Hyvesignalointi, moraaliposeeraus ja lässytys somessa
Kommentit (10)
Se oli in joskus 10 vuotta sitten. Somesta alkoi joukkopako viimeistään 2020. Nekin keillä on tili, eivät postaa enää kuin satunnaisesti.
Narsistille tietysti kaikki kunniallinen käytös on poseerausta. Siksi sitä kutsutaan psykopatiaksi eli sielun sairaudeksi. Ei ihme, että on kaikkien aikojen huonoin hallitus niin kansalaisten, yritysten kuin Suomen maakuvankin kannalta.
Itse vain pahesignaloin. Mitä enemmän vaikutan k-päältä, sitä kovempi jätkä olen.
Vierailija kirjoitti:
Narsistille tietysti kaikki kunniallinen käytös on poseerausta. Siksi sitä kutsutaan psykopatiaksi eli sielun sairaudeksi. Ei ihme, että on kaikkien aikojen huonoin hallitus niin kansalaisten, yritysten kuin Suomen maakuvankin kannalta.
Ongelmahan on juuri siinä, etteivät moraaliposeeraajat elä niin kuin puhuvat. Siksi vihervassari vaatii somessa isoon ääneen, että Palestiinaan pitää lähettää yhteisiä varoja, mutta omia rahojaan hän ei ole lähettänyt senttiäkään, koska kukaan ei siitä tietäisi, joten hän itse ei siitä silloin hyötyisi.
En. Olen vihervassarin pahin painajainen ja sosiaalisen oikeudenmukaisuuden este.
Kyllä. Vastustan väestönvaihtamista mutta olen tällä hetkellä hakemassa lapsia Mosambikista.
T: persumies vantaalta
Vierailija kirjoitti:
En. Olen vihervassarin pahin painajainen ja sosiaalisen oikeudenmukaisuuden este.
Sosiaalinen oikeudenmukaisuus ja intersektionaalinen vasemmiston maalittaminen, cancelointi ja jeesustelu on täysin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan on juuri siinä, etteivät moraaliposeeraajat elä niin kuin puhuvat. Siksi vihervassari vaatii somessa isoon ääneen, että Palestiinaan pitää lähettää yhteisiä varoja, mutta omia rahojaan hän ei ole lähettänyt senttiäkään, koska kukaan ei siitä tietäisi, joten hän itse ei siitä silloin hyötyisi.
Keskiverto pale-fani ei lahjoita itse rahojaan, levittää vaan itkusanomaa ympäri nettiä ja valittaa siitä mitä palveluita pitäisi lakata käyttämästä jotta olisi "hyväksyttävä ihminen".
Kuvasit juuri vihervassarin käyttäytymistä