Mikä mielestäsi meni tässä suhteessa pieleen?
Aloitin suhteen naisen kanssa kolmisen kuukautta sitten. Olemme molemmat lapsellisia, omani teinejä ja hänen ala-asteelaisia. Kaikki tuntui menevän hienosti ja aloimme jo suunnitella tulevaisuutta sekä sitä miten esittelemme toisemme lapsimmellekin.
Yhteistä aikaa meillä oli aika vähän, näimme suunnilleen kerran viikossa muutaman tunnin kerrallaan, mutta viestittelimme päivittäin.
Joulun aikaan emme päässeet näkemään pariin viikkoon ja viestittelykin väheni hänen osaltaan. Olimme sopineet että vietämme uudenvuodenaaton kahdestaan lasten ollessa muualla.
Hän laittoi viestiä edeltävänä päivänä jossa kertoi kaipaavansa hitautta ja minä nopeaa toimintaa. Vastasin tähän, väsyneenä tottakai, että mitä ihmettä hän tarkoittaa. Olin ihmeissäni lähinnä tuosta hänen oletuksestaan että mitä minä kaipaan suhteelta.
Tilanne kärjistyi ja sovittiin että jutellaan seuraavana aamuna lisää. Aamulla hän sanoi ettei enää halua olla missään tekemisissä kanssani.
Oliko tuo mielestänne normaalia käytöstä? Spekuloikaas mitä hänen päässään on tuossa lomien aikaan tapahtunut ja onko tästä enää paluuta entiseen?
Hän on ihana ihminen jonka kanssa voisin viettää iäisyyden.
M36
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Ollaankohan tapailtu samaa miestä, minulla on täysin sama kokemus.
Ap on mies joka tapaili naista
Kuherrusvaihe kului loppuun ja joulustressi varmaan väsytti niin paljon että ajatuskin parisuhteen ylläpitämisestä oli liikaa. Hyvähän se että ei venyttänyt ja tuhlannut molempien aikaa vaan pisti pelin poikki ilman vedätystä.
Tajusi että lapset ovat tärkeämpiä kuin uusi miesystävä.
Hänellä ei ole aikaa sinulle. Sulla ois ehkä hänelle koska isommat lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on tässä:
"Vastasin tähän, väsyneenä tottakai, että mitä ihmettä hän tarkoittaa. Olin ihmeissäni lähinnä tuosta hänen oletuksestaan että mitä minä kaipaan suhteelta. Tilanne kärjistyi"
Hän siis yritti keskustella häntä mietityttävistä havainnoista eritahtisuudestanne ja sinä väsyit heti tähän eli hermostuit. Riitaannuitte. Hän huomasi, että syyllistyt heti jos toinen yrittää keskustella omista tarpeistaan ja tuli siihen tulokseen että hyvälle suhteelle ei ole edellytyksiä jos näin alkuvaiheessa ei keskustelu tällaisesta aiheesta onnistu. Tai sitten hänellä oli jo keskustelua avatessa tarkoitus päättää suhde ja hän ajatteli, että vetoamalla eritahtisuuteen se kävisi kivuttomasti. Et olisi voinut tehdä mitään jos tämä oli asian laita. Mikä on oikea syy, jää tässä vaihtoehdossa arvoitukseksi. Ihmisillä on lukemattomia syitä miksi eivät halua ja
Satakertaa tää
MInä olisin voinut toimia juuri kuten tuo nainen. Hitaasti. Silloin kun lapseni vielä asuivat luonani, tapaisin vuosikausia miestä, jota en heille esitellyt. Pidin suhteen seksisuhteena ja se kukoistikin hienosti. Vasta kymmenen vuotta tapailtuamme taisivat jo kotoa muuttaneet lapseni molemmat tavata hänet.
Minusta on muutenkin hyvä periaate, ettei tuo uutta miestä kotiin vielä kun lapset asuvat kotona. Se vaatii liikaa sopeutumista lapsiltakin. Suhde voi paremmin, kun se pysyy kahden aikuisen intohimosuhteena ja toista joutuu aivan ikävöimäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ollaankohan tapailtu samaa miestä, minulla on täysin sama kokemus.
Juuri mietin samaa, että onpas mun exä ollut ehtiväinen kolmen kuukauden aikana sen jälkeen kun erottiin! Muillekin naisille varoituksen sana: harrastaa future fakingia heti alkumetreillä.
Apn nainen tosin oli fiksunpi kuin minä, mä annoin puijata itseäni kaksi vuotta.
Eikös liian nopea eteneminen ole yksi oleellisimpia varoitusmerkkejä, ja liittyy vahvasti narsismiin? Oikeasti, kolme kuukautta ja tapaamiset noin kerran viikossa, eihän siinä tiedä toisesta vielä mitään. Myös se, että "väsyy" siihen että toisella on omat mielipiteet ja oma tahti, on aika hälyyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Kuherrusvaihe kului loppuun ja joulustressi varmaan väsytti niin paljon että ajatuskin parisuhteen ylläpitämisestä oli liikaa. Hyvähän se että ei venyttänyt ja tuhlannut molempien aikaa vaan pisti pelin poikki ilman vedätystä.
Tämä. Mitenhän ap:n joulu meni, josko se paljasti jotain oleellista? Nainen on järjestänyt joulua lapsilleen, stressannut ja säätänyt, hommannut ruuat ja kaiken muun. Ja ap mennyt vanhempiensa luo passattavaksi? Laitellut sieltä viestiä, että ärsyttää kun mamma teki niin vähän lanttulaatikkoa hänen lapsilleen.
Joko löysi jonkun toisen tai tajusi ettei haluakaan enää suhdetta ollenkaan. Tai sitten tajusi että sinä et nappaa tarpeeksi, kannattaa pistää poikki ennenkuin menee vakavaksi.
Olisihan sen voinut sanoa suoraan. Mutta kaikki ei valitettavasti sano.