Mikä harrastus on justiinsa sinun henkireikäsi? Mistä saat valoa ja iloa elämään?
Otsakkeessa kysymys. Mikä on just SUN juttusi? Olisi kiva kuulla siitä :)
Kommentit (266)
Kävelylenkit, kuntosali, neulominen, vapaehtoistyö srk:ssa, kesällä jigitys
Lukeminen, pystyn uppoutumaan hyvään kirjaan niin että muu maailma katoaa ympäriltä ja näen kirjan tapahtumat mielessäni kuin katsoisin elokuvaa. Täydellinen tapa paeta arkea.
Vierailija kirjoitti:
Kielten opiskelu online-kursseilla harrastuksena, tähtäämättä mihinkään.
Yksin opiskellessa se on yksinkertaisesti tylsää eikä saa edistyttyä, kun kukaan ei ole ns. määräämässä tahtia. Yksin opiskellessa opiskelu vain jää.
Kielikursseilla saa myös samanhenkistä seuraa muista.
Onko sulla kursseja mitä suosittelisit? Olis kiva löytää joku intensiivinen nettikurssi joka etenisi vähän nopeemmin kuin kansalaisopiston kurssit. Aikuislukion tarjonta ei oikeen nappaa :(
KOKAIINI ON PARASTA RUOKAA
-SANNULI
Ei mikään yksittäinen. Lisäksi minulla on muodostunut talvikautena ja kesäisin tehtävät eri jutut joista jokainen on osa hyvinvointiani ja se mistä saan mielenvirkinettä.
Olisi surullista jos olisi vana yksi elämäniloa tuova juttu.
Uinti, nainti, puinti, tikanheitto ja pontikankeitto!
Jumppa, kävely, yleensä liikunta. Tätä ei saa alaikäisten kuullen sanoa ääneen, mutta näin saan syödä vähän enemmän herkkuja lihomatta, hehheh.
Korkea sykkeinen treeni 3-5 kertaa viikossa.
Joskus lipsahtaa 6 kertaa/vko.
Pahojen henkireikien tukkiminen manaamalla.
Futis alasarjatasolla. Kun kirmaa pallon perässä muiden +-40-vuotiaiden naisten kanssa ja haastaa itseään niitä kaksikymppisiä vastaan, tuntee olevansa elossa.
Minun henkireikääni liittyy petomaaniset taideperformanssit
Ranskan- ja saksan- sekä venäjänkielisten kirjojen lukeminen.
Vierailija kirjoitti:
ei uskalla sanoa kun pahuuden saastuttamat oikestolaiset ottaa senkin pois.
Rasistivihanlietsoja. Ootko ajatellut hoitoonmenoa vihervassukkasaasta.
Musiikki ja Elokuvat - mutta musiikki ensimmäisenä.
Seuraavana varmaan musiikki 😀
Vierailija kirjoitti:
Kissani. Niiden kanssa leikkiessä ja niitä ulkoiluttaessa unohtuvat muuta asia ja tuntuu vain hyvältä.
Mua nauratti, kun katsoin tuota poliisitv-ohjelmaa. Jossain oli tulipalo ja ihmisten piti evakuoitua ulos kai koko talosta. Mies otti kissan kainaloonsa ja jätti eukkonsa selviämään yksin. (selvisi se eukkokin).
Gloryhole ja dogging.