Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuli tinderissä vastaan 36v mies, joka haluaa lapsia ehkä "sitten joskus".

Vierailija
28.12.2025 |

Etsii naista ikähaarukassa 25-35v. Ovatko nykymiehet oikeasti näin pihalla biologiasta? Tuntuu, että jokainen haluaisi elää sitä nuoruutta 40 vuotiaaksi ja ehkä sitten miettiä perheasioita. Monelle se vaan on silloin jo myöhäistä. 

Ei ihme, että syntyvyys on mitä on. 

Kommentit (186)

Vierailija
161/186 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas luultavasti on tullut nainen joka ymmärtää asian väärin. Tinderissä se lapsivaihtoehto on tosi hankala kun on ne "ei halua lapsia, minulla on jo lapsia ja haluan lisää lapsia, haluan ehkä lapsia jne". Kun esim minä olen 40v mies ja minulla on jo kolme lasta. Voisin silti hyvin laittaa vaihtoehdoksi haluan ehkä joskus lapsia, mut tarkoittaisi sitä että nämä riittävät, mutta jos sattuisi olemaan esim vaikka lpseton nainen joka haluaa lapsen niin olisin siihen valmis, mutta en sitä erityisemmin toivo. Pikkulapsiarki nelikymppisenä aloittaa uudestaan olisi aika rankkaa kun omista nuorin on jo 8v. Kannattaa siis kysyä mieheltä ennenkuin tulkitsee väärin. Itse jätän tuon kohdan kokonaan täyttämättä juuri tämän takia.

Niin, jos ne kaavamaiset henkilötietokohdat eivät tunnu sopivan omaan tilanteeseen, voi tehdä juuri kuten sinäkin eli jättää sen kohdan tyhjäksi. Mutta sinä yrität nyt ulkoistaa naisille sinuun koskevan infon hankkimisen. Miksi naisen pitäisi alkaa erikseen selvittää lapsiasiaa, kun mieshän voi itse kertoa asian itse, esim. "kaksi lasta on jo, ja periaatteessa täysin tyytyväinen tähän tilanteeseen, mutta olen avoin ajatukselle kolmannestakin lapsesta". Ja profiilissa on syytä kertoa lasten olemassaolo! Näitä lapsitoiveita voi avata sitten viesteissä tai treffeillä.

Vierailija
162/186 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole miehissä vaan sinussa.

Olet pitänyt hauskaa koko tähänastisen elämäsi ja nyt kun olisi viimeiset hetket hankkia ne To do -listan lapset niin siittämiseen kelpaavia miehiä ei niin vaan löydykään. Miesten vika kuten kaikki muutkin sössimisesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/186 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuossa nyt on ongelma? 25 vuotiaan naisen kanssa on liki 10 vuotta aikaa pitää hauskaa ennen perhehelvettiä.

Kuinka typerä pitää olla että hankkii perheen, jos se on itselle jotain helvettiä?

Vierailija
164/186 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäis saada seksiä että lapsia voisi syntyä . Ei ne taivaalta itsestään tipahda

Ja miehet tietää, että se seksin saaminen loppuu siihen kun lapset syntyy.

Vierailija
165/186 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tasavallan presidentti lisäänty 70v, i rest my case. on muuten kusipäisin veto minkä tiiän ihmisen tehneen

Vierailija
166/186 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meidän tasavallan presidentti lisäänty 70v, i rest my case. on muuten kusipäisin veto minkä tiiän ihmisen tehneen

Todennäköisesti jonkun muun spermalla.

Vierailija
167/186 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti jonkun muun spermalla.

eikö se olis vielä sairaampaa? ajattele sitä lasta 

Vierailija
168/186 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekihän Salekin lapsen seitsemänkymppisenä.

Miten laitettiin alulle ja kenen siemenistä?

Sauli pani menemään "sarvi" kovana läpi yön ja purki laadukkaat siemenensä Jennin sisään. Mikä tuossa epäilyttää?

Vierailija
169/186 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kusipäisempi oli veto, kun sinä sait alkusi!

Vierailija
170/186 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ole minäkään koskaan ymmärtänyt, että mitä järkeä tuollaisessa asiassa olisi vedättää? Maailmassa on sen verran paljon veloja, että kannattaa keskittyä heihin, jos ei lisääntyminen kiinnosta. 

Vierailija
171/186 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo halua pitää mahdollisimman hyvin optiot auki, jotta nainen ei heti ghostaa. Ei uskalla olla ehdoton kumpaankaan suuntaan, jos mahdollinen deitti onkin eri mieltä.

Paitsi tuo ei toimi jos on kuten minä, eli tietää tasan tarkkaan kumpaa itse haluaa (eli minulle ei lapsia), niin en tuhlaisi aikaani johonkuhun joka saattaisi ehkä mahdollisesti jonain päivänä sittenkin haluta lisääntyä. Eli tyytykööt sitten niihin muihin arpojiin ja epätoivoisiin. Oikeasti, todella epätoivoista jos pitää yrittää pimittää omia toiveita että edes pääsisi treffeille.

Vierailija
172/186 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä ajatellut olevani mikään vela tms, vaikka olenkin lapseton ja vielä ihan vapaaehtoisesti. En kuitenkaan ole ikinä tehnyt mitään päätöstä, että en koskaan lapsia hanki. En ole asian suhteen mitenkään ehdoton. Toisaalta olen jo yli kolmekymmentä, enkä minkäänlaista vauvakuumetta ole koskaan kokenut, joten kovin todennäköiseltä ei lapsen saaminen vaikuta.

Vierailija
173/186 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on naiset "minulla on lapsia ja haluan lisää". Ihan sama kenen kanssa, kunhan saavat. :D

Vierailija
174/186 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on naiset "minulla on lapsia ja haluan lisää". Ihan sama kenen kanssa, kunhan saavat. :D

Säälittävää on myös että laittavat tykkäyksiä lapsettomille miehille. Ehkä joku cuckmies voi langeta tuohon.

Vierailija
175/186 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää löytää nainen jota viitsii esitellä vanhemmille ja sukulaisille ei saa olla liian epäilyttävä tai rikollinen.

Vierailija
176/186 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuossa nyt on ongelma? 25 vuotiaan naisen kanssa on liki 10 vuotta aikaa pitää hauskaa ennen perhehelvettiä.

Jos perheen perustaminen on sinulle helvetti niin älä mene lähellekään hedelmällisiä naisia. Luulisi ett aika simppeli juttu. Ota vaikka joku vuohi jota panet.

Vuohi-raukka 😥

Vierailija
177/186 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekihän Salekin lapsen seitsemänkymppisenä.

Tietää tuo jokainen, poikkeustapaus. Jos olisi ollut joku 65 v raksapertti, tuskin Jenni  olisi alkanut poikimaan sen ikäiselle

Heidän lapsensa syntyi hedelmöityshoidoilla. Siittiöiden alkuperää ei kerrottu.

Vierailija
178/186 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslestäni 30v pitäisi jo varmasti tietää haluaako vai ei. Uskon että nämä joiden mieli muuttuu yhtäkkiä esim 38v tai 44 v uotiaana tekee lapsen sitten esim yksinäisyyden pelosta tai muiden painostuksesta. Eli eivät ehkä oikeasti haluakaan sitä lasta, vaan tekee ne itsekkäistä syistä.

Eli siinä vaiheessa kun naiset ovat eläneet ja kokeneet kun on juossut sä gystå sänkyyn pitäisi miehen olla valmis hyväksymään nainen kun naiselle iski vauvakuume ja miehen pitäisi olla valmis palvelemaan ja maksamaan kaikki naisen laskut kaikki lapseen liittyvät asiat?

Vierailija
179/186 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää on myös että laittavat tykkäyksiä lapsettomille miehille. Ehkä joku cuckmies voi langeta tuohon.

Lähipiirissä on nainen jolla 3 lasta ja kaikilla eri isät, kun alkoi seurustelemaan mun kaverin kanssa (luojan kiitos eivät enää yhdessä) niin puhui kokoajan kuinka haluaa vauvan, yksi niistä lapsista oli ihan estoton, hillitön, ei totellut, löi muita yms ja äitinsä vaan lässytti ja antoi kaikessa periksi. Mitä se uusi vauva olis muuttanut asioita? Syntyy sinne kaaoksen keskelle,oli muutenkin hieman skitsofreeninen ja lastensuojelun piirissä,onneksi kaveri ei lähtenyt siihen vauvarumbaan vaan eros siitä.

Vierailija
180/186 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36 vuotiaan vielä ymmärtää, mutta sitten siellä on näitä 46 vuotiaita, jotka kirjoittaa samoin, heillä on todellisuuden taju kyllä jo vähän hämärtynyt

Mie sei ole nainen jolta menee lisääntymiskyky siinä 40 korvilla. Vaikka nainen menettää aika nuorena lisää tymiskyvyn ei tarkoita sitä että mieskin menettää. Putiikki sinun mennä biologian oppitunneille kun selvästikään silloin aikaisemmin et ollut hereillä siellä oppitunnilla kun vielä näin 2026 luulet että miesten keho toimii samalla tavalla kuin naisten keho

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi