Missä vaiheessa tätiytyminen tapahtui?
Löysin 7 vuoden takaisia kuvia ja järkytyin. Olen muuttunut jossain ikävuosien 36 ja 40 välillä aivan rytinällä.
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Tätiytyminen alkaa 4-kymppisenä.
Joillakin toki jo sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis posket alkavat roikkumaan.
Huomasin noin nelikymppisenä. Laihdutin painoindeksin yläpäästä sen alaosaan, aloin käymään salilla neljä kertaa viikossa, hoidin ihoa, uusin vaatekaapin ja otin kasvojen ja kaulan kohotuksen. Nyt menen taas kolmevitosesta.
Sanoisin, että kohdallani alamäki alkoi nelivitosena. Nyt viisikymppisenä oon ihan täti, ellen peräti mummo. Olemus on hidas ja kankea, perse katosi, mutta ylävartalo on outo, iso kuutio, emännänkyhmy tuli. Naama on ihmeellinen veltto harmaansävyinen taikina ja harmaat hiukset ohenevat. Mut näillä mennään.
Onneksi näin 37v miehenä on ikää sen verran että ei mitään vikaa täteissä ole. Oikein suloiset rypyt oli viime naisella silmissä silmälasien takana kun häneen ihastuin.
Kyllä se iho ja hiukset alkoi nelikymppisenä muuttua, makkaraa kertyä vyötärölle. Kuvista ei enää tunnistanut itseään ja tyköistuvat vaatteet saivat jäädä.
Ja sit myös muista ikäisistään näkee nyt, että eivät ole vielä hyväksyneet ikäänsä. Linkkarissa joku keski-ikäinen tantta poseerasi jumppavaatteissa jalat harallaan, tissivako paistaen ja naamalla duckface, ja ilmoitti olevansa menossa finanssialan konferenssiin. Nauroin niin kovaa että pisu lirahti! Oli kuin aikamatka 2000-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se iho ja hiukset alkoi nelikymppisenä muuttua, makkaraa kertyä vyötärölle. Kuvista ei enää tunnistanut itseään ja tyköistuvat vaatteet saivat jäädä.
Ja sit myös muista ikäisistään näkee nyt, että eivät ole vielä hyväksyneet ikäänsä. Linkkarissa joku keski-ikäinen tantta poseerasi jumppavaatteissa jalat harallaan, tissivako paistaen ja naamalla duckface, ja ilmoitti olevansa menossa finanssialan konferenssiin. Nauroin niin kovaa että pisu lirahti! Oli kuin aikamatka 2000-luvulle.
Kivasti naurahduksen sain tälle iltaa ilta kävelyn päätteeksi. :D
Viimeistään nelikymppisenä. Aina löytyy naisia jotka eivät pysty tätä itselleen myöntämään ja uskottelevat itselleen ja muille olevansa aivan samannäköisiä kuin kaksikymppiset, vaikka ikä näkyy kilometrien päähän. Vanheta voi myös arvokkaasti ja se myös yleensä kannattaa.
Moni tätiytyy jo 25-39v välillä.
Useimmat tätiytyvät 30-35v tienoilla.
Pienilukuinen joukko hyvillä geeneillä ja treenimotivaatiolla siunattuja sinnittelee vielä 35-40v.
Sen jälkeen ei-tätiytyneitä on se 1% eliittijoukko.
Vierailija kirjoitti:
Moni tätiytyy jo 25-39v välillä.
Useimmat tätiytyvät 30-35v tienoilla.
Pienilukuinen joukko hyvillä geeneillä ja treenimotivaatiolla siunattuja sinnittelee vielä 35-40v.
Sen jälkeen ei-tätiytyneitä on se 1% eliittijoukko.
* Moni tätiytyy jo 25-30v välillä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että kohdallani alamäki alkoi nelivitosena. Nyt viisikymppisenä oon ihan täti, ellen peräti mummo. Olemus on hidas ja kankea, perse katosi, mutta ylävartalo on outo, iso kuutio, emännänkyhmy tuli. Naama on ihmeellinen veltto harmaansävyinen taikina ja harmaat hiukset ohenevat. Mut näillä mennään.
"perse katosi, mutta ylävartalo on outo, iso kuutio"
Miehen näkökulmasta tämä on se olennaisin tätiytymisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, sitä tapahtuu miehillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Olen 66 enkä ole vielä alkanut tätiytyä.
Kätevää toki tuokin ettei omista peiliä.
Ei sitä itsestä aina huomaa vaikka peili olisikin.
Itselle tulee joskus yllärinä kauhunhetkiä, jos on muun kuin kotipeilin äärellä. Valaistuskin vaikuttaa, eli saattaa näyttää 20v kamalammalta vieraasta peilistä.
Minulla alkoi posket ja yläluomet vähän lerpottaa 51-vuotiaana. Ryppyjä ei ole edelleenkään, mutta edelliset paljastaa iän.
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään nelikymppisenä. Aina löytyy naisia jotka eivät pysty tätä itselleen myöntämään ja uskottelevat itselleen ja muille olevansa aivan samannäköisiä kuin kaksikymppiset, vaikka ikä näkyy kilometrien päähän. Vanheta voi myös arvokkaasti ja se myös yleensä kannattaa.
Nelikymppisissä on hajontaa aivan tolkuttoman paljon, miksi se on niin vaikea myöntää? Geeneissä valtavat erot.
Mutta ei kai kukaan sentäs kaksikymppiseksi itseään luule, sehän se ei olisi noloa, luulla olevansa tyttönen muutoin kuin sisimmässään.
väitän että sinäkin luulet mua 5- 8v nuoremmaksi, täti olen toki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis posket alkavat roikkumaan.
Ei kaikilla ala vielä nelikymppisenä. Itsellä vasta 50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehelle kävi justiinsa näin!
Korkokengät jäivät arjesta pois kaksikymppisenä. Korot madaltuivat täysin flättiin kun lapset oli tehty ja kengännumero kasvanut jalkaholvien lässähdettyä numeron per lapsi. Mukavat puristamattomat vaatteet löytyivät nuorena äitinä. Meikkaaminen jäi juhlatilaisuuksiin alta nelikymppisenä ja tyystin 55 v jälkeen samaan aikaan kun painovoima rumpsahdutti naamaa ja poimutti silmäluomet.
Sisältä olen se sama nuori kuin kasarilla aikoinaan.
Olen 50v ja edelleen naapurintyttömäinen.