Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketteko naiset rimaa jos kumppania ei löydy?

Vierailija
04.01.2026 |

Ei kai teidän kannata vuosia etsiä kun ikääkin tule koko ajan lisää. Kyllä ne tavis miehet ovat mukavia ja huolehtivat naisesta myös jos annatte mahdollisuuden.

Kommentit (240)

Vierailija
221/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tapanasi aina laittaa ihmisten päähän ajatuksia, joita siellä ei ole? 

Ei ihme, että pysyt sinkkuna. 

Lainaus pudonnut matkasta, tämä vastauksena 199lle. 

Vierailija
222/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä naisellakin on mahdollisuus olla sinkku, mikä on mahtavaa. Ennen vanhaan piti olla mies elättämässä että nainen ylipäätään pysyi hengissä. Tätä yritetään edelleen siellä sun täällä, ja Amerikassa varsinkin. Taistelkaa vastaan, naiset! Ette ole kenenkään omaisuutta, orjia tai kellekään mitään velkaa tai tilivelvollisia. 

Naiset alkavat pikkuhiljaa ymmärtämään millainen kusetus feminismi on. Maskuliininen nainen ei ole parisuhdemateriaalia ja jatkuva kilpailu miesten kanssa näkyy mielialalääkkeiden kulutuksessa.

Toki kissanruokatehtailijat kiittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla valta seksiin, miehillä parisuhteeseen

Vierailija
224/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä naisellakin on mahdollisuus olla sinkku, mikä on mahtavaa. Ennen vanhaan piti olla mies elättämässä että nainen ylipäätään pysyi hengissä. Tätä yritetään edelleen siellä sun täällä, ja Amerikassa varsinkin. Taistelkaa vastaan, naiset! Ette ole kenenkään omaisuutta, orjia tai kellekään mitään velkaa tai tilivelvollisia. 

Naiset alkavat pikkuhiljaa ymmärtämään millainen kusetus feminismi on. Maskuliininen nainen ei ole parisuhdemateriaalia ja jatkuva kilpailu miesten kanssa näkyy mielialalääkkeiden kulutuksessa.

Siitä voi kiittää sitä, että miehet eivät halua maksaa yksin koko perheen elatusta. Sen lisäksi he laistavat miesten töistä parisuhteessa, joten jonkun eli naisen pitää hoitaa nekin miehen puolesta. 

Vierailija
225/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä kysymys. Otetaan se joka halutaan.

Ette te saa ketä haluatte kun ette enää viehätä silmää kun mittariin tulee yli 30 v. 

No, sitten ollaan ilman. No problem. En mitään pinnallista seksinmankujaa kyllä haluaiskaan, että kuolatkoon mun puolesta niitä alle 30 v. 

Vierailija
226/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kilpailevan kenenkään kanssa. Kiitos feminismin mun ei tartte. Ihmisoikeudet on mulle taattu, mitä sitten valitsenkin tehdä. 

Vierailija
227/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kilpailevan kenenkään kanssa. Kiitos feminismin mun ei tartte. Ihmisoikeudet on mulle taattu, mitä sitten valitsenkin tehdä. 

Aistin itsepetoksen. Se on paras petos. 

Naiset puhuvat yhtä, tekevät toista ja reagoivat kolmanteen. 

Vierailija
228/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin nykyäänhän naisten elatus varsinkin vanhuudessa tulee edelleen miehiltä, mutta siinä on vain valtio välissä viemässä miehiltä rahaa ja antamassa sitä naisille tulonsiirtojen avulla.

Vierailija
229/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kriteerit on kaunis nainen. Normaalivartaloinen, pienet rinnat, 160 cm urheilullinen. Sellainen nainen minulla on ja tapasin sen salilla.

Naisilla on yleensä vähemmän pinnalliset kriteerit parisuhteen osalta.

Vierailija
230/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kriteerit on kaunis nainen. Normaalivartaloinen, pienet rinnat, 160 cm urheilullinen. Sellainen nainen minulla on ja tapasin sen salilla.

Oliko sulla muita myyttejä kerrottavana? Deittiäppien data ja tutkimukset kertoo vähän toista tarinaa.

Vierailija
231/240 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nykyäänhän naisten elatus varsinkin vanhuudessa tulee edelleen miehiltä, mutta siinä on vain valtio välissä viemässä miehiltä rahaa ja antamassa sitä naisille tulonsiirtojen avulla."

Taas näitä haaveilijoita, jotka haaveilee, et olis rahaa, mitä yhteiskuntakin käyttäis. Vaikka naisten elättämiseen. 

Vierailija
232/240 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla muita myyttejä kerrottavana? Deittiäppien data ja tutkimukset kertoo vähän toista tarinaa."

Kuka perustaa käsityksensä todellisuudesta deittiäppien dataan?? Voi hyvänen aika näitä juttuja taas 

Vierailija
233/240 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla muita myyttejä kerrottavana? Deittiäppien data ja tutkimukset kertoo vähän toista tarinaa."

Kuka perustaa käsityksensä todellisuudesta deittiäppien dataan?? Voi hyvänen aika näitä juttuja taas 

Joku jolla on edes sen verran älykkyyttä, että osaa lainata viestejä oikein. Älä sinä murehdi asioita, joita et kykene ymmärtämään. 

Vierailija
234/240 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla muita myyttejä kerrottavana? Deittiäppien data ja tutkimukset kertoo vähän toista tarinaa.

Linkkiä tutkimuksiin?

Vierailija
235/240 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naisten rima laskee kun on hää-, ja lapsikuume päällä. 
Sen on enemmistö miehistä huomannut kuinka vaikeaa on saada nainen ikävuosina 18-25, ja kuinka se helpottuu +-30 tienoilla.

Vierailija
236/240 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim narsistin kanssa ollaan vain paremman puutteessa. Jos sellainen on aikajanalla jo takana, ei kiinnosta enää.

Onneksi on mukaviakin miehiä.

Vierailija
237/240 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä jono ennen rölliä. Ei saa etuilla.

Vierailija
238/240 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään laske. Elän itsekseni niin kauan kun ei mieleistä tule vastaan. Vaikka loppuelämäni.

Vierailija
239/240 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten maskuliinen nainen liittyy feminismiin?

Vierailija
240/240 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se naisten rima laskee kun on hää-, ja lapsikuume päällä. 
Sen on enemmistö miehistä huomannut kuinka vaikeaa on saada nainen ikävuosina 18-25, ja kuinka se helpottuu +-30 tienoilla."

Miksi naisten pitäisi vakiintua ja saada lapsia juuri tuon ikäisenä? Opinnot ja työn saanti samaan aikaan. Vaikea yhtälö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi