Saan vain matcheja miehiltä jotka pitävät mökkeilystä.
Olen itse profiilissani kertonut että en mökkeilystä pidä. Miksi nämä jaksavat yrittää, vai eivätkö he lue profiileja läpi?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tykkää mökkeilystä?
Helvetin tylsää. Itsehän myin perintömökkini, kun ei huvittanut mennä samaan paikkaan vuosi toisensa jälkeen ja ostin rahoilla sijoituskämpän, joka tahkoo koko ajan rahaa mun matkakassaan. Haluan nähdä uusia paikkoja, kun nuorena tein lapset niin aikaisin, etten ehtinyt matkustella, vaikka halusin. Nyt lapset aikuisia ja vielä kun voin, haluan nähdä maailmaa. Jos kyllästyn reissaamiseen ja haluankin mökin, myyn sijoituskömpän ja ostan sen mökin. Mutta se päivä ei ole huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tykkää mökkeilystä?
Miksi pitäisin? Ei mökkeilyssä ole mitään sellaista josta erityisesti pitäisin. Syksyllä sienestysaikaan voin mökille mennä, mutta vain siksi että sieltä on the helppoa mennä sinne sienimetsään. Kaupungista löytyy paljon enemmän minua kiinnostavia aktiviteettejä, mökillä tylsistyn tai joudun tekemään minulle ikäviä asioita.
Onko mitään tylsempää kuin mökkeily?
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään tylsempää kuin mökkeily?
Eipä juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä ignooraa täysin naisen profiilitekstin, koska heidän mielestään naisen preferenssit ovat yhdentekeviä. Heitä kiinnostaa vain se, mitä he itse haluavat.
Miten se siis eroaa naisten käytöksestä?
Mulla ei ole kokemusta naisten kanssa deittailusta, joten vaikea sanoa. Tässä keskustelussa aloittaja kysyi matcheista miesten kanssa. Itse olen huomannut, että miehet sivuuttavat todella usein naisen profiilitekstissä kirjoittamat asiat, ja esim. deittipalstalla, jossa kuka vaan voi laittaa viestin kenelle tahansa, on 95% viesteistä täysin vääränlaisilta miehiltä - jotka eivät sovi asettamaani ikähaarukkaan, asuvat liian kaukana (jos olen kirjoittanut, että etsin pääkaupunkiseudulla asuvaa, voi viestejä tulla Oulusta asti), ja kun kirjoitan, että etsin samanhenkistä miestä, ei valtaosalla ole mitään tähän liittyvääkään. Kun kerron etsiväni parisuhdetta, on valtaosa viesteistä seksin (yhden illan juttu tai fwb) etsijöiltä. En tiedä ignooraisivatko naiset nyt ihan näin järjestelmällisesti kaiken, mitä miehet kirjoittavat profiileihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä oli mun tyttöystäväkin, kunnes pääsi ekaa kertaa mökille.
Nyt se oikein odottaa pääsevänsä taas panolomalle metsän keskelle.
...ja sitten heräsit...
Olen käynyt lukemattomilla mökillä, ja vain kerran olen siitä oikeasti nauttinut. Silloin olin yksin upeassa kaikilla herkuilla varustetussa vuokramökissä.
No mitä hemmettiä yksin kaikilla herkuilla varustellussa vuokramökissä voi tehdä? Se se vasta tylsää .olisi
Jos mies ei kunnioita sanaasi tuossa asiassa niin ei kunnioota muissakaan. Varaudu r aiskauksiin ja muihin oikeuksiesi ja ihmisyytesi loukkauksiin. Tai sitten suosiolla laitat roskikseen tällaiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Unelmien mökkiloma. Saunomista ja sängyssä piehtarointia. Hyvää ruokaa ja hieman juomaa. Sama alusta uudestaan ja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen oletus on, että sinun ei tarvitse oppia rakastamaan mökkeilyä, kunhan muutaman kerran vuoteen siedät sitä. Ja muina aikoina annat miehen mennä sinne mökille puuhailemaan rauhassa. Ja salainen haave on, että opit tykkäämään mökillä käymisestä.
Ällöttävä asenne. Haluaisitteko itse olla naisen kanssa, joka salaa haaveilen teidän olevan varakkaampia tai komeampia?
No eikö se sitten ole hyvä ettet muuta saa? Vai pitikö sun marmattaa kuinka saat matcheja vain miehiltä jotka pitävät mökkeilystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä ignooraa täysin naisen profiilitekstin, koska heidän mielestään naisen preferenssit ovat yhdentekeviä. Heitä kiinnostaa vain se, mitä he itse haluavat.
Miten se siis eroaa naisten käytöksestä?
Mulla ei ole kokemusta naisten kanssa deittailusta, joten vaikea sanoa. Tässä keskustelussa aloittaja kysyi matcheista miesten kanssa. Itse olen huomannut, että miehet sivuuttavat todella usein naisen profiilitekstissä kirjoittamat asiat, ja esim. deittipalstalla, jossa kuka vaan voi laittaa viestin kenelle tahansa, on 95% viesteistä täysin vääränlaisilta miehiltä - jotka eivät sovi asettamaani ikähaarukkaan, asuvat liian kaukana (jos olen kirjoittanut, että etsin pääkaupunkiseudulla asuvaa, voi viestejä tulla Oulusta asti), ja kun kirjoitan, että etsin samanhenkistä miestä, ei valtaosalla ole mitään
Kyllä. Ja tällaiset miehet ignoraavat suvereenisti kaiken muunki sinussa, kunhan saavat lämmintä haaraväliä. Mieti siis tarkasti, kannattaako reagoida mitään.
No mitä sä niiltä haluaisit sitten saada? Likapyykkikassin, marjaämpärin tai hirvipaistin?
Siis eikö se treffikumppani saa pitää kuin sellaisista asioista, joista sinäkin pidät?? :D Onnea vaan etsintöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen oletus on, että sinun ei tarvitse oppia rakastamaan mökkeilyä, kunhan muutaman kerran vuoteen siedät sitä. Ja muina aikoina annat miehen mennä sinne mökille puuhailemaan rauhassa. Ja salainen haave on, että opit tykkäämään mökillä käymisestä.
Ällöttävä asenne. Haluaisitteko itse olla naisen kanssa, joka salaa haaveilen teidän olevan varakkaampia tai komeampia?
Pysyt varmaan sinkkuna. Pitkään.
Ihanaa, yksi mökkeilystä pitävä mies tänne kiitos! :) Ei vaan, "joku" on jo tässä löytynytkin, ei vaan oo ollut puhetta että onko hän mökkeilyihmisiä. Erätaidot, mökkeilyhalukkuus, luontoarvot jne. on iso plussa miehelle! Just tänään tein 5km retken paikalliselle laavulle. Siellä oli tulet ja kaikki. Jos vaan ois ollut vielä kuumat mehut mukana ja hellu vieressä ni olis ollut kyllä romanttista katsella järvelle (tai lampi se taisi olla).N33
Koska he ovat varattuja, mökkeilevät paljon yksin niin olisit siellä vain pano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja sitten heräsit...
Olen käynyt lukemattomilla mökillä, ja vain kerran olen siitä oikeasti nauttinut. Silloin olin yksin upeassa kaikilla herkuilla varustetussa vuokramökissä.
No mitä hemmettiä yksin kaikilla herkuilla varustellussa vuokramökissä voi tehdä? Se se vasta tylsää .olisi
Rauhoittua, liikkua luonnossa, saunoa, olla paljussa jossa ei ole muiden liemiä, lukea kirjaa takkatulen ääressä, lenkkeillä tai hiihtää, laittaa jonkun ihanan kasvonaamion, katsella tähtiä, rakentaa lumilyhdyn.... Kaikkea ihanaa, aivan omassa rauhassa!
Jos on muita niin sitten on melua, kompromisseja, siivoamista, vuoron odottamista milloin minnekin, omaan rytmiin nukkuminen on haastavaa jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmien mökkiloma. Saunomista ja sängyssä piehtarointia. Hyvää ruokaa ja hieman juomaa. Sama alusta uudestaan ja uudestaan.
T: Kalervo
Tykkäävät sinusta koska pääsevät mökkeilemään itsekseen omassa rauhassa ilman naisväkeä.