Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvesignalointi, moraaliposeeraus ja lässytys somessa

Vierailija
30.12.2025 |

Teetkö sinä tätä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasit juuri vihervassarin käyttäytymistä

Vierailija
2/10 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli in joskus 10 vuotta sitten. Somesta alkoi joukkopako viimeistään 2020. Nekin keillä on tili, eivät postaa enää kuin satunnaisesti. 

Vierailija
4/10 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistille tietysti kaikki kunniallinen käytös on poseerausta. Siksi sitä kutsutaan psykopatiaksi eli sielun sairaudeksi. Ei ihme, että on kaikkien aikojen huonoin hallitus niin kansalaisten, yritysten kuin Suomen maakuvankin kannalta.

Vierailija
5/10 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vain pahesignaloin. Mitä enemmän vaikutan k-päältä, sitä kovempi jätkä olen.

Vierailija
6/10 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistille tietysti kaikki kunniallinen käytös on poseerausta. Siksi sitä kutsutaan psykopatiaksi eli sielun sairaudeksi. Ei ihme, että on kaikkien aikojen huonoin hallitus niin kansalaisten, yritysten kuin Suomen maakuvankin kannalta.

Ongelmahan on juuri siinä, etteivät moraaliposeeraajat elä niin kuin puhuvat. Siksi vihervassari vaatii somessa isoon ääneen, että Palestiinaan pitää lähettää yhteisiä varoja, mutta omia rahojaan hän ei ole lähettänyt senttiäkään, koska kukaan ei siitä tietäisi, joten hän itse ei siitä silloin hyötyisi.

Vierailija
7/10 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen vihervassarin pahin painajainen ja sosiaalisen oikeudenmukaisuuden este.

Vierailija
8/10 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vastustan väestönvaihtamista mutta olen tällä hetkellä hakemassa lapsia Mosambikista.

T: persumies vantaalta

Vierailija
9/10 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen vihervassarin pahin painajainen ja sosiaalisen oikeudenmukaisuuden este.

Sosiaalinen oikeudenmukaisuus ja intersektionaalinen vasemmiston maalittaminen, cancelointi ja jeesustelu on täysin eri asia.

Vierailija
10/10 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan on juuri siinä, etteivät moraaliposeeraajat elä niin kuin puhuvat. Siksi vihervassari vaatii somessa isoon ääneen, että Palestiinaan pitää lähettää yhteisiä varoja, mutta omia rahojaan hän ei ole lähettänyt senttiäkään, koska kukaan ei siitä tietäisi, joten hän itse ei siitä silloin hyötyisi.

Keskiverto pale-fani ei lahjoita itse rahojaan, levittää vaan itkusanomaa ympäri nettiä ja valittaa siitä mitä palveluita pitäisi lakata käyttämästä jotta olisi "hyväksyttävä ihminen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi