Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle joku suunta elämässä. Töihin ei pääse ja opiskeluun ei ole rahaa

Vierailija
29.12.2025 |

Yksi korkeakoulututkinto suoritettuna ja opintolainat maksamatta. 

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Filosofi.taiteilija.tutkija. Noita voi tehdä vaikka ei olisi työpaikkaakaan. 

Tämä on totta. Itsenäisenä taiteilijana tai tutkijana voi hakea apurahoja. Eri asia on sitten saako niitä. 

Vierailija
182/185 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita kirja aiheesta, joka sinua kiinnostaa. 

Ehkä helpompi olisi aloittaa kirjoittamalla lehtiin/verkkolehtiin juttuja aiheesta, josta tietää jotain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin meno alkaa olla monella nykyään vain unelma. Hallituksen sanomisista huolimatta töitä ei vaan enää ole monellekaan tulevaisuudessakaan.

Rupea tekemään jotain hyväntekeväisyyttä, luonnonsuojelua tai jotain mistä tulee hyvä mieli itselle ja josta on hyötyä muille ihmisille tai luonnolle. Ettei elämä mene ihan haaskeelle. Itse ruokin talvella lintuja, sorsia ym.

Olin itse aikoinaan työttömänä ja keksin jostakin hakea kansainväliselle vapaaehtoistyöleirille. Piti tietysti itse maksaa matkat ja sellaiset. Mutta oli ihan mahtava kokemus. 

Juju oli siinä, että työleiri liittyi mun osaamisalaan. Kun ei muuta työkokemusta alalta ollut, sain edes tuon laitettua CV:hen ja työkkäri suostui maksamaan edes sen 9 e per päivä ekstraa, koska selitin että kysehän oli tavallaan työharjoittelusta. 

Vierailija
184/185 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta yritys. On 100% varma työpaikka. Vapaat työajat, muutenkin vapaus tehdä miten haluaa. Tulojen on mahdollista kasvaa suuriksi.

Vierailija
185/185 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusta yritys. On 100% varma työpaikka. Vapaat työajat, muutenkin vapaus tehdä miten haluaa. Tulojen on mahdollista kasvaa suuriksi.

:DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan