Saan vain matcheja miehiltä jotka pitävät mökkeilystä.
Olen itse profiilissani kertonut että en mökkeilystä pidä. Miksi nämä jaksavat yrittää, vai eivätkö he lue profiileja läpi?
Kommentit (68)
Olisko ap sulla siellä tekstin seassa muutakin mielenkiintoista jonka takia mies tykkää? Minä ainakin luen ne tekstit aina ja teksti on paljon tärkeämpi kuin kuvat. Nytkin on ollut jo monta päivää sellainen erittäin kaunis nainen ehdolla mutta hänestä löytyy vain että on lapsia, ei tupakoi 158cm ja ilmeisesti maalaa taloja työkseen, mutta ei mitään esittelytekstiä. En siis voi tietää minkälaiset mieltymykset hänellä on esim. Vaikea tykätä.
Eihän kaikista asioista tarvikkaan tykätä mistä toinen tykkää, mutta kiva jos sieltä löytyy jotain yhteistä tekemistä ja mielenkiinnonkohteita. Usein niistä teksteistä voi heti sanoa että tuo on kyllä kiva näköinen nainen, mutta on niin erilaisia mielenkiinnonkohteita että ei oo mun juttu. M39
Eivät lue tai eivät välitä. Itse kirjoitin, että minusta ei festariseuraa saa ja millaisilta miehiltä tulee tykkäyksiä? Sellaisilta, jotka haluavat festari-/matkustuskaverin.
Samoin tupakoijilta tulee tykkäyksiä, vaikka savutonta miestä etsin. Yksi tupakoija kertoi ensimmäisellä kierroksella skipanneensa profiilini sen takia, etten halunnut tupakoijaa, mutta toisella kertaa päätti kokeilla, ja tapailtiin pari kk. Täälläpäin ei ole ihan hirveän suuri valikoima naisia, joten ei auta kuin kokeilla onneaan ja katsoa joustavatko kriteerit.
Toisella ei lukenut profiilissa mitään, mutta osoittautui mukavaksi, joten olemme tapailleet tupakoinnista huolimatta. Ehdottomaksi esteeksi se muodostuu vasta sitten, jos ei osaa ottaa huomioon savuttomuuttani ja sitä, etten hajusta tykkää.
Miehissä on myös paljon niitä, jotka eivät kirjoita profiiliin mitään muuta kuin pituuden. Todella monella on lapsia (mikä ei itseä haittaa, kun on minullakin), mutta eivät siitä profiilissa kerro. Olisiko toiveissa, että näin saisi helpommin matcheja lapsettomilta naisilta? Itse kysyn aina lapsista ensin, ja jos ei omia ole, haittaavatko minun lapset, koska kuitenkin aikatauluihin vaikuttaa.
Muutamaa profiilitekstitöntä miestä olen tapaillut, ja kaikki ovat osoittautuneet hyviksi tyypeiksi. Enemmän onkin harmittanut nämä, joilla on joskus 5v sitten tehty profiili vanhoine kuvineen ja teksteineen ja kun otan puheeksi mitä profiilissa luki, eivät muista itsekään mitä ovat sinne kirjoittaneet, eli käytännössä antaneet virheellisen kuvan itsestään tekstin perusteella. Siinä mielessä nämä, joilla ei lue mitään, eivät ainakaan voi antaa väärää kuvaa itsestään, kun ei ole kuin ne kuvat :D
Mökkeilyyn sanon, että kun tulee sinne 30-40+ ikäluokkaan, niin kyllä siellä niillä työssäkäyvillä miehillä vaan usein on se mökki ja kun se on hankittu, siellä käydään. Sama homma nämä kalamiehet ym. jotka ovat panostaneet rahallisesti paljon harrastukseen, niin sinne panostetaan myös aika. Ei näistä saa sopivaa seurustelukumppania, jos ei itse samasta hommasta tykkää, joten ymmärrän ap:n harmituksen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset AP pidä mökkeilystä? Ei ole parempaa kuin mökkeillä, Suomessa on maailman kaunein luonto. Rantasauna, järvi, hirsimökki.. Ah,ihanaa! Unohda jo se alumiinipötkössä lentokentille kirehtiminen, live laugh love travel and winet somessa vaihdat oikeaan elämään niin hyvä tulee.
Hyvin usein se on synkkä kuusimetsä, mutainen lampi ja 70-luvulla rakennettu lautamökki, josta mitään ei ole saanut muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen oletus on, että sinun ei tarvitse oppia rakastamaan mökkeilyä, kunhan muutaman kerran vuoteen siedät sitä. Ja muina aikoina annat miehen mennä sinne mökille puuhailemaan rauhassa. Ja salainen haave on, että opit tykkäämään mökillä käymisestä.
Kuulostaa aika ankealta parisuhteelta. Miksi olla väkisin jonkun kanssa, jolla on elämässä niin erillaiset kunnostuskohteet ja elämäntapa?
Miksi sinä tykkäät miehistä, jotka kertovat tykkäävänsä mökkeilystä? Taidat vain tuijottaa miesten ulkonäköä, ja jätät profiilit lukematta.
Sama kun nainen kertoo ettei pidä rumista miehistä ja kuitenkin 99% miehistä on rumia naisen mielestä jotka naiselle vastailee.
Et pidä mökkeilystä jossa ei ole suihkua ja luxus mukavuuksia.
Mikä vika on mökillä paneskelussa?