+55 vuotiaan miehen erektio
Kirjoitan nyt aiheesta, josta mulla ei ole aiempaa kokemusta. Kaipaan asiallisia ja empaattisia vastauksia, jotka voisivat auttaa tilanteen ratkaisussa.
Minä 45-vuotias N
Hän 58-vuotias M
Olemme aloittaaneet seurustelun ja kemia on uskomaton seksissä ja seksin ulkopuolella.
Ongelmaksi on nyt noussut se, että miehen erektio ei kestä. Tai tarkemmin ottaen se, että yhdynnän pitäisi tapahtua tietyllä hetkellä tai sitten lerpahtaa.
Asiasta on puhuttu ja mies on avoin lääkityksellle. On kyse iästä, ehkä henkilöstä itsestäänkin ja nyt viimeksi kun asiasta puhuttiin, hän kertoi taustalla olevan monivuotisen avioliiton, jossa vaimo oli ollut aika passiivinen ja seksi ja yhdyntä oli pikainen toimitus. Ei ole kuulemma tottunut siihen, että seksi voi olla monivaiheista, pitkäkestoista ja siihen, että nainen on aloitteellinen ja innostunut seksiin.
Emme ole vielä kovin pitkään olleet yhdessä eli voiko tilanne parantua myös niin, että mies oikeasti huomaa, että haluan häntä ja täten pystyy kalibroimaan omaa seisokkiaan kestävämmäksi. Vai onko lääkitys ainoa ratkaisu? Eikä sekään huono juttu ole, jos sillä saadaan homma toimimaan ja minä miestä sisääni :)
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Heti lääkkeet mukaan. Antaa tarvittavaa itseluottamusta. Kun onnistuu muutaman kerran kunnolla voi lääkitystä vähentää. Ikää kuitenkin sen verran, että ei kannata enää odotella! Moni nuorempi on pilannut elämänsä, kun jää odottelemaan ihmettä!
Sildenal resepti hakuun.
Ei sitä täällä kukaan voi tietää johtuuko fyysisistä syistä vai vaikka jännityksestä. Mutta ihan normaalia että iän myötä nimenomaan lerpahtaa jos esileikit kestää pitkään eikä ole ärsytystä tarpeeksi. Etkö voi vaan h-hetkellä sitten käsin tai suulla saatella vehjettä takaisin juhlakuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä täällä kukaan voi tietää johtuuko fyysisistä syistä vai vaikka jännityksestä. Mutta ihan normaalia että iän myötä nimenomaan lerpahtaa jos esileikit kestää pitkään eikä ole ärsytystä tarpeeksi. Etkö voi vaan h-hetkellä sitten käsin tai suulla saatella vehjettä takaisin juhlakuntoon?
Mutta kun se nappi auttaa fyysiseen ja henkiseen vaivaan yhtä hyvin! Ja kun luottamus palaa lääkettä voi koittaa vähentää! Tyhmää jättää touhu kesken, kun apua on niin helposti saatavilla! Molempien elämänlaatu paranee reilusti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se nappi auttaa fyysiseen ja henkiseen vaivaan yhtä hyvin! Ja kun luottamus palaa lääkettä voi koittaa vähentää! Tyhmää jättää touhu kesken, kun apua on niin helposti saatavilla! Molempien elämänlaatu paranee reilusti!
En malta olla kysymättä, että vaikuttaako nuo napit myös peniksen kovuuteen? Kova penis pillussa tuntuu todella hyvältä; puolikova ei tunnu yhtä nautinnolliselta.
Minun kokemukseni mukaan lerpahdus ei liity ikään. Itselläni on seisonut hyvin ja myös huonosti koko ikäni. Myös nuorena. Riippuu aina tilanteesta.
Sen sijaan iän myötä ennenaikainen siemensyöksy on kokonaan kadonnut eli sitä ongelmaa ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En malta olla kysymättä, että vaikuttaako nuo napit myös peniksen kovuuteen? Kova penis pillussa tuntuu todella hyvältä; puolikova ei tunnu yhtä nautinnolliselta.
Vaikuttaa kovuuteen ja myös paksuuteen kun nyt veri virtaa paremmin sinne minne pitää
Vanhemmilla miehillä seisokki loppuu usein "kesken" Me on hoidettu asia niin, että seksi tavallaan jatkuu ja jatkuu. Eli voidaan välillä tehdä muuta. Minä ehkä ehdin saada tai jään kiimaisena odottamaan jatkoa. Vanhemmilla miehillä ei yleensä lennä ihan helposti. Lopulta miehen laukeaminen on tajunnanräjäyttävää ja itse olen siihen mennessä niin tyydyttynyt, etten hetkeen kaipaa lisää.....mutta päivän parin päästä toki. Parasta seksiä ikinä. Mies siis yli 60 minä vähän nuorempi.
lerpahdus liittyy nimenomaan ikään. Omalla miehelläni on aapeen miehen ongelma, eikä hänellä edes ole taustalla passiivista pihtarivaimoa jonka kanssa seksi olisi ollut pikainen tomitus. Päinvastoin. mutta enää siihen seisokkiin ei vain voi luottaa, se on käytettävä silloin kun se on.
Sildenafiili voisi ehkä auttaa, mutta sitä vartenhan pitäisi ennä lääkäriin. Ja me ollaan sitäpaitsi köyhiä, eikä ole varaa yksityiseen, joten se on vaan tyydyttävä siihen, mitä elämä antaa.
Huh. Onneksi ei oo enään noita huolia kun ei oo naista mihin itseään tyydyttäisi eikä sen puoleen enään ota eteenkään.
Meillä on sildenafilin lisäksi auttanut ihan mahdottoman hyvin ns penisrengas. Se on sellainen silikoninen nippusiteen tyyppinen ratkaisu. On niitä ihan pelkkiä silikonirenkaitakin. No joka tapauksessa, kun seisokki on hyvä, niin siinä vaiheessa laitetaan kiristys peniksen juureen. Sillä saa pysymään ihan järjettömän ison ja kivikovan seisokin. On hintaansa nähden huipputuote. Olen itse siis nainen ja mieheni on jo yli 60.
Vierailija kirjoitti:
lerpahdus liittyy nimenomaan ikään. Omalla miehelläni on aapeen miehen ongelma, eikä hänellä edes ole taustalla passiivista pihtarivaimoa jonka kanssa seksi olisi ollut pikainen tomitus. Päinvastoin. mutta enää siihen seisokkiin ei vain voi luottaa, se on käytettävä silloin kun se on.
Sildenafiili voisi ehkä auttaa, mutta sitä vartenhan pitäisi ennä lääkäriin. Ja me ollaan sitäpaitsi köyhiä, eikä ole varaa yksityiseen, joten se on vaan tyydyttävä siihen, mitä elämä antaa.
Pyytää napin samalla, kun käy kurkkua näyttämässä. Taladafil parempi, minulle ainakin, eikä maksa juuri mitään.
Nyt pitää näin 59 v miehenä ihmetellä tätä ikätoverieni seisokkiongelmaa. Minulla on seisonut aina kovana ja seisoo edelleen. Vaimon kanssa pannaan lähes joka päivä. Joskus pannaan useampi kerta samalla sessiolla. Uskoisin että elämäntavat vaikuttavat tässä iässä todella paljon siihen seisooko vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin että elämäntavat vaikuttavat tässä iässä todella paljon siihen seisooko vai ei.
Sori mut huonoillakin toimii. M63 v.
Ja tässä mies syyttää ex vaimoaan😂😂. Ainakin melkein. Huoh.
Heti lantiopohjaterapiaan, kireä eturauhasen alue. Fysioterapeutti tekee peräaukon kautta. Eka mittaa kireyden elektrodilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti lääkkeet mukaan. Antaa tarvittavaa itseluottamusta. Kun onnistuu muutaman kerran kunnolla voi lääkitystä vähentää. Ikää kuitenkin sen verran, että ei kannata enää odotella! Moni nuorempi on pilannut elämänsä, kun jää odottelemaan ihmettä!
Sildenal resepti hakuun.
Eiku se toinen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää näin 59 v miehenä ihmetellä tätä ikätoverieni seisokkiongelmaa. Minulla on seisonut aina kovana ja seisoo edelleen. Vaimon kanssa pannaan lähes joka päivä. Joskus pannaan useampi kerta samalla sessiolla. Uskoisin että elämäntavat vaikuttavat tässä iässä todella paljon siihen seisooko vai ei.
Varmasti elintavat vaikuttavat, mutta eivät aina. Mun mies on aina ollut hoikka, ei ikinä tupakoinut, alkoa menee harvoin, olut pari silloin tällöin. Ikäisekseen tosi nuoren oloinen ja näköinen, käy salilla useamman kerran viikossa ja lenkkeilee. Hänen suvussaan on rankkaa verenpainetautia, joten myös miehelläni on. Hänelle on aloitettu verenpainelääkitys jo reilusti alta viisikymppisenä ja nyt menee kolmea eri verenpainelääkettä joilla arvot pysyy suht koht ok. Valitettavasti joko verenpainetauti ja/tai siihen määrätyt lääkkeet aiheuttavat sen, että valtimot ovat sidekudokseltaan jäykät. Valtimoahtaumatautia ei ole, suonet eivät vain supistu kovin helposti. Valitettavasti verenpainelääkitystä ei voi missään nimessä lopettaa. Joten Sildenafil ja penisrengas ovat tuoneet avun.