Anteeksi sudet
Anteeksi sudet, että teitä vihataan, anteeksi, että vihaajanne aloittavat torstaina lajinne tuhoamisen Suomessa. Anteeksi ylimitoitetusta kiintiömäärästä ja anteeksi, etten voinut pelastaa teitä.
Kommentit (223)
Oletteko nähneet luontofilmeistä kuinka susi ja karhu leikkivät keskenään suolla hyvässä hengessä. Ihminen voisi aivan hyvin sinne kolmanneksi ja kukaan ei tekisi mitään toisilleen. Mutta ennen tuota pitää totuttaa susi ja karhu ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei joku Pirkka-Pekka Petelius ole koskaan äänessä esim tästä? Mitä se siellä eduskunnassa oikein tekee? Sinut Petelius on äänestetty sinne pitämään luonnon puolta!!
Tulepas sieltä tynnyristä pois, haukut väärää puuta.
PPP ei ole eduskunnassa, kuinka pihalla olet.
Voisihan Pirkka-pekka huutaa Apuva
Pyydä anteeksi siltä pieneltä nallekarhulta, joka lopetettiin, kun pyrki Helsingin edustalla merestä maalle! Vieläkin rassukan kohtalo surettaa minua. Kuinka julmia te luonnosta vieraantuneet oikein olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei joku Pirkka-Pekka Petelius ole koskaan äänessä esim tästä? Mitä se siellä eduskunnassa oikein tekee? Sinut Petelius on äänestetty sinne pitämään luonnon puolta!!
Tulepas sieltä tynnyristä pois, haukut väärää puuta.
PPP ei ole eduskunnassa, kuinka pihalla olet.
Voisihan Pirkka-pekka huutaa Apuva
Ja pyytää anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet luontofilmeistä kuinka susi ja karhu leikkivät keskenään suolla hyvässä hengessä. Ihminen voisi aivan hyvin sinne kolmanneksi ja kukaan ei tekisi mitään toisilleen. Mutta ennen tuota pitää totuttaa susi ja karhu ihmiseen.
Pikkukakkostako tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä susien tappajat voisi lähettää Ukrainan etujoukkoihin leikkimään aseidensa kanssa.
Kyllä, olisivat edes hyödyksi siellä.
Oletteko muuten tulleet ajatelleeksi, että ehkä hallitus tukee tätä susien lahtaamista ja metsästystä yleensäkin siksi, jotta nämä puskajussit saisivat harjoitusta ja olisivat sitten käytettävissä sodan syttyessä... suoraan etulinjaan.
Joudut sinne sinäkin ja jos kieltäydyt niin sitten harjoitusmaaliksi.
Varmuudella en joudu, ja sekös sinua harmittaa kun itse joudut 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos aloitettaisiin siitä, että totutetaan ihminen susiin ja karhuihin. Kun tässä maassa on susivihaajat hallitusta myöten pskat housuissa.
Vierailija kirjoitti:
😂 Kasva nyyhkijä aikuiseksi. Kysymys on metsästyksestä turvallisuusuhan takia, eikä mistään susivihasta.
Kysymys on nimen omaan susivihasta ja siitä, että Metsästäjäliitto on ollut tiiviisti yhteydessä ministeriöön saadakseen lain läpi, mm. heidän lakimiehensä kertonut, ettei seuraamuksista ole huolta. Helsingin Sanomat uutisoi asiasta.
Essayah on astunut pimeälle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti,ootko kermaperse?
En. Olen korkeampi sielu, joka ymmärtää suden arvon ja ihmisen pahuuden.
Olisit ap tehnyt enemmän. Hypännyt suden suojaksi. Kylmä sää ei ollut mikään este. Sinulle oli vaan kivempaa räplätä jalkoväliäsi lämpöisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Kasva nyyhkijä aikuiseksi. Kysymys on metsästyksestä turvallisuusuhan takia, eikä mistään susivihasta.
Kysymys on nimen omaan susivihasta ja siitä, että Metsästäjäliitto on ollut tiiviisti yhteydessä ministeriöön saadakseen lain läpi, mm. heidän lakimiehensä kertonut, ettei seuraamuksista ole huolta. Helsingin Sanomat uutisoi asiasta.
Essayah on astunut pimeälle puolelle.
Kyllä Jumala Saria rankaisee tästä pahanteosta vielä ankarasti.
-eri, joka uskoo karmaan.
Tähän saakka olen yrittänyt suosia kotimaisilla tiloilla tuotettua, enkä ostanut coopia, kotimaista, eldoradoa tms. roskabrändejä.
Mutta miten maaseutu vastaa tähän? Pilaa vesistöt lannoitepäästöillään, hakkaa metsät avohakkuuksi, ja nyt viimeisin farssi tämä suden joukkom.urha? Susi, joka ei ole millään tavalla ihmiselle vaaraksi? Jumalattoman hieno ja upea eläin, joka vihdoin vuosikymmenien jälkeen saatu palautumaan?
Minun puolestani Suomen maaseutu saa tuhoutua omaan tyhmyyteensä ja tietämättömyyteensä. Minä irrotan otteeni, ostan sitä mikä on halpaa. Haistakaa maaseutu pitkä paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä susivaino on aivan sairasta!
Kyllä, ja hallitus tukee sitä. Hallitus vaihtoon! Kurjistaa köyhien elämää ja nyt vielä asettuu susivihan lietsojien puolelle.
Mun mielestä on vakavaa, että moraali rapautuu niin pahasti, kuin leikkaava hallitus on sitä julkisesti rapauttanut. Ilman moraalia ei ole sivistynyttä yhteiskuntaa. Moraali pitää kaiken kasassa. Ihmisen omatunto on ainoa liima, jolla voidaan pitää pallo elämisen arvoisena. Loput muutakoot Meksikoon heittelemään toisiaan sillalta kiikkuun.
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä mitä Suomen metsissä lopulta tapahtuu tammi-helmikuun aikana.
Pelkään konfilktia eri ihmisryhmien välillä. Pääosa susia puolustavista susi-intoilijoista on normaaleja tyyppejä, mutta joukkoon mahtuu melko hämäriä tyyppejäkin, jotka pukeutuvat kotioloissa susiksi ja fantasioivat olevansa susia.
Susikiintiö on kohta ammuttu.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko pöllypää ituhippi monenkin suden lukeneen täältä anteeksipyyntösi?
Olen pöllytön ituhippi :)
Vierailija kirjoitti:
Tähän saakka olen yrittänyt suosia kotimaisilla tiloilla tuotettua, enkä ostanut coopia, kotimaista, eldoradoa tms. roskabrändejä.
Mutta miten maaseutu vastaa tähän? Pilaa vesistöt lannoitepäästöillään, hakkaa metsät avohakkuuksi, ja nyt viimeisin farssi tämä suden joukkom.urha? Susi, joka ei ole millään tavalla ihmiselle vaaraksi? Jumalattoman hieno ja upea eläin, joka vihdoin vuosikymmenien jälkeen saatu palautumaan?
Minun puolestani Suomen maaseutu saa tuhoutua omaan tyhmyyteensä ja tietämättömyyteensä. Minä irrotan otteeni, ostan sitä mikä on halpaa. Haistakaa maaseutu pitkä paska.
Okeiiiiii, metsät kylläkin omistaa suurelta osin kaupunkilaiset ja eivät kuulemma enää vuokraa metsästäjille. Lol lol
Muuten sinä teet niinkuin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä susien tappajat voisi lähettää Ukrainan etujoukkoihin leikkimään aseidensa kanssa.
Kyllä, olisivat edes hyödyksi siellä.
Oletteko muuten tulleet ajatelleeksi, että ehkä hallitus tukee tätä susien lahtaamista ja metsästystä yleensäkin siksi, jotta nämä puskajussit saisivat harjoitusta ja olisivat sitten käytettävissä sodan syttyessä... suoraan etulinjaan.
Joudut sinne sinäkin ja jos kieltäydyt niin sitten harjoitusmaaliksi.
Varmuudella en joudu, ja sekös sinua harmittaa kun itse joudut 😂
Ootko varma? 🤥
Jos olisin susi pukeutuisin lampaaksi.