Taas tuli tinderissä vastaan 36v mies, joka haluaa lapsia ehkä "sitten joskus".
Etsii naista ikähaarukassa 25-35v. Ovatko nykymiehet oikeasti näin pihalla biologiasta? Tuntuu, että jokainen haluaisi elää sitä nuoruutta 40 vuotiaaksi ja ehkä sitten miettiä perheasioita. Monelle se vaan on silloin jo myöhäistä.
Ei ihme, että syntyvyys on mitä on.
Kommentit (120)
Ei tuollainen oikeasti halua isäksi ihan vain isäksi tulemisen ilosta, mutta biologinen tarve geenien eteenpäin laittamiselle voi toki olla olemassa. Ja perheenisä-status sekä elävä todiste onnistuneesta siittämisestä nostaa kai asemaa miesten sosiaalisessa hierarkiassa.
Eli mies ei vain ole tajunnut, että ei halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ole aika selvää että tuollainen mies ei lasta halua?
On aika selvää, että jokainen heteromies haluaa pillua, mutta noin 25% heistä ei sitä ansaitse koskapa ei kykene ihmissuhteeseen, luottamukseen, sitoutumiseen ja huolehtimaan omista jälkeläisistään.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lapseton ja ikää minulla on 35 vuotta.
Ajattelen että ehkä vielä joskus teen lapsia koska nyt alkaa olemaan taloudellinen tilanne hyvä eli asuntolaina on kohta maksettu ja sijoituksia on jonkin verran.
Noin 5 vuotta niin olen velaton joten sitten voin harkita lapsia, toki ennen sitä pitää löytää nainen.
Mutta sitten taas voin elää varsin hyvin lapsettomana eli lapsia tulee jos on tullakseen.
M35
Ajatteletko saavasi johonkin kerrostaloluukkuun naisen sulle synnyttelemään? Halleluja teitä. Kannattaa varmaan suunnata suoraan philppulaan.
Vasemmalle sellainen ukko. Paitsi jos haluat vain rynkyttää tai lapsen ja elarit ilman isää ääliön geeneillä.
Aina kantsii muistaa, että nämä lapsia haluamattomat ovat kovin haluttomia myös käyttämään kondomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas luultavasti on tullut nainen joka ymmärtää asian väärin. Tinderissä se lapsivaihtoehto on tosi hankala kun on ne "ei halua lapsia, minulla on jo lapsia ja haluan lisää lapsia, haluan ehkä lapsia jne". Kun esim minä olen 40v mies ja minulla on jo kolme lasta. Voisin silti hyvin laittaa vaihtoehdoksi haluan ehkä joskus lapsia, mut tarkoittaisi sitä että nämä riittävät, mutta jos sattuisi olemaan esim vaikka lpseton nainen joka haluaa lapsen niin olisin siihen valmis, mutta en sitä erityisemmin toivo. Pikkulapsiarki nelikymppisenä aloittaa uudestaan olisi aika rankkaa kun omista nuorin on jo 8v. Kannattaa siis kysyä mieheltä ennenkuin tulkitsee väärin. Itse jätän tuon kohdan kokonaan täyttämättä juuri tämän takia.
Miksikäs rotta on jättänyt lastensa äidin? Luuletko, että ketään naista kiinnostaa jo avioitunut mies jolla on jo kolme perillistä, ja etsii naista sperm
Aika monta naista näyttää kyllä kiinnostavan mies jolla on lapsia. Miehiä taas ei kiinnosta nainen jolla on lapsia.
Swaippaa vasemalle, jos ei kiinnosta. Kaikki saavat kuitenkin etsiä mitä haluavat. Se, että löytääkö sitä koskaan on sitten toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että ehkä vielä joskus teen lapsia koska nyt alkaa olemaan taloudellinen tilanne hyvä eli asuntolaina on kohta maksettu ja sijoituksia on jonkin verran.
Noin 5 vuotta niin olen velaton joten sitten voin harkita lapsia, toki ennen sitä pitää löytää nainen.
Mutta sitten taas voin elää varsin hyvin lapsettomana eli lapsia tulee jos on tullakseen.
M35
Kolmevitosena asuntolaina maksettu? Otitko sen 15 vuotiaana?
Joo ja aika delulu kuvitelma että asunto = nainen ilmiintyy pillu ojossa tuhoamaan kehonsa ja elämänsä miehelle, joka omistaa jonkun pikku luukun jossain.
Sitä naista olsi pitänyt lämmittää ja elättää sen samat 15 vuotta, mitä nyt olet käytänyt omaisuuden haalimiseen.
Voithan toki aina luovuttaa sen asunnon naiselle ja lapselle ja lähteä itse v ittuun, se saattaisi mennä läpi. Ehkä, jos asunto on hyvä. Jos ei niin turha toivo :'D
Noitahan se Tinder on pullollaan. Monilla 40-50-vuotiaillakin miehillä saattaa lukea perhesuunnitelmien kohdalla "mietin vielä".
Olen itse päälle neljäkymppinen lapseton nainen, en halua lapsia ja ylipäätään todella epätodennäköistä, että enää voisin edes ikäni puolesta niitä saada. Silti useamman kerran treffeillä tämä asia on noussut esiin ja miehet alkaneet puhella, että kyllähän niitä lapsia vielä voisi tehdä. Eli sen lisäksi, että ko. Miehet eivät osaa lukea tai ymmärrä lukemaansa, he ovat myös täysin pihalla ihmisen biologiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekihän Salekin lapsen seitsemänkymppisenä.
Hedelmöityshoidoilla, kuten he heti ja suoraan kertoivat. Monen epäonnistumisen jälkeen. Sukusolujen alkuperää he eivät kertoneet.
Tuollaisia väärinkäsityksiä sinulle syntyy kun et osaa lukea hyvin.
Poju on kyllä hyvin isänsä näköinen.
Hedelmöityshoito ei tarkoita pelkästään luovutettuja soluja.
Myös omat solut osataan yhdistää elimistön ulkopuolella ja siirtää kohtuun kasvamaan.
Ruotsissa tehdyn tutkimuksen mukaan enemmistö miehistä on siinä käsityksessä, että naisen hedelmällisyys alkaa heiketä vähitellen vasta 45-vuotiaana. Suomessa tietämys tuskin on mainittavasti paremmalla tolalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen oikeasti halua isäksi ihan vain isäksi tulemisen ilosta, mutta biologinen tarve geenien eteenpäin laittamiselle voi toki olla olemassa. Ja perheenisä-status sekä elävä todiste onnistuneesta siittämisestä nostaa kai asemaa miesten sosiaalisessa hierarkiassa.
Eli mies ei vain ole tajunnut, että ei halua lapsia.
Osa näistä varmaan vaan valehtelee kavereille ja sukulaisille, sillä haluaa loisia porukassa, mutta ei paljastaa todellisia karvojaan.
Mä en ymmärrä sitä, että nykypäivänä seurustellaan vuosikausia, siis tyyliin 6-8 vuotta, ennenkuin aletaan hankkia lapsia. Kyllä sä tutustut riittävästi siihen sun kumppaniin jo 3-4 vuodessa. Yksikin vajaa nelikymppinen mies oli 36-vuotiaana eronnut 10 vuoden parisuhteesta ja nyt hän haluaisi vauvan. Hänen exänsä oli siis saanut vauvan tässä välissä uuden kumppanin kanssa lyhyen seurustelun jälkeen.
Hyppäisin mieluummin junan alle kun ottaisin perheenrikkojamiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmalle sellainen ukko. Paitsi jos haluat vain rynkyttää tai lapsen ja elarit ilman isää ääliön geeneillä.
Aina kantsii muistaa, että nämä lapsia haluamattomat ovat kovin haluttomia myös käyttämään kondomia.
Rottamaisuus periytyy siinä missä muutkin persoonallisuushäiriöt. Näistä sitten suvereenisti rotat syyllistävät yh-äitejä, vaikka ongelma oli heidän paskaperimänsä.
Ja jälleen tuli vastaan naine joka kuvittelee että miehet on kuin naisia ettei pysty lisääntymään kuin nuorena..... no itselle tulee tinderissä vastaan naisia jotka on yli neljäkymmentä ja perhesuunnitelmissa lukee että mietin vielä
Vierailija kirjoitti:
M35
Näen tässä yhden ongelman. Haluat selvästi tulevaisuudessa lapsia ja yrität hakea täydellinen hetken lapsen hankintaan. Täydellistä hetkeä ei välttämättä tule koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Noitahan se Tinder on pullollaan. Monilla 40-50-vuotiaillakin miehillä saattaa lukea perhesuunnitelmien kohdalla "mietin vielä".
Olen itse päälle neljäkymppinen lapseton nainen, en halua lapsia ja ylipäätään todella epätodennäköistä, että enää voisin edes ikäni puolesta niitä saada. Silti useamman kerran treffeillä tämä asia on noussut esiin ja miehet alkaneet puhella, että kyllähän niitä lapsia vielä voisi tehdä. Eli sen lisäksi, että ko. Miehet eivät osaa lukea tai ymmärrä lukemaansa, he ovat myös täysin pihalla ihmisen biologiasta.
Kun veri valahtaa pöksyihin niin aivot eivät toimi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuossa nyt on ongelma? 25 vuotiaan naisen kanssa on liki 10 vuotta aikaa pitää hauskaa ennen perhehelvettiä.
Tuskin 25-vuotiaalle naiselle riittää suhteen perustaksi se, että mies ehtisi pitää 10 vuotta pitempään hauskaa.
Mun edellinen parisuhde päättyi siihen, kun mies ei halunnut hankkia lapsia. Tai ei ollut "vielä päättänyt asiaa" ja halusi "ainakin muutaman vuoden vielä asiaa miettiä ja elää vapaata elämää". Hän oli tuolloin jo lähemmäs 40 ja itsekin jo 35. Päätin suhteen ja uuden kumppanin kanssa hankin lapsen. Tästä useamman vuoden päästä exä laitteli viestiä, että miksi jätin sen, kun olisi se lapsia lopulta halunnut ja nyt haluaisi, muttei ole kumppania. Selitin (jälleen), että olen itse jo 40 enkä enää halua tai välttämättä pysty lapsia saamaan. Eli se juna meni jo. Jotenkin ei vieläkään tajua, että meillä naisilla on deadline tän asian kanssa. Eikä asiaa yhtään auta, että lehdissa on jatkuvasti juttuja joistain lähemmäs 50 v julkkisnaisista raskaana. Jutuissa vaan jätetään mainitsematta riskit ja todennäköisesti käytetyt hoidot, joita raskautuminen on vaatinut. Munasolut on esim. saatettu pakastaa jo vuosia sitten. Ja käyttäväthän nuo ison maailman tähdet lainakohtujakin.
Kannattaa sitten vain skipata ne eikä alkaa kitisemään.