Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa tätiytyminen tapahtui?

Vierailija
29.12.2025 |

Löysin 7 vuoden takaisia kuvia ja järkytyin. Olen muuttunut jossain ikävuosien 36 ja 40 välillä aivan rytinällä. 

Kommentit (324)

Vierailija
301/324 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on parhaimmillaan 18-vuotiaana. Irakissa 9-vuotiaana.

Vierailija
302/324 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi 51 vuotiaana. Lihoin vatsasta ja laihduttaminen tuntuu toivottomalta. Hiukset ja naama on edelleen ok. Kunnossa pysyäkseen pitäisi treenata paljon ja kovaa, mutta motivaatio puuttuu. Muutenkaan ei oikein huvita mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/324 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä jännä että ette koskaan uskalla sanoa tuota 18-vuotiaideb tyttöjen  isien kuullen 😆

Vierailija
304/324 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tätiytymisellä tarkoitetaan?

Se nyt on selvä asia jos kyseessä on veljen/siskon lapsien saaminen mutta mitä on se tätiytyminen joka ilmeisesti koskee jokaista naista jossain vaiheessa? Mitä on sen miespuolinen vastine setiytyminen ja koska se tapahtuu?

Vierailija
305/324 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27- vuotiaana.

Ei todellakaan.

Ihan pentu vielä.

Vierailija
306/324 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun sisarukset saa lapsia.

Vierailija
307/324 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tavoite on olla Täti-Cool, koska omia lapsia en halua 😎 Oikeastihan oon käytökseltäni usein tasoa 86v mummo, mutta ei oo kauaakaan kun mua ulkonäön puolesta luultiin alaikäiseksi (eikä siis ollut mikään Alko tms missä katsotaan näyttääkö alle 30-vuotiaalta). Ja töissä monen nuoremman leuka on melkein loksahtanut lattiaan kun ovat kysyneet mun ikää ja ovat luulleet että oon about saman ikäinen eli reilu 20v. Hyvä niin kauan kuin tätä kestää :D Hassuja tilanteita kun äänensävystä vaan kuulee että ihmiset puhuu välillä kuin justiinsa lukiosta päässeelle. Anyways, tätiys on cooleinta ikinä kun on ihan oma itsensä :) N33  

Vierailija
308/324 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäneljänkympin hujakoilla. Tissit alkaa roikkua, karvoja tulee ihme paikkoihin ja jos vielä tulee paha menopaussi...

Mulla meni kroppa ihan sekaisin samoiten pää, kun ei saanut nukuttua yöhikoilun takia ja päivät meni sekoraivona kaikesta. Vasta viiskymppisenä alko taas tuntua kivalta. Enää en välitä paskaakaan, mitä muut ajattelee musta, teen vasn sitä mikä tuntuu hyvältä. Jepp, life is good!

Vierailija
309/324 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

27- vuotiaana.

Ei todellakaan.

Ihan pentu vielä.

Pittää yrittää muistaa et teinilapsetkin kommentoi näihin forumeihin :D

Vierailija
310/324 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 73 vuotiaana. Jo vuosi sitten huomasin kuinka kauniit sääreni muuttuivat pölkiksi ja kroppa alkoi pyöristyä. 

Vierailija
311/324 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli vaatetus määrittelee tätiytymisen, niin huomasin viiden kympin jälkeen, etten enää halua käyttää nuorisomuotia, kuten napapaitoja. Omat vanhat minihameetkin jätän kaappiin, vaikka vaatekoko onkin yhä sama kuin nuorema. Nykyään puen tanssimaan lähtiessäni mieluiten kapeaa vyötäröä korostavia pitkiä leveähelmaisia mekkoja. 

Vierailija
312/324 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuun ja kesäkuun välillä vuonna 2023. 

Vierailija
313/324 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 ja tunnen itseni fyysisesti ihan lösähtäneeksi. Ulkonäkö on vielä ok, mutta nykyään saa nähdä vaivaa pysyäkseen hyväkuntoisena. Olen lakannut tavoittelemasta nuoruutta ja haluan lähinnä näyttää terveeltä sekä tuntea oloni sellaiseksi. 

Vierailija
314/324 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17, kun minusta tuli täti.

Vierailija
315/324 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudun  naisilla 15 vuotta ennen kaupunkilaisia, paitsi jos ovat muuttaneet Savosta Helsinkiin. 

Vierailija
316/324 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä jännä että ette koskaan uskalla sanoa tuota 18-vuotiaideb tyttöjen  isien kuullen 😆

18-vuotias on nainen. 

Vierailija
317/324 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista tätiyttä nelikymppisenä. Niin naamassa kuin pukeutumisessa kuin puheissa:

Vierailija
318/324 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18-vuotias on nainen. 

Teini edelleen.

Vierailija
319/324 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehisestä näkökulmasta vastaan tinderin kautta havainnoidusta (kun näkee suoraan naaman, vaatteet, kropan ja iän).

Se 30v on rajapyykki, minkä molemmin puolin parin kolmen vuoden haitarilla tätä alkaa tapahtua todella monella. 

Toki on yksilöllistä eroakin, jotkut naiset näyttää esim. 36-40v todella nuorekkailta jopa yli 10v ikäistään nuoremmilta. Jotkut taas siinä 27-30+ ikähaarukassa saattavat näyttää jo yli 15v vanhemmilta ei positiivisessa mielessä.

Vierailija
320/324 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehisestä näkökulmasta vastaan tinderin kautta havainnoidusta (kun näkee suoraan naaman, vaatteet, kropan ja iän).

Se 30v on rajapyykki, minkä molemmin puolin parin kolmen vuoden haitarilla tätä alkaa tapahtua todella monella. 

Toki on yksilöllistä eroakin, jotkut naiset näyttää esim. 36-40v todella nuorekkailta jopa yli 10v ikäistään nuoremmilta. Jotkut taas siinä 27-30+ ikähaarukassa saattavat näyttää jo yli 15v vanhemmilta ei positiivisessa mielessä.

10 vuotta nuoremmalta voi näyttää kuvissa. Livenä en tiedä ainuttakaan naista jonka iän voisi arvioida 10 vuotta alakanttiin.