Anteeksi sudet
Anteeksi sudet, että teitä vihataan, anteeksi, että vihaajanne aloittavat torstaina lajinne tuhoamisen Suomessa. Anteeksi ylimitoitetusta kiintiömäärästä ja anteeksi, etten voinut pelastaa teitä.
Kommentit (223)
Laitoin ketjun suden tappo no se ei päässyt läpi.
Kerroin siinä miten käy, kun lauman alfa on tapettu. Korkeasaaren villi eläinlääkäri sanoi, kun lauman alfa on tapettu, muu lauma pulassa ne ei osaa saalistaa, kuolevat nälkään. Susilauman hierarkia äärimmäisen tarkkaa.
T. Kiitos avautumisesta susien puolesta
Vierailija kirjoitti:
Kerroin siinä miten käy, kun lauman alfa on tapettu. Korkeasaaren villi eläinlääkäri sanoi, kun lauman alfa on tapettu, muu lauma pulassa ne ei osaa saalistaa, kuolevat nälkään. Susilauman hierarkia äärimmäisen tarkkaa.
No ei kyllä pidä paikkaansa. Lauma sopeutuu, mutta ei välttämättä saalistus alan heti. Mutta juurikin nälkä ajaa heidät kyllä saalistamaan uudelleen. Ainoastaan ihan pienet pennut ovat ongelmissa ja voivat jopa kuolla.
Kiitos itsellesi! Tulehan tänne metsiin, niin me näytämme sinulle luonnon kiertokulun ja luonnon valinnan. Meidän lauman johtaja ei tykkää ihmisistä paitsi raakana ja tarjoiltuna luonnossa.
Anteeksi supikoira etten pysty suojaamaan teitä metsästyksestä, edes osaksi. Olette lainsuojattomia koko ajan. Pidän supikoirista. Samoin rusakot, jänikset ja jotkut linnut. Peuroista osa. Minulle suuria luontoelämyksiä. Korppikin.
Omistan melkoisen ison alueen metsää joka ei ole metsästäjille käytössä nyt eikä ikinä ja siellä on myös susia. Kysytty on ja viimeksi jopa uhkaavan ja painostavaan sävyyn, hyi että sylettää nuo mulkvisti kusipäät 😡
Elämän huippuhetkiä on se kun pääsee kaatamaan suden yhdellä laukauksella. Toiseksi jäit senkin looseri.
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla poroja tai karjaa... edes lapsia? Idiootti
Mulla on eläintila, lapsia ja asun alueella missä on eniten susia koko Suomessa. Pitäisikö mun nyt pelätä susia? Vihata peräti? Olen varmaan sitten poikkeuksellinen eläintilallinen kun pidän kaikkia eläimiä tärkeinä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä susivaino on aivan sairasta!
Maalaisjunttien sielunelämä koko kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla poroja tai karjaa... edes lapsia? Idiootti
Mulla on eläintila, lapsia ja asun alueella missä on eniten susia koko Suomessa. Pitäisikö mun nyt pelätä susia? Vihata peräti? Olen varmaan sitten poikkeuksellinen eläintilallinen kun pidän kaikkia eläimiä tärkeinä.
Kyyllä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä pidä paikkaansa. Lauma sopeutuu, mutta ei välttämättä saalistus alan heti. Mutta juurikin nälkä ajaa heidät kyllä saalistamaan uudelleen. Ainoastaan ihan pienet pennut ovat ongelmissa ja voivat jopa kuolla.
Luonto katsoo heikot. Pätee susiinkin
Kaikki sudet joutaa tappaa Suomen puolelta. Kyllä niitä itärajan takaa tulee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karsii.
Miksi tämäkin sana menee moderointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, nyt suomalainen metsästäjä-äijä on joku luonnonvalinnan puolijumala. Ota lääkkees. Tähän se johtaa, kun mielenterveyspalveluista karsitaan.
Luonto ei ole entisensä tämän jälkeen, mutta tuhotkaa mitä tuhottavissa on. Se vaan ihmetyttää, että samat tyypit puhuvat miten pitää vaan sopeutua ilmastonmuutokseen, koska sitä ei voi, eikä haluta estää. Miten nämä ihmiset meinaavat sopeutua, kun eivät sopeudu edes siihen, että pari petoeläintä asuu metsässä? Onnea vaan jälkipolville.