Keksikää mulle joku suunta elämässä. Töihin ei pääse ja opiskeluun ei ole rahaa
Yksi korkeakoulututkinto suoritettuna ja opintolainat maksamatta.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan korkeakoulututkinto sinulla on? Mitä osaat? Minkälainen ihminen olet?
Tekniikan alan. En osaa mitään hyödyllistä ja olen vähän erikoinen ihminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan korkeakoulututkinto sinulla on? Mitä osaat? Minkälainen ihminen olet?
Haaskaat panoksia trolliin.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko se suunta olla ylöspäin?
Ei tästä pitkäaikaistyöttömyydestä ainakaan alaspäin enää pääse.
Ap
Filosofi.taiteilija.tutkija. Noita voi tehdä vaikka ei olisi työpaikkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ala keksiä erilaisia keksintöjä, joihin haet patentteja ja sitten myyt ne patentit eteenpäin.
Opiskele lähihoitajaksi ja käy samalla töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Korkeasaari vai DI?
Kirjoita kirja aiheesta, joka sinua kiinnostaa.
Lähde pois. Kierrä maailmaa ja nauti.
Töihin meno alkaa olla monella nykyään vain unelma. Hallituksen sanomisista huolimatta töitä ei vaan enää ole monellekaan tulevaisuudessakaan.
Rupea tekemään jotain hyväntekeväisyyttä, luonnonsuojelua tai jotain mistä tulee hyvä mieli itselle ja josta on hyötyä muille ihmisille tai luonnolle. Ettei elämä mene ihan haaskeelle. Itse ruokin talvella lintuja, sorsia ym.
Rupea noidaksi/ parantajaksi. Saat hyvinkin höynäytettyä ihmisiä, kun vähän ennustaa ja kerrot mitä "henget" puhuu.
Yhdenkin "shamaanin" tuntimaksu oli 140€ xD ja ihan hänellä oli maksavia asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap. Mutta minulla on di- ja ktm- tutkinto. En osaa oikeaan mitään. Ihmisenä olen rauhallinen ja introvertti.