Mies, miksi mittaa penistäsi?
Mitä väliä sillä mitalla on, kun penis on kuitenkin sen kokoinen kuin on? Auttaako mittaaminen esim. pillun saannissa tai parantaako se erektiotasi?
Kommentit (13)
Tykkään mittailla ja flexata mitoilla täällä palstalla. Sellainen 17cm hodari löytyy lahkeesta.
Mittaaminen on kivaa! Normaalisti minulla on terhakas 13cm, mutta mitatessa kulli innostuu ja mittaa tulee helposti 3-4cm lisää. Samaten ympärysmitta kasvaa myös helposti 3-4cm. Mutta tämä siis ainoastaan mittaustilanteissa.
Mittasin kerran ja sen jälkeen jätin naisten ja seksin tavoittelun isompien miesten huoleksi. Keskityin elämässä muihin asioihin.
Kerran joskus annoin rouvalle kolme vaihtoehtoa miten pitkä minulla on, meni ihan pieleen. Ei taida olla kiinnostunut koosta, vasn miltä se tuntuu?
Fiksu mies mittaa peniksensä, jotta osaa hankkia oikean kokoisia kumeja. Ei sitten tarvitse itkeä, että puristaa tms.
Kato ku panomiähillä on ainaki 25-sentttinen ja netistä saa pillereitä, joilla sellasen saa kuka vaan.
Eksä joskus mittasi, oltiin oltu monta vuotta silloin yhdessä. Kun sai selville pituuden, kertoi siitä minulle ihan tohkeissaan mutta samalla loukkaantuneena, että miksi en ole vuosien varrella kiinnittänyt asiaan enemmän huomiota. Koitin olla pokkana, että niin kun sehän on ollut saman kokoinen niin kauan kuin me olemme tunteneet eikä tämä nyt teknisesti ottaen muuttanut sitä tilannetta mihinkään minulle. Mutta hänelle selvästi!
Mittailen koska olen 14v ja puberteettini on vielä kesken. Olen epävarma siitä onko penikseni hyvä vai ei.
Naiset kysyy sitä kuitenkin, jos valomerkin jälkeen tarjoan heille kunnon kyytiä. Kysymys naisille: miksi haluatte tietää öisin kullin mitat?
Ihmettelee taksikuski.
Mittasin mieheni viivoittimella ja yllätyin. Sain mitaksi 16,5 cm häpyluusta, noin silmä määräisesti olisin ajatellut että, joku 12-13 cm. Yllätys, yllätys olikin miesten keskimittaa pidempi ja tuntuu jumalaiselta sisälläni. PS: Ihan kiva tietää mitä saa.
Koska oikea kullin mittaaja mittaa kullinsa kolmesti päivässä. Kullin Mittaajat ry:n jäsenistölle nämä loma-ajat ovat kaikkein haasteellisimpia mittausjaksoja. Monesti kotona ei voi seisottaa rauhassa, kun kaiken maailman mittausta häiritseviä sukulaisia saattaa olla samassa tilassa. Tarvitaan kuitenkin se kolme virallista mittausta, jotta tuloksen kelpaavat Excel-taulukoihin ja julkaistaviksi toisille mittaajille.
Vierailija kirjoitti:
Mittasin mieheni viivoittimella ja yllätyin. Sain mitaksi 16,5 cm häpyluusta, noin silmä määräisesti olisin ajatellut että, joku 12-13 cm. Yllätys, yllätys olikin miesten keskimittaa pidempi ja tuntuu jumalaiselta sisälläni. PS: Ihan kiva tietää mitä saa.
Alkoiko tuntua jumalaiselta sen jälkeen, kun todellinen mitta selvisi? Olitko sitä ennen valitellut bestikselle, että muuten on hyvä mies, mutta miehuuden mitta on aika pieni?
Koska se on vain luonnollista verrata asioita keskenään. Ei tästä mitään muuta iloa ole, kuin että tietää itse olevansa edes jossain asiassa poikkeuksellinen.