HS: Suuri pankkiryöstö Saksassa - saalista vietiin 30 miljoonan euron edestä
Porasivat joulunpyhinä reiän pankin seinään ja veivät rahat. Homma paljastui vasta maanantaina.
Kommentit (32)
On kuin Heat-elokuvasta. Hyvin suunniteltu ja toteutettu keikka.
Kohta alkaa Suomessakin ryöstöt . Porukalta alkaa rahat loppumaan . Ei tää hyvältä näytä . Itse olen niin tyhmä etten edes osaisi pankkia ryöstää tai muuta rötöstä tehä. Sekin vaatii osaamista / älyä .
Pankit ei ole luotettavia sanoi minun äitikin. Äitini säilytti korujaan kotona aina ennen kuolemaansa. Äidilläni oli myös käteistä noin 45000 euroa kotona. Huomasin sen kun äidin kuoleman jälkeen menin sen asuntoon siivoamaan.
Suolarahoja. Minnesotassa somalit varastivat 9miljardia dollaria sosiaalitukia olemattomilla päiväkodeilla ja terveyspalveluilla!
Vierailija kirjoitti:
Meehmetti reipastui tekemään töitä
Epäilen että ei ole meehmetti kyseessä tässä. Liian ovelasti hoidettu ja kurinalainen keikka.
Vakuutus korvaa tappiot asiakkaille. Ja pankit voi vetää käteensä.
Hyvin toimittu tältä "karhukoplalta". Nyt vaan hermot kurissa ja matalalla profiililla niin eläkepäivät on turvattu.
Vierailija kirjoitti:
Meehmetti reipastui tekemään töitä
Eiköhän kyseessä ole enemmänkin Hans ja Gertrude. Keikka vaatii liikaa suunnitelmallisuutta ja kurinalaisuutta.
30 miljoonaa on pikku raha suuressa mittakaavassa. Ketään ei tapettu eikä rikoksella ole muuta uhria kuin ahneet pankkiirit. Asiakkaat saa rahansa takaisin vakuutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan!
- vihervasemmistolainen
Oikein tehty!
T: persu
Vierailija kirjoitti:
Ammattimaisesti hoidettu keikka. Toivottavasti pitävät matalaa profiilia ja vasikat kurissa, niin rikos saattoi kannattaa.
Niin hyvin tiedettiin mitä tehdä, että veikkaan pankin omilla miehillä olevan osuutta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan!
persu
Varas arvostaa kolleegaa
korjasin
Vierailija kirjoitti:
30 miljoonaa on pikku raha suuressa mittakaavassa. Ketään ei tapettu eikä rikoksella ole muuta uhria kuin ahneet pankkiirit. Asiakkaat saa rahansa takaisin vakuutuksesta.
Siellä oli kylläkin tunnearvoa sisältäviä perintöesineitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli kylläkin tunnearvoa sisältäviä perintöesineitä
No semmoista sattuu. Parempi se on perintöhely kuin oma henki.
Uskoisin että tässä on mukana joku pankin henkilökunnasta. Vähän sama kuin se Pariisissa tehty ryöstö joku kuukausi sitten. Harmi kun ne taisi jäädä kiinni. Toivottavasti nämä ei jää.
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa Suomessakin ryöstöt . Porukalta alkaa rahat loppumaan . Ei tää hyvältä näytä . Itse olen niin tyhmä etten edes osaisi pankkia ryöstää tai muuta rötöstä tehä. Sekin vaatii osaamista / älyä .
EU Saksassa ja EU Suomessa on molemmissa sama tilanne, EU eliitti on tuhonnut kaikkien talouden pysyvästi.
Varas sähkötuoliin ihan vain jotta nähdään kun vasurit itkee
Homma etenee suunnitelman mukaan. Pankkeja ryöstellään, isoja pomoja ammuskellaan keskellä New Yorkia. Kansa saa tarpeekseen..
Vierailija kirjoitti:
Varas sähkötuoliin ihan vain jotta nähdään kun vasurit itkee
Eikö persujen pitänyt arvostaa yrittelijäisyyttä🤔🤔
Ammattimaisesti hoidettu keikka. Toivottavasti pitävät matalaa profiilia ja vasikat kurissa, niin rikos saattoi kannattaa.