Mikä harrastus on justiinsa sinun henkireikäsi? Mistä saat valoa ja iloa elämään?
Otsakkeessa kysymys. Mikä on just SUN juttusi? Olisi kiva kuulla siitä :)
Kommentit (266)
Kuntonyrkkeily ja metsässä kävely.
Kamppailulajit, erityisemmin Muay Thai Boran
Mullakin on lenkkeily luonnossa ihan ykkönen.
Sitten myös viikottainen tanssitunti, josta en aio luopua, oli miten rahallisesti tiukka tilanne tahansa..niin paljon mittaamatonta iloa ja sielun kehitystä ne tunnit tuovat elämääni.
Ja kolmanneksi seksi.
Kaksi ilmaista upeaa unelmakivaa, yksi muutama kymppi kuukaudessa maksava. Kaikki vievät omiin maailmoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjeenvaihto ulkomaalaisten kanssa. Mikään ei voita oikeaa kirjettä postilaatikossa. Jo 52 v kirjeenvaihtoa takana ja tällä hetkellä kavereita 10 eri maassa. Eka vieläkin matkassa mukana 52 vuoden takaa.
Mistähän tällaisia kirjekavereita tänä päivänä löytäisi? Oli ihanan inspiroiva viesti ja kuulostaa tosi avartavalta harrastukselta joka antaa paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjeenvaihto ulkomaalaisten kanssa. Mikään ei voita oikeaa kirjettä postilaatikossa. Jo 52 v kirjeenvaihtoa takana ja tällä hetkellä kavereita 10 eri maassa. Eka vieläkin matkassa mukana 52 vuoden takaa.
Mistähän tällaisia kirjekavereita tänä päivänä löytäisi? Oli ihanan inspiroiva viesti ja kuulostaa tosi avartavalta harrastukselta joka antaa paljon!
Suosittelen :
globalpenfriends.com
Leipominen,ulkoilu varsinkin pakkasella ja myrskyllä.
Talviuinti (kohta kun meri vihdoin jäätyy pääsee taas ihan perinteiseen avantoon!) ja kreikan tunnit.
Surullista ehkä sanoa, mutta tämä palstailu on mun henkireikä tällä hetkellä. Suruineen ja iloineen. Olen pitkämielinen trollin kesyttäjä, haistan heidät kaukaa ja joskus ruokin heitä. Pääosin kuitenkin haluaisin osallistua tämmöisiin fiksuihin keskustelun avauksiin, jossa ei väiteltäis, haukkuttais tai jankkattaisi.
Tykkään tehdä erilaisia käsitöitä, etenkin doodlata ja scrapbookingia.. Tällä hetkellä doodlaus on se juttu, johon mulla on varaa. Sitä on tullut tehtyä ihan tarpeeksi, että kyllästyttää. Scrapbooking vaatii kaikenlaista sälää ja jatkuvaa ostamista, että saa hienoja ja näyttäviä asioita tehtyä. Varastot olen tyhjentänyt tämän vuoden aikana... Nyt vaan pitäisi taas tilailla uusia tuotteita ja se tekee 50-200 euroa per kuukausi. Nyt on työttömän himmattava.
Sille kohtaa olen suunnitellut hissukseen kävelyä, tassuttelua raikkaassa pakkassäässä . Heti ensi viikolla.
Reissaaminen ja puolet vuodesta ulkomailla asuminen. Ihan parasta. Valoa ja aurinkoa tänäänkin, aamulla oli kuura maassa etelä-Euroopassa.
Hyvä ruoka aina, olin sitten yksin, perheen tai ystävien kanssa.
Puutarhat pitää minut hyvässä kunnossa ja niiden kauneus häikäisee
Ryhmäjumpat, uinti järvessä ympäri vuoden
Liityn tuohon yllättävän lukuisaan joukkoon, joka on vastannut kirjeenvaihdon!
Harrastuksiin kuluu käsityöt samalla kun katson kivoja elokuvia
JOOGA!
Koira ulkoilu etätyö. Hyvät sarjat.
En ymmärrä miks tuota kaljaa alapeukutettiin. Onhan se tosi hyvää ja voi juoda alkoholittomana Tai ykköstä.
Ennen lukeminen oli mun juttu mut sitä teen yhä harvemmin. Tv ja netti sekä kalliit kirjat, kirjasto pitkä jono.