Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuli tinderissä vastaan 36v mies, joka haluaa lapsia ehkä "sitten joskus".

Vierailija
28.12.2025 |

Etsii naista ikähaarukassa 25-35v. Ovatko nykymiehet oikeasti näin pihalla biologiasta? Tuntuu, että jokainen haluaisi elää sitä nuoruutta 40 vuotiaaksi ja ehkä sitten miettiä perheasioita. Monelle se vaan on silloin jo myöhäistä. 

Ei ihme, että syntyvyys on mitä on. 

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa juksuttaa siu. Luulis et päälle 30v jo tajuaa tuon.

Vierailija
42/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuossa nyt on ongelma? 25 vuotiaan naisen kanssa on liki 10 vuotta aikaa pitää hauskaa ennen perhehelvettiä.

Jos perheen perustaminen on sinulle helvetti niin älä mene lähellekään hedelmällisiä naisia. Luulisi ett aika simppeli juttu. Ota vaikka joku vuohi jota panet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se ole aika selvää että tuollainen mies ei lasta halua?

Vierailija
44/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyseessä taitaa olla mies jolla on naismarkkonoilla vientiä. Siksi ei lapsiakaan halua nyt. Naiset valitsee aina niitä miehiä, joilla on sama tulevatko isäsksi 20v tai 40v. Sillä kyllä heillä naisia riittää elämässä.

Vierailija
45/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin hullu tai hyvätuloinen että haluaa tehdä lapsia tälläiseen maahan? 

Vierailija
46/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse lapseton ja ikää minulla on 35 vuotta.

Ajattelen että ehkä vielä joskus teen lapsia koska nyt alkaa olemaan taloudellinen tilanne hyvä eli asuntolaina on kohta maksettu ja sijoituksia on jonkin verran.

Noin 5 vuotta niin olen velaton joten sitten voin harkita lapsia, toki ennen sitä pitää löytää nainen.

Mutta sitten taas voin elää varsin hyvin lapsettomana eli lapsia tulee jos on tullakseen.

M35

Kolmevitosena asuntolaina maksettu? Otitko sen 15 vuotiaana?

Vierailija
47/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tommoset miehet swaipata pois, kun kuitenkin fiksua seuraa ollaan etsimässä.

Vierailija
48/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekihän Salekin lapsen seitsemänkymppisenä.

Tietää tuo jokainen, poikkeustapaus. Jos olisi ollut joku 65 v raksapertti, tuskin Jenni  olisi alkanut poikimaan sen ikäiselle

Vierailija
49/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/74-20081138

Suomalaisten sperman laatu hankaloittaa jo hedelmöityshoitojen saamista.

Turun yliopistollisen keskussairaalan (TYKS) naistenklinikan fertiliteettilaboratorion IVF-biologi Harri Mankosen mukaan heikko sperman laatu tarkoittaa sitä, että siittiöitä on joko vähän tai ne eivät liiku.

Vaikeat hedelmöitystyöt, joissa siittiöitä on todella vähän, ovat lisääntyneet viime vuosina, Mankonen sanoo.

Lisäksi siittiön DNA:ssa voi olla vikaa, jolloin munasolu hedelmöittyy, mutta raskaus ei käynnisty tai etene.

TYKSin fertiliteettilaboratorioon ottaa vuodessa yhteyttä noin neljäkymmentä halukasta siittiöiden lahjoittajaa. Heistä kymmenkunta, eli noin neljäsosa hyväksytään lahjoittajaksi.

Eli 3/4 ei kelpaa lahjoittajaksi perinnöllisten sairauksien, päihteidenkäytön tai muun syyn, esimerkiksi siittiöiden vähäisyyden takia.

Vierailija
50/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että ehkä vielä joskus teen lapsia koska nyt alkaa olemaan taloudellinen tilanne hyvä eli asuntolaina on kohta maksettu ja sijoituksia on jonkin verran.

Noin 5 vuotta niin olen velaton joten sitten voin harkita lapsia, toki ennen sitä pitää löytää nainen.

Mutta sitten taas voin elää varsin hyvin lapsettomana eli lapsia tulee jos on tullakseen.

M35

Otin asuntolainaa noin 80 000e ja ikää minulla taisi olla 26v silloin. Asuntolainan olen maksanut noin 5 vuoden päästä pois ja olen silloin noin 40 vuotias.

M35

Vierailija
51/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuossa nyt on ongelma? 25 vuotiaan naisen kanssa on liki 10 vuotta aikaa pitää hauskaa ennen perhehelvettiä.

6-vuotiaan kanssa vielä kauemmin.

Harvempi sen ikäisenä lapsia saa, eikä ollut haun ikähaarukassa.

Vierailija
52/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, tulee mieleen, että kyseessä on ns mieslapsi, joka ei ikinä oikeasti halua lapsia, muttei syystä tai toisesta halua sitä myöntää. Hakevat seuraa, ja muka haluavat lapsia "sitten joskus" - sitä aikaa ei vain ikinä tule. Yleensä näillä on nuorempia naisia, mutta jos käy niin että nainen alkaa lopulta hoputtaa mieslasta vauvantekohommiin kun naisellakin alkaa ikää noin 30v, mies jättää naisen. Tai nainen jättää vetkuttelevan mieslapsen. 

Muutama tämmöinen herra ollut tuttavapiirissä. 

En arvosta. Jos ei lapsia halua, kertokoon sen rehellisesti. Kuulemma eivät halua kertoa rehellisesti, silloin riskinä on että "koukkuun tarttuu joku vela-nainen ja nehän on ihan pimeitä", eli mieslasten mielestä naisessa on jotain vikaa mikäli eivät lapsia halua, mutta mieslapsi ei näe omassa toiminnassaan mitään väärää 

M46

Hyi helkkari mitä rottia.

Vierailija
53/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Pöljä !  Joillakin rahaa myös itsellä

Vierailija
54/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saattaisin itsekin muotoilla asian noin ihan vain siitä syystä, että haluan lapsia vain oikean ihmisen kanssa. En minä voi tietää onko se satunnainen Tinder-profiili tulevien lasteni äiti, ja jos sanoisin että kyllä haluan ehdottomasti lapsia niin silloin koko asia lähtee liikkeelle vääristä lähtökohdista. Ensin tulee parisuhde ja lapset tulevat siihen.

Vierailija
55/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyseessä taitaa olla mies jolla on naismarkkonoilla vientiä. Siksi ei lapsiakaan halua nyt. Naiset valitsee aina niitä miehiä, joilla on sama tulevatko isäsksi 20v tai 40v. Sillä kyllä heillä naisia riittää elämässä.

Sulla on nyt paha looginen ristiriita ekan, tokan ja kolmannen virkkeesi välillä.

Vierailija
56/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo halua pitää mahdollisimman hyvin optiot auki, jotta nainen ei heti ghostaa. Ei uskalla olla ehdoton kumpaankaan suuntaan, jos mahdollinen deitti onkin eri mieltä.

Hyvän aviomiehen pitäisi olla rakentamassa taloa ja elantoa millä elättää se perhe, ei vetkutella ja iilimatoilla kiinni pillunsuussa. Oksettavaa.

Vierailija
57/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin erään kerran tosi mukavan ja fiksunoloiseen 37v mieheen, joka halusi lapsia joskus tulevaisuudessa vuosien päästä. Sanoin että en ole varma haluanko itse lapsia laisinkaan. Hänelle tämä oli fine. Pistin tutustumisen jäihin koska en voisi olla parisuhteessa tietäen että toinen hukkaa aikaansa minuun joka ei luultavasti niitä lapsia halua. Olin silloin muistaakseni itse 32v. 

N33

Lyhyt on muisti, jos et vuoden takaisia asioita vuoden tarkkuudella muista 🤣

Vierailija
58/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkäise vasemmalle jos ei kiinnosta. 

Vierailija
59/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas luultavasti on tullut nainen joka ymmärtää asian väärin. Tinderissä se lapsivaihtoehto on tosi hankala kun on ne "ei halua lapsia, minulla on jo lapsia ja haluan lisää lapsia, haluan ehkä lapsia jne". Kun esim minä olen 40v mies ja minulla on jo kolme lasta. Voisin silti hyvin laittaa vaihtoehdoksi haluan ehkä joskus lapsia, mut tarkoittaisi sitä että nämä riittävät, mutta jos sattuisi olemaan esim vaikka lpseton nainen joka haluaa lapsen niin olisin siihen valmis, mutta en sitä erityisemmin toivo. Pikkulapsiarki nelikymppisenä aloittaa uudestaan olisi aika rankkaa kun omista nuorin on jo 8v. Kannattaa siis kysyä mieheltä ennenkuin tulkitsee väärin. Itse jätän tuon kohdan kokonaan täyttämättä juuri tämän takia.

Miksikäs rotta on jättänyt lastensa äidin? Luuletko, että ketään naista kiinnostaa jo avioitunut mies jolla on jo kolme perillistä, ja etsii naista sperma viemärikseen? Häpeä ja mene kirkkoon, tuollaista ei kukaan nainen ota.

Vierailija
60/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Häh? Itselläni oli 5v asuntolaina, hyvät tulot ja kunnon ennakkoperinnöllä käsiraha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi