Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuli tinderissä vastaan 36v mies, joka haluaa lapsia ehkä "sitten joskus".

Vierailija
28.12.2025 |

Etsii naista ikähaarukassa 25-35v. Ovatko nykymiehet oikeasti näin pihalla biologiasta? Tuntuu, että jokainen haluaisi elää sitä nuoruutta 40 vuotiaaksi ja ehkä sitten miettiä perheasioita. Monelle se vaan on silloin jo myöhäistä. 

Ei ihme, että syntyvyys on mitä on. 

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuossa nyt on ongelma? 25 vuotiaan naisen kanssa on liki 10 vuotta aikaa pitää hauskaa ennen perhehelvettiä.

Miksi se 25 v. 10 vuoden päästä alkaisi lisääntyä 46 v. papparaisen kanssa?

Vierailija
22/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske sen testauttaa spermansa nyt heti. Voipi olla, ettei sillä limalla tehdä lapsia koskaan. Puolet tuon ikäisistä on käytännössä steriilejä, eikä heiltä onnistu raskauden aloittaminen ilman lääketieteellistä apua, esim. sperman linkousta, pesua ja petrimaljassa tehtyä hedelmöitystä.

Ohhoh, mistä tieto että puolet 36v miehistä steriilejä? 

Omassa tuttavapiirissä suurinosa miehistä tullut isäksi 35-45-vuotiaana. En mitenkään jaksa uskoa, että olisivat niin erityistapauksia. Nämä ilman mitään hedelmöityshoitoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varma haluanko lapsia.

Terv. M42

Mistä tämä epävarmuus asian suhteen kumpuaa? 

Vierailija
24/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo halua pitää mahdollisimman hyvin optiot auki, jotta nainen ei heti ghostaa. Ei uskalla olla ehdoton kumpaankaan suuntaan, jos mahdollinen deitti onkin eri mieltä.

Tämä. Naista kannattaa myötäillä että ylipäätään löytää naisen.

Vierailija
25/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, tulee mieleen, että kyseessä on ns mieslapsi, joka ei ikinä oikeasti halua lapsia, muttei syystä tai toisesta halua sitä myöntää. Hakevat seuraa, ja muka haluavat lapsia "sitten joskus" - sitä aikaa ei vain ikinä tule. Yleensä näillä on nuorempia naisia, mutta jos käy niin että nainen alkaa lopulta hoputtaa mieslasta vauvantekohommiin kun naisellakin alkaa ikää noin 30v, mies jättää naisen. Tai nainen jättää vetkuttelevan mieslapsen. 

Muutama tämmöinen herra ollut tuttavapiirissä. 

En arvosta. Jos ei lapsia halua, kertokoon sen rehellisesti. Kuulemma eivät halua kertoa rehellisesti, silloin riskinä on että "koukkuun tarttuu joku vela-nainen ja nehän on ihan pimeitä", eli mieslasten mielestä naisessa on jotain vikaa mikäli eivät lapsia halua, mutta mieslapsi ei näe omassa toiminnassaan mitään väärää 

M46

Mistä ihmeen korpikuusen kannon alta te näitä mörrimöykkyjä löydätte? Aina ihmettelen samaa, kun luen tämän palstan tarinoita miehistä.

Vierailija
26/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekihän Salekin lapsen seitsemänkymppisenä.

Hedelmöityshoidoilla, kuten he heti ja suoraan kertoivat. Monen epäonnistumisen jälkeen. Sukusolujen alkuperää he eivät kertoneet. 

Tuollaisia väärinkäsityksiä sinulle syntyy kun et osaa lukea hyvin.

Vierailija
27/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekihän Salekin lapsen seitsemänkymppisenä.

Perus palstamies ei ole kuusi-seitsenkymppisenä minkään valtion päämies eikä miljardööri vaan yksinäinen työtön tai duunari.

No ehkä ei siinä tapauksessa kannatakaan etsiä elämänkumppania mammapalstalta? :D

Eikä kyllä sieltä Tinderistäkään.

Vierailija
28/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. M42

Mistä tämä epävarmuus asian suhteen kumpuaa? 

Lapset varmaan ihan kivoja mutta en tiedä jaksanko muuttaa nykyelämääni yhtään vaikeammaksi lasten myötä.

Vierailija
29/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käske sen testauttaa spermansa nyt heti. Voipi olla, ettei sillä limalla tehdä lapsia koskaan. Puolet tuon ikäisistä on käytännössä steriilejä, eikä heiltä onnistu raskauden aloittaminen ilman lääketieteellistä apua, esim. sperman linkousta, pesua ja petrimaljassa tehtyä hedelmöitystä.

Ohhoh, mistä tieto että puolet 36v miehistä steriilejä? 

Omassa tuttavapiirissä suurinosa miehistä tullut isäksi 35-45-vuotiaana. En mitenkään jaksa uskoa, että olisivat niin erityistapauksia. Nämä ilman mitään hedelmöityshoitoja. 

Ohessa uutinen. Tiedelähde löytyy sen avulla, mutten usko sinun osaavan lukea sitäkään.

Vierailija
30/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas luultavasti on tullut nainen joka ymmärtää asian väärin. Tinderissä se lapsivaihtoehto on tosi hankala kun on ne "ei halua lapsia, minulla on jo lapsia ja haluan lisää lapsia, haluan ehkä lapsia jne". Kun esim minä olen 40v mies ja minulla on jo kolme lasta. Voisin silti hyvin laittaa vaihtoehdoksi haluan ehkä joskus lapsia, mut tarkoittaisi sitä että nämä riittävät, mutta jos sattuisi olemaan esim vaikka lpseton nainen joka haluaa lapsen niin olisin siihen valmis, mutta en sitä erityisemmin toivo. Pikkulapsiarki nelikymppisenä aloittaa uudestaan olisi aika rankkaa kun omista nuorin on jo 8v. Kannattaa siis kysyä mieheltä ennenkuin tulkitsee väärin. Itse jätän tuon kohdan kokonaan täyttämättä juuri tämän takia.

Vierailija
31/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuossa nyt on ongelma? 25 vuotiaan naisen kanssa on liki 10 vuotta aikaa pitää hauskaa ennen perhehelvettiä.

Onko sul jotenki huonot geenit ku tulee noin  huonoja lapsia ja helv..

Vierailija
32/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa 25-vuotiaan naisen, niin onhan siinä kymmenisen vuotta aikaa hankkia lapsi.

Vierailija
33/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv. M42

Biologisia lapsia et tule enää saamaan, joten sillä halulla ei ole enää väliä. 

Vierailija
34/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se 25 v. 10 vuoden päästä alkaisi lisääntyä 46 v. papparaisen kanssa?

Jos se haluaa?

Vierailija
35/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa lapsia, hän opettelee olemaan ihminen ja tutustuu naisiin. Kaikki hoituu luonnostaan.

Jos mies on itse miesvauva, hän lykkää lasten hankintaa eikä osaa luoda parisuhdetta eikä edes ystävyyssuhteita ja vinkuu vtun vauvapistefissä, että alle 25-vuotiaat missinaiset on nirsoja eikä huoli häntä, viisikybästä kääkkää.

Vierailija
36/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu paskaa

Vierailija
37/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. M42

Biologisia lapsia et tule enää saamaan, joten sillä halulla ei ole enää väliä. 

Kelpaa ne kemiallisetkin.

Vierailija
38/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lapseton ja ikää minulla on 35 vuotta.

Ajattelen että ehkä vielä joskus teen lapsia koska nyt alkaa olemaan taloudellinen tilanne hyvä eli asuntolaina on kohta maksettu ja sijoituksia on jonkin verran.

Noin 5 vuotta niin olen velaton joten sitten voin harkita lapsia, toki ennen sitä pitää löytää nainen.

Mutta sitten taas voin elää varsin hyvin lapsettomana eli lapsia tulee jos on tullakseen.

M35

Vierailija
39/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo aikaisemmin todettu. Mies voi saada niitä lapsia vielä 70 vuotiaana, nainen ei.

En näe ongelmaa.

Vierailija
40/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja niistä kunnollisistä jotka ovat tuossa iässä sitä perhe-elämää viettelemässä eroaa 50% ja sitten ovat taas ovellasi vonkaamassa. Tätä se moraalirappio teettää. Noh itse jatkan selibaattielämää kunnes tulee joku oikeasti kunnollinen mies vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä