Saan vain matcheja miehiltä jotka pitävät mökkeilystä.
Olen itse profiilissani kertonut että en mökkeilystä pidä. Miksi nämä jaksavat yrittää, vai eivätkö he lue profiileja läpi?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen oletus on, että sinun ei tarvitse oppia rakastamaan mökkeilyä, kunhan muutaman kerran vuoteen siedät sitä. Ja muina aikoina annat miehen mennä sinne mökille puuhailemaan rauhassa. Ja salainen haave on, että opit tykkäämään mökillä käymisestä.
Ällöttävä asenne. Haluaisitteko itse olla naisen kanssa, joka salaa haaveilen teidän olevan varakkaampia tai komeampia?
Pysyt varmaan sinkkuna. Pitkään.
Jos tarjolla on vain ällötyksiä ja kuvotuksia niin parempi niin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, yksi mökkeilystä pitävä mies tänne kiitos! :) Ei vaan, "joku" on jo tässä löytynytkin, ei vaan oo ollut puhetta että onko hän mökkeilyihmisiä. Erätaidot, mökkeilyhalukkuus, luontoarvot jne. on iso plussa miehelle! Just tänään tein 5km retken paikalliselle laavulle. Siellä oli tulet ja kaikki. Jos vaan ois ollut vielä kuumat mehut mukana ja hellu vieressä ni olis ollut kyllä romanttista katsella järvelle (tai lampi se taisi olla).N33
Mökkeily ja eräily eivät kyllä ole yhtään sama asia. Harrastan pitkiä patikoita ja pisin reittini on ollut 11vrk/160km. Erätaidot siis hallussa, ihan lapsuudesta asti.
Mielelläni ottaisin miehen joka myös pitää patikoimisesta ja myös pitkistä päiväretkistä.
Mökkeily vaan ei minua kiinnosta yhtään, enkä mökkeilijämiestä etsi. Ymmärrän mökkeilyn viehätyksen sellaisille jotka tykkäävät esim hoitaa pihaa, nikkaroida tai rentoutua, mutta nuo eivät ole asioita joista enää jaksan kiinnostua vaikka olen remontteja ja pihanhoitoa menneisyydessä harrastanutkin. Tullut vain siihen tulokseen että eivät lopulta minun juttu ole.
"No mutta eikö tuo olisi ollut kivempaa, jos joku olisi ollut mukana ulkoilemassa ja saunassa?"
Mökillä...ei.
Kotona kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, yksi mökkeilystä pitävä mies tänne kiitos! :) Ei vaan, "joku" on jo tässä löytynytkin, ei vaan oo ollut puhetta että onko hän mökkeilyihmisiä. Erätaidot, mökkeilyhalukkuus, luontoarvot jne. on iso plussa miehelle! Just tänään tein 5km retken paikalliselle laavulle. Siellä oli tulet ja kaikki. Jos vaan ois ollut vielä kuumat mehut mukana ja hellu vieressä ni olis ollut kyllä romanttista katsella järvelle (tai lampi se taisi olla).N33
Mökkeily ja eräily eivät kyllä ole yhtään sama asia. Harrastan pitkiä patikoita ja pisin reittini on ollut 11vrk/160km. Erätaidot siis hallussa, ihan lapsuudesta asti.
Mielelläni ottaisin miehen joka myös pitää patikoimisesta ja myös pitkistä päiväretkistä.
Mökkeily vaan ei minua kiinnosta yhtään, enkä mökkeilijämiestä etsi. Ymmärrän mökkeilyn viehätyksen sellaisille jotka tykkäävät
Totta, mutten väittänytkään niiden olevan synonyymeja. Voivat kuitenkin yhdistää samanhenkisiä ihmisiä. Itse olen loppupeleissä aika mukavuudenhaluinen ihminen, joten voisin myös kuvitella harrastavani pelkkää retkeilyä ilman omaa mökkiä (eikä mulla omaa olekaan :D). Mutta tykkään myös mökkeilystä. Suomessakin paljon upeita paikkoja, josta sellaisen voi vuokrata. N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät lue. Joko tykkäävät kaikista naisista tai sitten valitsevat ulkonäön perusteella. Sitäpaitsi jos joku lukee niin olettaa että kyllä sinä hänen kanssaan kuitenkin innostuisit mökkeilystä koska hän tykkää mökkeilystä.
Kerroppa missä deittisovelluksessa voi etsiä paria hakusanoilla?
Esimerkiksi Suomi 24 Treffeillä.
sielläkö matchataan ihmisten kanssa?
"Matchata" ei ole suomea. Se ei ole mitään kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät lue. Joko tykkäävät kaikista naisista tai sitten valitsevat ulkonäön perusteella. Sitäpaitsi jos joku lukee niin olettaa että kyllä sinä hänen kanssaan kuitenkin innostuisit mökkeilystä koska hän tykkää mökkeilystä.
Kerroppa missä deittisovelluksessa voi etsiä paria hakusanoilla?
Esimerkiksi Suomi 24 Treffeillä.
sielläkö matchataan ihmisten kanssa?
"Matchata" ei ole suomea. Se ei ole mitään kieltä.
Kyllä on. Sana "mätsätä" jopa löytyy kielitoimiston sanakirjasta, eli on aivan virallista suomen kieltä, ja matchata parista muusta joten todennäköisesti tulee sinne kielitoimistoonkin piakkoin.
No mutta eikö tuo olisi ollut kivempaa, jos joku olisi ollut mukana ulkoilemassa ja saunassa?