Lähden perjantaina stadiin täältä Viikistä, mitä pitäisi ottaa
huomioon? Kehtaanko kulkea saappailla vai pitäisikö laittaa kävelykengät vaikka satais?
Kommentit (72)
Vai tuleeko sun mies hakeen sut pois/pääsetkö jonkun tutun mukana takasin?
ja iskisit Mustikille liean kaulaan ja reippaasti kävelisit omana itsenäsi Kontiot jalassa keskustaan. Viikistä kävellessä ei kauan nokka tuhisisi ja jos jalkoja alkaa väsyttää voithan aina hypähtää Mustikin selkään. Fjällräven mukaan, termari täyteen hyvää kahvia sikurilla sekä rommilla höystettynä ja eikun stadia valloittamaan! (Maalta ne on muutkin stadilaiset).
Vierailija:
ja iskisit Mustikille liean kaulaan ja reippaasti kävelisit omana itsenäsi Kontiot jalassa keskustaan. Viikistä kävellessä ei kauan nokka tuhisisi ja jos jalkoja alkaa väsyttää voithan aina hypähtää Mustikin selkään. Fjällräven mukaan, termari täyteen hyvää kahvia sikurilla sekä rommilla höystettynä ja eikun stadia valloittamaan! (Maalta ne on muutkin stadilaiset).
Ne tykkää huonoa siellä yliopistolla semmosesta...
Jos ap:lla on viljelypalstalla, tai sit jos noissa rivareissa saa pitää isompiakin eläimiä, en tienny, sori!
40
Kaverilla on kanoja parvekkeella pari kpl, itse olen miettinyt lammasta, söis kivasti ruohon, ei tarttis leikata.
Eikä ole TODELLAKAAN tapana varastella Yliopiston akateemisilta hienohelmoilta. Juudas Iscariot (lehmä) mahtuu mainiosti meidän siirtolapuutarha-palstalle. Nukkuu yöt mökissä. 39
että jos asuu Viikissä niin muka omistais lehmän. Ei sitä omaa lehmää meille maalasillekaan suoda kaikille.
Terv. " lande" Viikistä, kerrostaloasunto 48, 5 neliötä. Lehmä???
tosiaan jokaisella viikkiläisellä on.
Mutta silti en suosittelisi lehmän viemistä stadiin, ajatelkaa, jos stadin reissu on jo ap:lle noin hankala, niin miten sitten viaton luontokappale tulisi siellä keskustan ruuhkassa, pölyssä ja hälinässä toimeen? Taas tuntuu, että av-mammat vaan ehdottelee juttuja ajattelematta yhtään nokkaansa pidemmälle.
Itse olin Viikissä vaan vierailemassa. Eväsvoikkairelle oli kylllä tarvetta - niin piktä oli linkkarimatka.
Samaten kaikki huumorintajuttomat sais tosiaan muuttaa ulkomaille tai edes Viikkiin Helsinkiin että tietäisivät mistä tässä on kyse!
;)
Vasikka Patapumiin ja menox. Onhan se Kivaa, että on tuore maito mukana Matkalla.
Ei meillä ainakaan lehmä rajota elämää. Kontufestareille kun mennään niin sillä on kuulosuojaimet. Järki nyt käteen mammat!
Vierailija:
Vasikka Patapumiin ja menox. Onhan se Kivaa, että on tuore maito mukana Matkalla.
festareille jne. Ajatellaan vaan itseään, kivahan se on lehmän kanssa reissata, mutta ENTÄ LEHMÄ? Onko se onnellinen jossain Kontufestareilla, jonne se ei todellakaan kuulu? Lehmä kaipaa rauhaa, tilaa, heinää, hellyyttä jne. Ei todellakaan mitään festareita! Tällaisilta ihmisiltä lehmä pois!!!!
Vierailija:
Ei meillä ainakaan lehmä rajota elämää. Kontufestareille kun mennään niin sillä on kuulosuojaimet. Järki nyt käteen mammat!
Vierailija:
festareille jne. Ajatellaan vaan itseään, kivahan se on lehmän kanssa reissata, mutta ENTÄ LEHMÄ? Onko se onnellinen jossain Kontufestareilla, jonne se ei todellakaan kuulu? Lehmä kaipaa rauhaa, tilaa, heinää, hellyyttä jne. Ei todellakaan mitään festareita! Tällaisilta ihmisiltä lehmä pois!!!!
Mä en ainakaan jaksa olla koko aikaa täällä Viikissä, vaan ois kiva ees pari kertaa vuoteen käydä stadissa!
ja lehmälle kanssa niin alkaa helpottaa.
kun itse ootte stadissa? Eikös se lehmän hankkiminen ollut yhteinen päätös?
Ja jos kerran vuoteen tekee mieli käydä yhdessä stadissa, niin ainahan voi tilata lomittajan.
Vierailija:
Ja jos kerran vuoteen tekee mieli käydä yhdessä stadissa, niin ainahan voi tilata lomittajan.
Ja täällä ei paljon edes ole noita lomittajia. Ja mun mies ei ainakaan ollut lehmää nähnytkään ennenkö mut tapas.
sitten lopulta haluaakin sun viimeset senttisi.