Olen 44v mies. Mikä on teidän mielestä nuorin nainen jonka kanssa saisin mennä treffeille?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Mene ihan minkä ikäisten kanssa ikinä haluat, mutta tuon kysymyksen pohjalta: jätä minut rauhaan. T: nainen 35 v.
En.
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin nuoren kanssa kun haluat ja toinenkin osapuoli sitä haluaa. Siis täysi-ikäinen. Mutta oletko miettinyt, että vanhempikin voi olla ihan ok?
Vanhemmista naisista ei tule kuin ongelmia. Been there, done that.
Noudatan itse kymmenen vuoden sääntöä,joten 34v
Millaiset miehet etsivät merkittävästi itseään nuorempaa naista
- itsekkäät vain omalla nautinnolla merkitystä
- huonoja sängyssä (siksi nuorta etteivät osaa vaatia taitoa kuten vanhemmat naiset)
- henkisesti vajaat eli ikäisensä naiset eivät kestä heitä joten yrittävät nuoria naisia joiden kanssa henkinen taso ei niin erilainen kuin kokeneen naisen kanssa
- miehet jotka haluavat alistaa tai tehdä jotain outoa sängyssä, nuoret naiset on helpompi suostutella/pakottaa tähän kuin kokeneemmat naiset
- miehet joiden lipido on niin heikko että saavat seisokin vain nuorten naisten kanssa
Itseäni lähinnä säälittää nuorten naisten perässä kulkevat miehet
41v, eli nainen, jolla jo lapset tehtynä. Sinullakin todennäköisesti on, koska olet jo noin vanha.
Vierailija kirjoitti:
- huonoja sängyssä (siksi nuorta etteivät osaa vaatia taitoa kuten vanhemmat naiset)
- henkisesti vajaat eli ikäisensä naiset eivät kestä heitä joten yrittävät nuoria naisia joiden kanssa henkinen taso ei niin erilainen kuin kokeneen naisen kanssa
- miehet jotka haluavat alistaa tai tehdä jotain outoa sängyssä, nuoret naiset on helpompi suostutella/pakottaa tähän kuin kokeneemmat naiset
- miehet joiden lipido on niin heikko että saavat seisokin vain nuorten naisten kanssa
Rummo ilmottautui. :D
Itse olen vuoden vanhempi kuin ap, mutta näytän 15 vuotta nuoremmalta. Syynä geenit.
Olen joutunut vuosikymmenten ajan naisten ahdistelemaksi. Nuorempana teinien ja myöhemmin ihan kaiken ikäisten naisten ja myös miesten ahdistelemaksi.
Parhaiten ahdistelun saa lopetettua, kun näyttää henkkarit. Nuorille naisille henkkarit on tehokkain tapa.
Jos kerrot oikean ikäsi, niin sulle nauretaan, mutta henkkarit on se että yök! Sä oot oikeesti yli kolkyt ja nykyään, hyi vttu, sä oot setäukko.
Kyllä. Olen setäukko ja mulla on kuus lasta ja kahden eri liiton kautta. Kolmatta en enää halua tai parisuhteitakaan.
Geenien lisäks nuoruuteen vaikuttavia asioita on etten tee töitä juurikaan. Työt stressaa ja stressi vanhentaa. En käytä alkoholia ollenkaan. En ole käyttänyt ollenkaan. En tupakoi tai syö lihaa lainkaan. Olen aina syönyt kasvispohjaista ravintoa ja kuntoilen viikossa paljon. Enemmän kuin ammattiurheilijat urheilee.
Urheilen siten ettei kroppa mene stressitilaan kuten urheilijoilla menee.
Sydämen ja verisuonten ikä on 20v ikääni nuorempi.
En koskaan käyttäisi nuorekasta ulkonäköäni naisten tai tyttöjen huijaamiseen. Näytän aina ikäni henkkareilla. Etenkin ahdstelijoille.
85.v ja luonne hänellä olisi Justiina kaulin kädessä, saisit miettiä nyt ei ole helppo nakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset suhtautuvat negatiivisesti nuorta naista etsivään vanhaan mieheen koska
- tällaiselle miehelle ei ole tärkeää sen nuoren naisen ajatukset ym vaan pelkästään ikä, paino ja kauneus
- mies ei rakastu juuri tähän naiseen vaan etsii vain tietyt asiat esim alle 25v ikäistä naista ja dumppaa naisen kun tämä väistämättä ikääntyy kuten me kaikki
- tällaisessa suhteessa ei yleensä olla tasa-arvoisia vaan vanhempi mies käyttää taloudellista ja henkistä valtaa ja usein suostuttelee/painostaa nuorta naista asioihin joita tämä ei haluaisi
- osa tällaisessa suhteessa olleista naisista saavat jopa traumaattisia kokemuksia tällaisesta suhteesta joissa heitä kohdellaan huonosti
Puhumattakaan siitä, että keisseissä missä mies tappaa naisen, mies on lähes aina +10v naista vanhempi.
Pariskunnat, missä mies on naista selkeästi nuorempi on aina jotain sekoiluja. Huumeidenkäyttöä tms. Olihan se Touko Tarkkikin naistaan vanhempi.
Pitää olla aika paljon rahaa että joku vaikka 35 nainen lähtee treffeille. Ei nainen saa siitä mitään jos mies on köyhä ja tavallinen eikä voi tarjota naiselle mitään.
18v. on nuorin. Tosin kyllä kyseenalaistaisin vahvasti henkisen kypsyytesi ja älykkyytesi, jos tuon ikäisten seurassa haluat pyöriä.
Kyllä se on 16. Mutta sivulliset voi hiukan katsella kiinnostuneina. Mutta alle 25 sen kanssa tuo on kyllä joko kaveerausta tai ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:lla taitaa olla ns. Leonardo DiCaprio -syndrooma.
Kantsii huomioida, että jopa Leonardolle täysin avoimesti nauretaan tässä vaiheessa ikämieltymyksen vuoksi, vaikka on megarikas megaluokan julkkis.
Keski ikäiset naiset taitaa olla ne ainoot jotka "nauravat"
Kyllä tuota ihan yleiseti pidetään kaikissa piireissä retardiuden merkinä jos pipuli menee kerta toisensa jälkeen vain 20v tytyyn. Aivojen kehitys sakkaa ja pahasti, voi olla jopa periytyvä kehitysvamma.
vanhan akan katkerat avautumiset :DD
Vierailija kirjoitti:
nyt on katkerat tilitykset, kun itsellä ei ole muuta kuin homehtunutta kuivalihaa tarjolla
18-vuotiaan periaatteessa, mutta jos haluat 18-vuotiaan, olet jäänyt henkisessä kehityksessä jälkeen. Normaali keski-ikäinen pitää teinejä suloisina ja söpöinä, isällisessä tai äidillisessä mielessä. Yli 40-vuotiaana ollaan teinien tai esiteinien vanhempia jos kehitys on mennyt suotuisasti ja suhtautuminen nuoriin on enemmän suojelevaa kuin romanttisesti kiinnostunutta. Itse nautin omien teinieni seurasta, heidän kanssaan pysyy ajassa kiinni ja he ovat aivan ihania ja fiksuja, mutta seksi heidän ikäisen kanssa ei tulisi mieleenkään. Uskon että suurin osa keski-ikäisistä kokee näin, sekä miehistä että naisista. Yli 30-vuotiaan kanssa treffailu alkaisi sinulla jo olla tasaveroisemmalla pohjalla, olettaen että olet itse kehittynyt henkisesti ikävuoden 15 jälkeen.
Tykkää kenestä haluat. Mutta jos julistat tuota julkisesti, alkaa yhä useammat setämiehet funtsia, että heilläkin olisi mahiksia nuoriin naisiin ja siitä tulee sitten ongelma niille nuorille naisille, joita ne setämiehet ei kiinnosta, kun setämiehet eivät egobuusteissaan hyväksy sanaa ei.