Tuttava näytti rakennuspiirustuksensa. Makuuhuoneessa olevassa vessassa ei ole ovea
En kehdannut ääneen ihmetellä kuinka kukaan käy paskalla makuuhuoneen vessassa josta haju leijailee sänkyyn.
Makuuhuoneen yhteyteen rakennetuista vessoista passkanhaju kantautuu sänkyyn vaikka olisi ovi.
Kommentit (38)
En ymmärrä näitä avoimia huoneita. Keittiö olohuoneessa - kylppäri makuuhuoneessa. Ei kiitos.
Hyh hyh! Onpa romanttista kuherrella siellä lämpimän paskan lemussa 🤮
Huono ratkaisu. Tuossa ilmeisesti mennään visuaalisuus edellä.
Avoin keittiö ja olkkari on hyvä, mutta ällöä kun usein hotellihuoneissakin on se kylppärin seinä lasia - ei kovin romanttista jos sellaisella reissulla on.
Aika turha vessa kyllä jos sinne ei ole ovea.
Ehkä paskantaminen on kielletty siellä ja se on tehtyvitun jakyrvän huljuttelua ja kusemista varten. Ovi vois olla kiva toki. Ehkä ne huljuttelut tehdään kaikkien nähden sitten :)
Ovi on helppo lisätä myöhemmin: alle 1000 euron ja parin tunnin operaatio.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pariskunnathan kuulemma ei sulje vessan ovea, käyvät yhdessä aamutoimet - toinen paskoo, toinen pesee hampaita. Nää on kai niitä "meillä on kaikki yhteistä, ei ole salaisuuksia, täys symbioosi".
Näit varmaan pelkän pohjapiirustuksen. Olisiko siitä jätetty itse ovet pois, jotta vasta rakennusvaiheessa päätetään minkälainen ovi ja mihinkä suuntaan aukeava? Luulenpa, että itse rakennuspiirustuksista sinä ymmärrät yhtä paljon kuin sika hajuvesistä.
Ei pelkästään se ykkösellä tai kakkosella käynti. Mitäs jos toinen haluaa nukkua pidempään kun toinen lähtee aikasin töihin ja vessassa hurisee parranajokoneet,kihartimet sähköhammasharjat ja hiustenkuivaimet yms. Yritä siinä nukkua. Ja tosissaan lompsis kuuluu kun käy kakkosella.
Asuin yksiössä jossa keittiö ja olohuone oli samaa huonetta. En voinut tehdä ruokaa koska joka vtun ruokailun jälkeen olisi pitänyt tiskata tai koko kämppä näytti epäsiistiltä jos oli tiskaamattomia astioita "keittiössä".
Amerikasta tuo "open consept" hörhöily on lähtöisin. Ja suomijuntit muutaman vuoden perässä.
Vierailija kirjoitti:
Näit varmaan pelkän pohjapiirustuksen. Olisiko siitä jätetty itse ovet pois, jotta vasta rakennusvaiheessa päätetään minkälainen ovi ja mihinkä suuntaan aukeava? Luulenpa, että itse rakennuspiirustuksista sinä ymmärrät yhtä paljon kuin sika hajuvesistä.
Niin tai siihen oli suunniteltu liukuovi, jota ei piirretä samalla lailla kuin normaalia ovea.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin wc-istuinta vielä oleellisempana.
Vierailija kirjoitti:
Huono ratkaisu. Tuossa ilmeisesti mennään visuaalisuus edellä.
Liikaa visuaalisuutta jos sängyllä loikoilleessa pitää katsella jonkun karvaista persettä ja pöntöllä ähkimistä.
Ehdottomasti laittaisin oven ja voisithan ystävälliseti kysyä, ovatko miettineet loppuun asti oven poisjättämistä. Kyseessä kun ei ole pelkkä hajuasia vaan myös esteettisyys.
Ihan kauheaa