Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi ihmiset eivät löydä elämänkumppania

Vierailija
28.12.2025 |

Nykyään monet ovat vuosikausia sinkkuina ja eivät yrityksestään huolimatta löydä elämänkumppania. Syy tähän on naisten puolella oleva epärealistinen käsitys omasta tasostaan. 

Miksi heillä on epärealistinen käsitys tasostaan? Jos esim. 9 ja 10-tason miehet ottavat yhteyttä 8 ja 7 -tason naisiin jne, niin he vain hakevat seksiä. Tätä eivät naiset täysin tajua, vaan se sekoittaa heidän päänsä ja hekin luulevat olevansa samalla tasolla. Täysin väärä käsitys. Ylemmän tason mies ei todellakaan aio ryhtyä kunnon seurustelusuhteeseen, vaan hakee pelkästään hetken hupia. Tämä tekee sen, että 8 ja 7 -tason mies ei kelpaa 8 ja 7-tason naiselle. 

Loppupeleissä saat kuitenkin vain itsesi tasoisen kumppanin. Yksinkertaista. 

Kommentit (251)

Vierailija
201/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulee itsestään liikoja.

Vierailija
202/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun miehet!!! Ongelma on vain mieheissä kun me olemme kaikella tapaa täydellisiä!!! Kaikki on miesten vikaa ja pelkästään miesten vikaa!!!

Ap lienee mies. Hän aiheuttaa itse ongelmansa. Kyllä. Ihminen itse mokaa elämänsä, ihminen itse voi virheensä korjata. Näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...naisten puolella oleva käsitys..."

Sinä enintään vitosen äidinkielestä saanut vätys et osaa kirjoittaa yhtään järkevää ja virheetöntä lausetta. Mene opettelemaan kielioppia, oikeinkirjoitusta ja sanastoa äläkä mieti naisia yhtään.

Olet edelleen peruskoulun neljäsluokkalainen ja naisten miettiminen on täysin turhaa. Naiset nimittäin hurmataan älyllä, ei tolloudella. 

Vierailija
204/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tavallaan en luule liikoja. Olen se mikä olen, mutta haaveillut jostakin mihin tasoni ei riitä. Mutta on totta että moni nainen luulee liikoja. 

Vierailija
205/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä nollatollomies saa nolla naista. Yksinkertaista.

Huom, eivät täällä naiset vingu yksinäisyyttään vaan te miehistä surkeimmat.

Vierailija
206/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itseasiassa väittää, että naiset on hyödykkeitä, jotka on monta vuotta käyttämättöminä varastossa omaa tyhmyyttään. 

Miten helvetin tyhmä pitäisi naisen olla että ajattelisi noin ja ihastuisi ap:n arvoihin, joissa nainen tosiaan on käyttöesine odottamassa ap:n visvaisen kyrvän tunkemista?

Ap:lla ei käy hetkeäkään mielessä, että moni haluaa olla yksin ja rauhassa, koska ap:n kaltaiset miehet ovat pelkkä riesa koko ihmiskunnalle saati yksittäiselle naiselle.

Vierailija
207/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap itseasiassa väittää, että naiset on hyödykkeitä, jotka on monta vuotta käyttämättöminä varastossa omaa tyhmyyttään. 

Miten helvetin tyhmä pitäisi naisen olla että ajattelisi noin ja ihastuisi ap:n arvoihin, joissa nainen tosiaan on käyttöesine odottamassa ap:n visvaisen kyrvän tunkemista?

Ap:lla ei käy hetkeäkään mielessä, että moni haluaa olla yksin ja rauhassa, koska ap:n kaltaiset miehet ovat pelkkä riesa koko ihmiskunnalle saati yksittäiselle naiselle.

Naiset ovat tyytymättömiä miehiin, mutta mitenkäs muilla elämänaloilla?

Naiset ovat yleisesti tyytymättämämpiä työpaikkoihin kuin miehet ja he kokevat tilanteen johtuvan työpaikasta, ei omasta toiminnastaan. Kuitenkin naiset työskentelevät mieluummin miehen alaisuudessa, miehille pomon sukupuolelle ei ole väliä.

Naisten väliset avioliitot ovat lyhytikäisimpiä verrattuna hetero tai miesten välisiin.

Vierailija
208/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen reilusti ylipainoinen (vielä) nainen enkä mä voi mitään sille, että en syty reilusti ylipainoisista miehistä. Myös miehen kasvot, olemus yms. pitää viehättää mua. Ei mulla ole mitään velvollisuutta pakottaa itseäni olemaan sellaisten kanssa jotka ei mua sytytä millään tavalla. Olen mielummin yksin kuin kenen tahansa kanssa.

Mä olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa ja kumpikin näistä miehistä oli normaalipainoisia. Jotenkin kummallinen ajattelutapa, että yksikään ylipainoinen nainen ei voi saada normaalipainoista miestä. Ja ei, kyse ei ole mistään läskifetisteistä, feedereistä tms. Miehet ovat nähneet mut ihmisenä eikä ole märisseet mun kiloista.

En silti oleta, että jokainen normaalipainoinen mies kiinnostuisi musta. Ei yksikään ihminen maailmassa ole sellainen, että hänestä kaikki kiinnostuisivat. Eikä tarvitsekaan kiinnostua. 

Tietysti pullukka voi saada normaalipainoisen kumppanin. 
Itsekään en syty pulleista miehistä tai miehistä joilla on mahaa, jenkkistä, pömppistä.. Ei vaan sytytä, vaikka olisi miten ihana tyyppi ja hoikkana komea. 
Mutta en minä itsekään halua olla pullukka, ja siksi harrastinkin nyt viime viikolla eli jouluviikollakin yhteensä reilu 7h liikuntaa ja viittä eri lajia. Söin myös kohtuudella, vaikka toki meni varmaan plussakaloreille suklaiden vuoksi. Mutta liikunta kompensoi sen verran, ettei puntarilla tai mahassa näy. 

Huom: jos nukkuu noin 8h yössä ja harrastaa viikon aikana reilu 7h liikuntaa, jää silti 104-105 tuntia aikaa kaikkeen muuhun. 
Tällainen ei siis ole mitään himohommaa enkä näytäkään miltään himoliikkujalta, vaan perus hoikka/normaalivartaloinen. 

Vierailija
209/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua parisuhdetta. 

Eikä halua ap:kään, koska hän on liian suuri pelkuri ottaakseen vastuuta edes itsestään. Hän haluaa vain marista, koska vauvana on kiva olla ja kiukuttelulla saa lyhyitä dopamiiniryöpsähdyksiä.

Ei hänestä tosipaikassa edes olisi niihin miesten hommiin, joista hän haaveilee.

Vierailija
210/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat yleisesti tyytymättämämpiä työpaikkoihin kuin miehet ja he kokevat tilanteen johtuvan työpaikasta, ei omasta toiminnastaan. Kuitenkin naiset työskentelevät mieluummin miehen alaisuudessa, miehille pomon sukupuolelle ei ole väliä.

Naisten väliset av

Lähteetöntä paskaa.

Vierailija
211/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavien telaketju lepakoiden kokoontumis foorumi. Vali vali vali

Vierailija
212/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pelkkä k y r p ä.

Vierailija
213/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä väitetään, että naisen on pakko elää parisuhteessa?

On hyvä ja esittää sen lainkohdan. Satukirjoja ei lasketa, koska ne on miesten kirjoittamia ja kokoamia omista tarpeistaan käsin.

Vierailija
214/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavien telaketju lepakoiden kokoontumis foorumi. Vali vali vali

Pakkohan se on lihava lepso olla jos ei ap:n kaltaista incel-helmeä halua :DDDDD

Kuule, en mä halua suakaan. Eikä se, ettei nainen halua maailman kaikkia paskahousumiehiä, tee hänestä lesboa.

Vierailija
215/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Loppupeleissä saat kuitenkin  vain tasoisesi kumppanin."

Ja jos et vinkumalla ja etsimällä saa mitään, sun tasosi on se.

On paljon ihmisiä, jotka eivät halua parisuhdetta. Jotka ovat mieluummin yksin eivätkä "tyydy" johonkin paskaan.

Miten monta kertaa se pitää sanoa, ap, ennenkuin se uppoaa kivikalloosi?

Vierailija
216/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten väliset av

Ei kaikki naiset ole tyytymättömiä miehiin. Kannattaa muistaa, että näissäkin keskusteluissa vierailee meitä, jotka emme koskaan valita miehistä palstalla tai missään. Ei minulla ainakaan ole minkäänlaista syytä valittaa miehistä tai olla tyytymätön miehiin, eikä kuulu tapoihini. 
Ja vaikka viittaatkin tutkimuksiin eli keskimääräisyyksiin, niin pakko lisätä, että minä yksilönä olen viihtynyt yhtälailla naispomojen alaisuudessa kuin miespomojenkin :D Paras pomoni on ollut kuuskymppinen nainen. Hänen kanssaan pääsin kehittymään ja kasvamaan, ja hän kunnioitti itsenäisyyttäni ensimmäisestä päivästä lähtien. Maksoi aina myös hyvin ekstraa kaikesta ekstrasta mitä pyysi/vaati. 

T: ikisinkku sivusta (eli en ole koskaan seurustellut)

Vierailija
217/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole ap, joka luulee liikoja itsestään. Jakuttaa ja vollottaa, että hänen on ihan pakko saada joku, onhan hän laatumies :DDD

Vierailija
218/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miehiä moiti enkä vihaa. Käynpä vain nauramassa vähäjärkisille, jotka inttävät tasoteoriaa vuodesta toiseen ja kuvittelevat, että instamissi tulee lihaksi kun aikansa näppistä runkkaa.

Vaikuttaa psykoottiselta käytökseltä ja ajattelulta, jossa minä nähdään jumalan kaltaisena, joka pystyy luomaan sen naisen tyhjästä hakkaamalla näppistä riittävästi.

Vierailija
219/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä miehiä moiti enkä vihaa. Käynpä vain nauramassa vähäjärkisille, jotka inttävät tasoteoriaa vuodesta toiseen ja kuvittelevat, että instamissi tulee lihaksi kun aikansa näppistä runkkaa.

Vaikuttaa psykoottiselta käytökseltä ja ajattelulta, jossa minä nähdään jumalan kaltaisena, joka pystyy luomaan sen naisen tyhjästä hakkaamalla näppistä riittävästi.

Mulla ei mene edes tuon vertaa tunteisiin, kun ei mene yhtään. Aivan nobodyjahan täällä toisillemme ollaan. 

Vierailija
220/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ap, onko sulla bipolaarihäiriön maniavaihe menossa?  Mites ne Litot, oletko muistanut ottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä