Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOISTEN keksiviikko!!!

25.04.2007 |

Meillä haisee kakka, joku siis taas täystyöllistetty aamu kuudesta lähtein..

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Mä oon varmaa kohta sata kertaa käynyt kellistämässä Teemun sänkyynsä. Aina se vaan kampee itsensä pystyyn. En mä muistanut että tää ikä on näin rasittava. Nykyään jokainen nukkumaan meno on yhtä taistelua kun pystyyn nousemistä pitää harjoitella koko ajan. Sitten vielä kun ollaan väsyneitä niin muksahdellaan alas miten sattuu. Tarvii kohta kasata vaatehuoneesta toi meijän matka sänky ja laittaa Teemu sinne nukkumaan.

Pepperille tsemppiä vielä taistella lapsille haluamasi hoitopaikat.

pubu kiva että sait haluamasi hoitopaikat lapsille.

Calathea kiva kuulla että pullosta vieroittaminen on mennyt noin kivasti.

Tuulille tsemppiä kodonhoitotuki hakemuksen tekoon. Mä täytin omani viikonloppuna ja laitoin eilen psotiin. Mulle noi kelan kaavakkeet menee kun vettä vaan niitä kun oon viimesen 10 vuoden aikana täytellyt ihan kiitettävän monta. ja kun oon ollut aina minimirahooilla niin ei oo kauheen vaativa homma edes ollut.

Ikarukselle halaus ja osanotto isän pois menoo ja voimia tulevaan.

Piaalle kesä suunnitelmista. Meillä on tarkotus lähteä viikoksi miehen työpaikan mökille. Siinä taitaa olla meijän perheen lomailut. Puuhamaassa käydään se on jo traditio monen vuoden takaa.

Missäs Jamssa on tules kertomaan miten altistuksissa meni.

Miehista ja koti toista oli juttua. Meillä mä oon opettanut alkujaan miehen liian hyvälle passaukselle. Mä oon ollut ja oon vieläkin sitä mieltä että kun oon kotona kotityöt kuuluu mulle. Mä en esim. anna miehen enään pestä pyykkiä kun kakkosesta kun olin sairaalassa mies oli pessyt pyykkiä sillä välin. Ne oli joko värjättyjä tai kutistuneita. Silitys on mun lempipuuhaa sen teen kyllä mielelläni ja muutenkin ton pyykki huollon. Siivousta tehdään sitten yhdessä tai yleensä niin että toinen siivoo ja toinen lähtee mukulalauman kanssa ulos siksi aikaa että saa rauhassa siivota. Että kyllä se mies niitä kotitöitä tekee ihan kivasti. Varsinkin laittaa ruokaa. Mies on jo vuosien varrella huomannut että mun on saatava kotityöt pois jaloista ennenkuin pystyn rentoutumaan ja teen kotitöitä mielelläni jos vaan ei joku ole koko ajan keskeyttämässä eli mies pitää muksut pois jaloista sen aikaa. Ja kun mies on ollut apuna niin kyllä sitä jaksaa vällyjen alla harrastaa muutakin kun kädestä pitelyä.

Nyt on isommistkin lapsista apua koti töissä. Kattavat pöytää, tyhjentävät tiskikoneen, petaavat omat sänkynsä ja vievät roskikset ulos ym.

onellinen kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa ja kiva juttu että olet saanut koulutyöt mallilleen. myöskin pia875 oli kiva kuulla.

jotain muutakin piti mutta nyt ei muistu mieleen. Jaahas josko meen ton oman kullan kainaloon keskustelemaan meijän lapsiluvusta. Tänään otin viimeisenb pillerin ja ennen kuin seuraavan laatan aloitan niin asiasta käydään vielä kärkkäät keskustelut. Toisn sanoen mä mesoon ja mies kuuntelee kiltisti vieressä ja sanoo hetken päästä että ei onnistu.

puuhis ja Teemu joka vihdoin nukahti.

Vierailija
42/45 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINIK:lle tulin toivottamaan onnea haastatteluun, varmasti jännittävää! Te aiotte sitte olla ihan pitkään siellä ulkomailla? Varmasti sitten paras ratkaisu tuo teidän kotikielen ja paikallisen kielen priorisointi. Tärkeintähän tuossa kielenoppimisessa on se johdonmukaisuus, sen avulla pääsee parhaisiin tuloksiin. Tuloksia tulee muillakin tavoin, muttei välttämättä aina niin hyviä.

PANTOUFLElta utelen, että onko teidän perhe kaksikielinen ja oletko ajatellut hyödyntää teidän kaupungissa olevia mahdollisuuksia kylvettämiseen? Siellä on vahvat perinteet.

PUUHIS: Sä oletkin ihan omaa laatuasi, kun päästät sen miehes lomailemaankin itekseen ja sinä hoidat viikon jos toisen sitä laumaasi ja siskonlapsen vielä päälle. Minäkin haluaisin olla sellainen, että ilomielin taluttaisin imuria, luuttuaisin lattioita, aina paikat hohtaisi ja mulla olisi vielä onnellinen hymykin kasvoilla. Niin ja se pullantuoksu...Mutta en mä tästä mihinkään muutu, minä olen kotona hoitamassa lapsia ja teen sitten tietysti suuren osan kotitöistä siinä sivussa, tosin hammasta purren. Ihan toimettomana en kyllä annan Miähen lojua, sillä on omat vastuunsa (meillä Miäs ei kuitenkaan matkustele niin paljon tai muutenkaan tee kellonympäripäiviä).

Mitenkäs muuten PUUHIS, saako udella, että mikä teillä on isoin ikäero? Tuntuisiko ihan hassulta, jos olisikin nyt vähän isompi väli ennen seuraavaa/seuraavia? Ehtis se sun mieheskin vähän asiaa sulatella =) Itse tätä pohdin aika lailla, kun nämä 3 ovat pienillä ikäeroilla. En halua, että yksi lapsi on sitten pitkällä ikäerolla muihin (olen itse iltatähti, ei kivaa), mutta nyt ainakin 2 vuotta saa olla väliä...valtava ikäero siis =) No eipä tässä vielä hätiä, kun ei ole vauvakuumettakaan ja kunnon ehkäisyä ollaan aloittelemassa. Mutta kyllä se seuraava pojanpallerokin jo ajatuksissa aina välillä on, nyt saatiin autokin vaihdettua isompaan.

Olin muuten iltalenkillä ystäväni kanssa, jolla on 2 vkon päästä laskettu aika. Loppuraskauden vaivat ja " pienoinen" synnytysjännitys taas muistuttivat, että ei kiitos mulle tuota vähään aikaan. Mä oon tainnut olla liikaa raskaana ja synnyttänyt liian usein viimeisten vuosien aikana. Helpompaa se on sivusta seurata muiden menoa ;-) Tänä vuonna tosiaan 7 ystävää saa vauvan, huikea vauvavuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meillä on noi neljä ekaa, p10/97,t9/99,p8/00,t4/02 sitten t1/05,p8/06. Ekan ja tokan väli on 1v11kk , 11kk, 1v8kk sitten meijän pisin ikäero 2v9kk, 1v7kk.

Niin ei se mahdottomuus olis et nyt tulis isompikin ikäero 3 vuotta ei enempää ettei mun tarvii välissä etsiä töitä. Silleen ettei kodinhoidontuki lopu ennen äippäloman alkua. Sit mä haluun kaksi pienellä ikäerolla. Tai nyt sitten yhden heti perään * mä haluun* kiukuttelen kun pieni kakara. Mutta kun se vauvakuume jyllää ihan hullun lailla. Enkä mä haluu lähteä töihin. Mä haluun olla vaan kotona omien mussukoiden kanssa. Mua ahistaa jo nyt että en voi olla kotona enään kuin kaksi vuotta hei enään kaksi vuotta se on lyhyt aika. apua.

Mä oon kyl joskus nuoruudessani päättänyt että en yli kolmikymppisenä tee lapsia. Kolmekymppiä tulee marraskuussa täyteen. VÄhän voin asiasta lipsua.

Tää kolmen kympin raja tuli joskus aikanaan kun äitini sai nuorimman pikku veljeni 34v ja nuorimman pikkusiskoni 37v, Itse olin tällöin 15v ja 18v. Äidillä oli silloin tosi rankkaa. Porukat erosivatkin pien nuorimman siskoni jälkeen. Niin silloin vaan ajattelin että äiti on jo vanha että en mäkään jaksa enään yli kolmikymppisenä vauvoja hoidella. Mutta niin on mieli muuttunut ajan myötä. Kolmikymppinen ei ookkaan enään niin vanha mitä sitä alle pari kymppisenä ajatteli.

tulipahan taas turahan päiväinen sepustus.

puuhis ja Teemu 2908

Vierailija
44/45 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sitä ennen, IKARUKSELLE osanotto suruun :(

PUMPULI, kuin mielellään mie tulisinkin niihin viisuihin mut tuo Miähen ketale on just sinä viikonloppuna muiden ukon rahjusten kanssa Savossa kumilätkää huitomassa *grrr* Just äsken sille aloin sanomaan et " mennään ainakin kaupungille euroviisupäivänä kun Senaatintorillakin seurataan pistelaskua, kun on sellanen once in the lifetime juttu, ainii, sä olitkin siellä....."

Toi oli ihan outo mulle tuo 1993 ihqut pojat. Mun viisuilu koki pitkän tauon tän voiton jälkeen

Olin silloin 15v ja sen jälkeen en tainnu pahemmin lauantai-iltoja enää kotosalla viettää...

Meil ei mitää ihmeit kesälomasuunnitelmii, ite haluan päästä joko särkkikseen tai lintsille koluamaan kaikki laitteet kun jäi viime kesänä väliin (no oli siinä se yks lasku siellä tukkijoella). Sit varmaan vaan istutaan omalla pihalla grillaamassa ja haaveilemassa miten olis ihanaa laittaa pihalle sitä ja tätä jos vaan olis rahaa... Savossa tulee varmasti käytyä ja mökillä aikaa jonkin verran vietettyä kans.

LEIKEISTÄ: ei meil todellakaa anneta takasii leluja :) En oo kyl ees kokeillu...

Peeveli ja Toivo

Vierailija
45/45 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto suureen suruunne.

t. Hanhikki ja tyttö