Lähden perjantaina stadiin täältä Viikistä, mitä pitäisi ottaa
huomioon? Kehtaanko kulkea saappailla vai pitäisikö laittaa kävelykengät vaikka satais?
Kommentit (72)
Ei edes stokkalla vaikka kaikkea muuta on.
ja kerron, ettei tällainen peli vetele!!!
voitaisko me sopia joku merkki, kun ollaan viikkarissa, niin tunnistetaan toisemme? esim. lapsilla reimatecit tms?
Vierailija:
nyt tuli kyllä entistäkin korkeampi kynnys lähteä käymään Hesaan stadiin. ;(Kerran yritinkin tulla junalla, mutta kun en ajoissa osannut jäädä pois, niin juna lähti jo takaisin ja löysin itseni Riihimäeltä. No toisaalta hyvä, kun mullakin oli lehmä mukana ja saappaat jalassa, kun en ollut siis tosiaan aikaisemmin kuullut, ettei sellaisten kanssa saa mennä keskustaan.
Minäkin asun Vantaalla, mutta en muutamalla stadin reissullani ole hirvinnyt mennä lähijunaan ollenkaan. Käyttämäni bussi kun kulkee Viikin ja Vallilan kautta kohti Kalliota ja keskustaa. Näin voin ainakin vielä Viikissä olla aika kotoisin mielin. Mun saappaille naurettiin Helsingissä, joten seuraavan kerran laitan jalkaani kyllä korkokengät - mutta eihän niitä saa Vantaalta? Voisko joku stadissa asuva auttaa ja ostaa mulle paremmat kengät? Voisin tulla tuonne Ikeaan (joka kuitenkin on Vantaan puolella) antamaan kenkärahat.
Mulle tuli ihan ongelma kengistä.
kynnys toimia nousee, mutta mä sanoisin teille kaikille, että rohkeutta vaan! Keskustalaiset on saappaattomia hienohelmoja, mutta ihmisiä nekin, omine ongelmineen, iloineen ja suruineen.
Onkohan jäänyt stadiin humputtelemaan? ;)
että voi kun on rankkaa paikasta toiseen liikkuminen ja voi voi kun stadilaiset katsoo kieroon??? TE ETTE TIEDÄ MITÄÄN!!!
Meillä on KOKONAINEN lauma lampaita. MIETTIKÄÄ SITÄ TAMPIOT!!!
Yrittäkää kuulkaa etsiä lampaidenhoitohuoneita ydinkeskustasta. Julkisiin ei mahdu koskaan mukaan eikä puhettakaan siitä, että voisi hipsaista kirkuvat lampaat rintareppuun ja noin vain lähteä. Ja korkokengissä??? Hyvä jos pääsisin saappaissa liikkeelle, olisi ihana hengähtää hetken höyryävän kahvikupposen ääressä. Yksi lehmä menisi leikiten enkä jaksaisi todellakaan miettiä mitä stadilaiset miettii kuraisista saappaistani.
Ja asumme siis Merihaassa.
Mukaan tarvitset kauniit puhtaat vaatteet, hyvän käytöksen ja rahaa.
Stadissa ei olla totuttu maalaisten paskan jauhamiseen, joten yritä ensin katsella miten pitää käyttäytyä ja toimi sen jälkeen parhaan taitosi mukaan. Jos mokaat, yritä selittää " no kun mä oon maalta" . Saat siitä sääliviä katseita, mutta kaikki ymmärtävät.
Vietä mukava päivä.
Vierailija:
Ei meillä ainakaan lehmä rajota elämää. Kontufestareille kun mennään niin sillä on kuulosuojaimet. Järki nyt käteen mammat!
ap kysyy neuvoja ihan muuhun ingelmaan ja sitten täällä taas tulee nää luomulehmäilijät vs. uralehmikset selvittelemään riitojaan ja riitelemään jostain lehmän hoidosta. Ei tajuta, että jokainen lehmä ja jokaisen lehmänomistajan tilanne on yksilöllinen, eikä toisten ratkaisuihin tarvitse puuttua.
Riita poikki pliis!
Muuten on hauska ja hyödyllinen ketju, printtasin säilöön siltä varalta, että tulle itsellä joskus stadiin asiaa.