Taas tuli tinderissä vastaan 36v mies, joka haluaa lapsia ehkä "sitten joskus".
Etsii naista ikähaarukassa 25-35v. Ovatko nykymiehet oikeasti näin pihalla biologiasta? Tuntuu, että jokainen haluaisi elää sitä nuoruutta 40 vuotiaaksi ja ehkä sitten miettiä perheasioita. Monelle se vaan on silloin jo myöhäistä.
Ei ihme, että syntyvyys on mitä on.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä luoja. Kuka tuollaisen peter panin kanssa lisääntyisi? Kenen mielestä on normaalia tai tervettä, ettei ihminen keski-iässä tiedä mitä toivoo elämänsä isoiksi suuntaviivoiksi?
Noloa.
Minusta on yhtä noloa olla naisena jossain tinderissä, kuvitellen että sieltä löytää elämänkumppanin jolle porsia
Enpä paljon paskempaa elämänkumppania keksi, kuin mies jolle pitää porsia.
älä heti oo tollanen.kyllä jos nainen on kuin kiira korpi yht kaunis jne jne!! niin heti päräyttäisin paksuksi
Mies väisti ison luodin kun torjui ap:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten joskus tarkoittaa ettei halua lapsia ikinä.
t. mies
Eikö hävetä olla valehteleva rotta?
En tajunnut kommenttia.
Kyllä mies usein haluaakin sen lapsen, jos nainen on tarpeeksi miellyttävä. Voi ääni kellossa nopeasti muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä luoja. Kuka tuollaisen peter panin kanssa lisääntyisi? Kenen mielestä on normaalia tai tervettä, ettei ihminen keski-iässä tiedä mitä toivoo elämänsä isoiksi suuntaviivoiksi?
Noloa.
Minusta on yhtä noloa olla naisena jossain tinderissä, kuvitellen että sieltä löytää elämänkumppanin jolle porsia
Voi olla. Moni ystävistäni on löytänyt miehen Tinderistä, osa Hingestä. Kolmella on näiden "deittien" kanssa jo jälkikasvuakin.
Kelatkaa millainen jäte menee tinderiin hakemaan miehen itselleen. Säälittävää.
Kaikki tietää tinder-miesten tason. Katsokaa vaikka aloitusta. Mutta että nainen menee sinne, tietäen että hän on yksi harvoista naisista siellä (90% miehiä, seksin perässä kaikki) ja joutuu tyytymään sieltä saamaansa mieheen joka haluaa "parisuhteen"
Ei käy kateeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa.
Enpä paljon paskempaa elämänkumppania keksi, kuin mies jolle pitää porsia.
ap ja muut miehiä haukkuvat tuntuvat olevan sen perässä kuitenkin. Mitä teet ketjussa jos tuo porsimattomuus on sulle ok?
30 vuotiaan pitäisi jo tietää haluaako tehdä lapsia vai ei, ja kyetä kommunikoimaan se avoimesti.
35v pitäisi aktiivisesti työskennellä ko tavoitteen eteen, ts jos haluaa lapsia, sitä pitää tavoitella aktiivisesti. Jos ei halua, pitäisi hommata pysyvä ehkäisy mikäli siihen ei ole hyviä vastasyitä.
40v pitäisi hyväksyä vallitseva lapsiluku lopullisena.
Kaikki muu on lapsellista haahuilua.
Eli olisi ollut ihannemies, kunhan olisi laittanut naisen ikähaarukaksi 25-30 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Eikä tarkoita. En minä ala velana tällaisia vellihousuja tapailemaan, jos eivät uskalla edes sanoa etteivät halua tehdä lapsia. Epäkypsää ja typerää, koska jos lapsia ei oikeasti halua, tuollaisella höhhöilyllä karkottaa just ne puolisoehdokkaat jotka ei myöskään halua lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Eikä tarkoita. En minä ala velana tällaisia vellihousuja tapailemaan, jos eivät uskalla edes sanoa etteivät halua tehdä lapsia. Epäkypsää ja typerää, koska jos lapsia ei oikeasti halua, tuollaisella höhhöilyllä karkottaa just ne puolisoehdokkaat jotka ei myöskään halua lisääntyä.
No voi kyynel. Nainen varmaan menettää nyt paljon siinä kun ei saa itselleen epäkypsää miestä.
Jatka spermaviemäri matkaasi äläkä itke miehistä jotka ei sulle kelpaa, milloin mistäkin syystä.
Vierailija kirjoitti:
30 vuotiaan pitäisi jo tietää haluaako tehdä lapsia vai ei, ja kyetä kommunikoimaan se avoimesti.
35v pitäisi aktiivisesti työskennellä ko tavoitteen eteen, ts jos haluaa lapsia, sitä pitää tavoitella aktiivisesti. Jos ei halua, pitäisi hommata pysyvä ehkäisy mikäli siihen ei ole hyviä vastasyitä.
40v pitäisi hyväksyä vallitseva lapsiluku lopullisena.
Kaikki muu on lapsellista haahuilua.
Ei vaan lapsetonta haahuilua, mikä ei sinänsä ole sen huonompi vaihtoehto kuin joku muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuossa nyt on ongelma? 25 vuotiaan naisen kanssa on liki 10 vuotta aikaa pitää hauskaa ennen perhehelvettiä.
Jos lapsien hankkiminen tuntuu ajatuksena "perhehelvetiltä", niin ehkä olisi hyvä pysähtyä miettimään, että haluaako oikeasti edes sitä perhettä. Sekin on ihan ok todeta, ettei sellaista halua.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas luultavasti on tullut nainen joka ymmärtää asian väärin. Tinderissä se lapsivaihtoehto on tosi hankala kun on ne "ei halua lapsia, minulla on jo lapsia ja haluan lisää lapsia, haluan ehkä lapsia jne". Kun esim minä olen 40v mies ja minulla on jo kolme lasta. Voisin silti hyvin laittaa vaihtoehdoksi haluan ehkä joskus lapsia, mut tarkoittaisi sitä että nämä riittävät, mutta jos sattuisi olemaan esim vaikka lpseton nainen joka haluaa lapsen niin olisin siihen valmis, mutta en sitä erityisemmin toivo. Pikkulapsiarki nelikymppisenä aloittaa uudestaan olisi aika rankkaa kun omista nuorin on jo 8v. Kannattaa siis kysyä mieheltä ennenkuin tulkitsee väärin. Itse jätän tuon kohdan kokonaan täyttämättä juuri tämän takia.
40v ikää ja sellainen vellihousu ettei edes itse viitsi päättää lisääntymisestään? Pitäisi sinun jo isimiehenä tietää, kuinka iso asia uuden ihmisen tekeminen on. Mutta sulle se on "ihan sama, muija päättäkööt"?? Olet itse iso vauva.
itse olisin perheen perustanut kauan sitten mutta kun sen aikaiselle hyvälle naiselle ei kelvannut kun löysi paremman miehen.
M45
Vierailija kirjoitti:
No saattaisin itsekin muotoilla asian noin ihan vain siitä syystä, että haluan lapsia vain oikean ihmisen kanssa. En minä voi tietää onko se satunnainen Tinder-profiili tulevien lasteni äiti, ja jos sanoisin että kyllä haluan ehdottomasti lapsia niin silloin koko asia lähtee liikkeelle vääristä lähtökohdista. Ensin tulee parisuhde ja lapset tulevat siihen.
Jos haluat tehdä lapsia, niin miksi edes tapailisit "väärää ihmistä" joka ei ole siihen sopiva? Se puoliso pitää etsiä niin että se sopii omiin tavoitteisiin, ja jos haluat lapsia, sun pitää ilmaista se profiilissasi - silloin siitä voivat tykätä ne, jotka myös haluavat lapsia. Jos jätät sen avoimeksi, ne naiset joille lapsenteko on tärkeää, heittävät sinut vasemmalle. Ei kukaan luule että se "haluan lapsia" on jokin lupaus tehdä niitä kenen tahansa kanssa, tosi outo ajatuskulku sinulla.
Mikäs tuossa on ongelma nyt sitten?
Paljon fiksumpaahan se on hankkia kunnon vakituinen työ, eikä heittäytyä kela-äidiksi 20v
Sitäpaitsi tällä maapallolla meitä on jo liikaa kantokykyyn nähden.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas luultavasti on tullut nainen joka ymmärtää asian väärin. Tinderissä se lapsivaihtoehto on tosi hankala kun on ne "ei halua lapsia, minulla on jo lapsia ja haluan lisää lapsia, haluan ehkä lapsia jne". Kun esim minä olen 40v mies ja minulla on jo kolme lasta. Voisin silti hyvin laittaa vaihtoehdoksi haluan ehkä joskus lapsia, mut tarkoittaisi sitä että nämä riittävät, mutta jos sattuisi olemaan esim vaikka lpseton nainen joka haluaa lapsen niin olisin siihen valmis, mutta en sitä erityisemmin toivo. Pikkulapsiarki nelikymppisenä aloittaa uudestaan olisi aika rankkaa kun omista nuorin on jo 8v. Kannattaa siis kysyä mieheltä ennenkuin tulkitsee väärin. Itse jätän tuon kohdan kokonaan täyttämättä juuri tämän takia.
Minulle taas tuosta tekstistäsi nousee mieleen, että toivottavasti käyt tuon todella tarkkaan läpi mahdollisen kumppanin kanssa. Kun itse saan käsityksen, että mielellään et enempää lapsia hankkisi. Niin näkisin riskin siinä, että tosipaikan tullen toteat, ettet haluakaan yhtään enempää lapsia (siinä kohtaa kun olette jo muuttaneet yhteen, vakiintuneet ja aikaa kulunut sen pari vuotta).
Ja toinen vaihtoehto, ettei siitä uudesta tulokkaasta vauva-ajan valvomisineen tule vain sen kumppanin "projektia", koska hän on sitä enemmän toivonut.
Vierailija kirjoitti:
Nojaa, tulee mieleen, että kyseessä on ns mieslapsi, joka ei ikinä oikeasti halua lapsia, muttei syystä tai toisesta halua sitä myöntää. Hakevat seuraa, ja muka haluavat lapsia "sitten joskus" - sitä aikaa ei vain ikinä tule. Yleensä näillä on nuorempia naisia, mutta jos käy niin että nainen alkaa lopulta hoputtaa mieslasta vauvantekohommiin kun naisellakin alkaa ikää noin 30v, mies jättää naisen. Tai nainen jättää vetkuttelevan mieslapsen.
Muutama tämmöinen herra ollut tuttavapiirissä.
En arvosta. Jos ei lapsia halua, kertokoon sen rehellisesti. Kuulemma eivät halua kertoa rehellisesti, silloin riskinä on että "koukkuun tarttuu joku vela-nainen ja nehän on ihan pimeitä", eli mieslasten mielestä naisessa on jotain vikaa mikäli eivät lapsia halua, mutta mieslapsi ei näe omassa toiminnassaan mitään väärää
M46
Minäkin olen nähnyt asian niin, että kertomalla "haluavansa lapsia joskus" pidetään mahdollisuudet seksiin myös sen lapsia haluavan naisen kanssa, eli ts. Otetaan se kuka kelpuuttaa.
Eikö hävetä olla valehteleva rotta?