiksi.

Karua mutta totta. 

Ennen sai mies ja isä juopotella, v...a ja hakata vaimoa ja perhettään kunhan vain kävi töissä. Se maailma on täysin mennyttä eikä ole tulossa takaisin. 

Pitäisi sopeutua nykyaikaan ja olla naisille ja myöhemmin lapsilleenkin hyvä. (Voisi saada sen perheenkin siten kun pääsisi alkua pidemmälle.)

Ei ole rakettitiedettä. Edelleen kaikenlaiset miehet pariutuvat - ja hyviä miehiä ei jätetä vieläkään.

Naiset eivät ole enää miehestä riippuvaisia elåtettäviä kotiorjia ja talon hyötyelukoita. Ottaa inceleillä koville, mutta ei voi mitään.

Höpön löpön.
Naiset katsovat enemmän kuin koskaan komeutta, rahaa ja viihdyttävyyttä. Juopottelun, pettämisen ja muun saa anteeksi kun noita löytyy.
Muutama vuosikymmen sitten oli se kunnollisten miesten kulta-aika. Ei siis sota-aikoina, vaan silloin kun vanhempani olivat vuoria. Silloin kunnollisella miehellä oli parhaiten kysyntää, ja jo parikymppisenä eikä vasta kun naisten juoksut on juostu.

Vierailija
74/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap on luonut itselleen sellaisen kuplan, että parisuhteeseen päätyvät vain jotkut super-erikois-perintöprinssimiehet.... seuraamalla jotain instababeja? Sitten on se irl elämä, suosittelen. 

Vierailija
75/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt niin monta kertaa ja aina katunut. On selkeät syyt miksi minusta on tullut tämmöinen, mutta olen siis katsonut sormien läpi kaikkea tosi typerää, päihde- ja mt-ongelmista mustasukkaiseen kontrollointiin ja rahan kuppaamiseen. En suosittele kenellekään, olin joka kerta onnellisempi sinkkuna vaikka kaipasin kumppania. Nyt olen onneksi löytänyt ihanan.

Vierailija
76/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Viihdyn elämässäni myös yksin, eikä parisuhteelle varsinaisesti ole mitään kovaa tarvetta.

Joten jos loppuelämän menee yksin, niin se on ok. Jos tapaan elämäni rakkauden, niin hienoa. 

Mutta huonoon parisuhteeseen en lähde, siinä kuviossa voi vaan hävitä.

Vierailija
77/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Heikko mies ei kestä sitä, että naiset saavat harrastaa seksiä ihan itsemääräämisoikeuden perusteella.

Vierailija
78/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja huomaavainen tavismies ei ole riman laskemista. Valitettavasti kaunis, mukava, fiksu ja hyvintoimeentuleva nelikymppinen nainen ei saa hyvää tavismiestä, vaan samanikäiset miehet ovat varattuja. Vapaina ovat luonnehäiriöiset, playerit, alkoholistit ja syrjäytyneet. Niistä sitten valitaan. Puhun paitsi omasta kokemuksesta, myös kavereiden puolesta. 
Hyvät naiset eivät eroa hyvästä miehestä, mutta jättävät huonon suhteen, koska pärjäävät myös itsekseen. Silti monelle tulee yllätyksenä, minkälaisia miehiä on nelikymppisenä vapaana. Olin sinkkuna 32-vuotiaaksi, ja silloin oli varaa valita. Hyviä miehiäkin oli vapaana. Suhde lasteni isään kuitenkin kariutui nelikymppisenä. Oli aikamoinen ylläri, että vapaana oli vain niitä, jotka eivät olleet muille kelvanneet. Tästä syystä jumitan suhteessa miehen kanssa, joka on narsistinen, laiska ja epähygieeninen pummi, joka kohtelee huonosti. Jos tämä on se taso, johon nyt yllän, niin vaihtoehto on olla enää yksin. En elättele enää toiveita tavallisesta, kunnon miehestä. Ne ovat varattuja kaikki.

Vierailija
79/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä vielä laskisin rimaa niin sitä ei enää olisi.

T. Ikisinkku

Vierailija
80/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nirso on nirso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme