Olisiko teillä ollut joulua jos mies ei olisi sitä kustantanut?
Kommentit (63)
Itse asiassa ostin kaiken, mies makasi sohvalla.
Olisi. Sain viime vuonna melko ison perinnön.
Mies itse on naiselle iso kustannuserä.
Kun ei ole miestä ja silti oli joulu. Miten ihmeessä??!!
Lasteni isä on kuollut. Ihan itse vein poikani, miniäni ja poikani anopin Lasipalatsiin jouluaattona syömään ja maksoin koko paskan. Seuraava kysymys.
Minä maksan meillä oikeastaan kaiken kun olen hyvätuloinen. Miehen ei tarvit joulun kustannuksiin osallistua, mutta minulle osti kauniin lahjan kyllä. 😊
Kustansimme ja laitoimme joulun yhdessä yhteisistä rahoista.
Joo. Meillä minä naisena käytännössä maksan ja hoidan koko joulun.
Kaikki joulun herkut ja muu kalliimpi spesiaali on itse käytävä ostamassa, liian vaikeaa miehelle. Mies ei osta edes lahjoja, että taitaa olla hänelle ilmainen joulu.
Ei jouluun miehiä tarvi. Me pidettiin ihana naisten joulu, oli valtavasti kaikkea herkullista pöytään katettuna.
Onko ap tietoinen, että nykyisin Suomessa myös naiset voivat tienata rahaa, joskus jopa enemmän kuin miehet?
Nämä rikasta miestä hakevat tyhjäpäät ovatkin sitten asia ihan erikseen.
Eipä mies laittanut euroakaan meidän jouluun tänäkään vuonna. Tai osallistuuhan se rahalla ruokabudjettiin, mutta harvoin joulukuussa budjetti on pitänyt.
Teki kyllä kaikenlaista joulun eteen eikä mulla muutenkaan ole valittamista, mutta rahat tähän taloiteen tuon pääosin minä.
On monia tapoja osoittaa olevansa yksinkertainen. Aloituksessa on esitelty yksi tapa.
Mun mies ei taaskaan osallistunut lasten jouluostosten kustannuksiin ollenkaan. Kaiken joudun maksamaan ite. Sama oli viime vuonna...
Maksoin yli puolet juoluruo'ista ja lahjoista. Jos mies ei olisi maksanut yhtään mitään, olisi pitänyt vähän pienentää sitä summaa, jonka laitoin tässä kuussa osakesijoituksiin.
Olisi ollut, mies ei nytkään koko joulua kustantanut.
Ei olisi ollut.